KOKO MAAN EPÄETUA AJAVA PYHIMYS SAULI ALOITTI JONNINJOUTAVAN PAASAAMISEN.
- KÄYTÄNNÖSSÄ KAPITALISTIEN ARVOJA ON VAIKEA MUUTTAA.
MONOPOLIKAPITALISTI ON JUURI SE ITSEKÄS JA YLPEÄ OMIA TAVOITTEITA AJAVA PORVARI - KUTEN PANKKIIRI NIIN. NIISTÖ.
NIINISTÖN IMAGO-POLITIKOINTI
Urhoi21313
2
66
Vastaukset
- samaa mieltä
Senkään niin väliä, mutta ukko on jo menneen talven tuulihattu!
Sääli, että typeryys tiivistyy äänestyskopissa ja elakeläismummotkin äänestää Salee!
Vaik oon ukko ja en edes keskustalainen, niin ainoo sopiva olis ny akka ja sen nimi o A. Jätteenmäki! Sil o isompi kyrpäki, kun Niinistöllä. Se o vaa iso mulkku jolla o pieni muna! - peukut pystyyn
samaa mieltä olen sun kanssasi niinistö on paskan hattu,isoineen mulkosilmin.tympääsee katsoa sen naamaa ja naikkonen on teko pyhän näköisenä.toivon sydämeni pohjasta ettei pääse pressaksi .tympeän näköisiä koko katras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564