Vierastavatko muut itseään vanhempaa

naista?

Itselleni ainakin iskee heti pieni paniikki, jos jossain mahd. tapaamis vastauksessa on minua muutaman vuoden vanhempi nainen. Haluaisin mieluimmin tavata itseni-ikäisiä tai vähän nuorempia. Onko ikäerolla yleensä mitään merkitystä? Pelottaa edes vastata, kun ajattelee, että vastassa on ihan "ikälopun näköinen kumppani".
Jos joku ajattellee minun vain vittuilevan, niin kerrottakoon vielä, että olen vain kaukonäköinen, ja vielä se, että näytän itseäni väh. 5 vuotta nuoremmalta,sekä pettymyksiä on tullut matkan varrella jo ihan tarpeeksi ja jokainen "ihan kiva sä olit, mutta jääköön tämä nyt tähän kertaan" vain masentaisi minua lisää :( Laittakaahan ajatuksia, kiitos :)j

19

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikäsi oli???

      Kuinkakohan vanha olet? Kuulostaa ainakin todella nuoren kirjoitukselta.. Luulisin ettei se 20 paremmalla puolella enää merkitse ja 30 kymmenissä todellakaan merkitystä..

      • Naisen logiikka...

        kuultaa läpi tästä vastauksesta, puhumattakaan siitä,että vastaaja ei edes ole ymmärtänyt sitä, mitä aloittaja viestillään tarkoittaa, lisäksi väite:
        Luulisin ettei se 20 paremmalla puolella enää merkitse ja 30 kymmenissä todellakaan merkitystä.. ei voisi olla enää kauempana todellisuudesta.

        Tällaista suomi24:llä!


    • makunsakullakin

      Hyvällä itsetunnolla ja ystävällisellä käytöksellä varustettu vanha halukas puuma herättää kyllä himot, ei haittaa vaikka olis 20 v. itseä vanhempi, mielellään sellaisen kanssa lakanoita laulattaisi.

      Sitten taas jos ajattelee elämänkumppanikandidaattia, niin sen pitäisi olla sellainen pieni, söpö, rauhallinen, timmikroppainen, uskollinen, fiksu, itsestään hyvää huolta pitävä sporttitytsy, joka on muutama vuosi itseä nuorempi. (Poninhäntä olisi plussaa).

      Valitettavasti jälkimmäisiä saa etsiä vaikka kiven alta, eikä sittenkään löydy.

    • 2342343232

      Uskon että vierastavat mutta eri syistä.

      Vähän kokeneet kokenemattomat miehet vierastavat vanhempia naisia, koska heidän tilanteensa on yleensä täysin erilainen.

      Vanhemmat naiset vierastavat tuollaisia miehiä koska huomaavat heidän epävarmuutensa ja ainoataan ne tyypit "huolitaan" jotka näyttävät tarpeeksi hyviltä ja ovat todella itsevarmoja. Useimmiten kuitenkin halutaan mieluummin oman ikäinen tai vähän vanhempi mies.

      • Hoh, hoijaa...

        jaa-a ja toinen "naisen logiikka hyödyntävä" vastaaja.

        Sanotaan nyt vastaukseksi, että kukaan täysissä järjissä oleva
        ei halua rumaa, vanhaa naista kumppanikseen, kun nuorempia
        ja kauniimpiakin on olemassa.
        Joko nyt meni perille?


      • 32432432423
        Hoh, hoijaa... kirjoitti:

        jaa-a ja toinen "naisen logiikka hyödyntävä" vastaaja.

        Sanotaan nyt vastaukseksi, että kukaan täysissä järjissä oleva
        ei halua rumaa, vanhaa naista kumppanikseen, kun nuorempia
        ja kauniimpiakin on olemassa.
        Joko nyt meni perille?

        "Sanotaan nyt vastaukseksi, että kukaan täysissä järjissä oleva
        ei halua rumaa, vanhaa naista kumppanikseen, kun nuorempia
        ja kauniimpiakin on olemassa.
        Joko nyt meni perille? "


        Ulkonäkökin merkitsee kyllä mutta ei tosiaan kaikille. Eikä vanhempi nainen tarkoita välttämättä heikompaa ulkonäköä kuin mikä on nuoremmalla naisella.


      • Invisible boy
        Hoh, hoijaa... kirjoitti:

        jaa-a ja toinen "naisen logiikka hyödyntävä" vastaaja.

        Sanotaan nyt vastaukseksi, että kukaan täysissä järjissä oleva
        ei halua rumaa, vanhaa naista kumppanikseen, kun nuorempia
        ja kauniimpiakin on olemassa.
        Joko nyt meni perille?

        No, kauneushan on katsojan silmissä, ja onhan näitä vanhempiin naisiin mieltyneitä ihmisiä, joihin ei nuorempien ulkonäkö niinkään kolahda. Nettikin on täynnä kaikenmaailman "granny sex" -sivustoja, joilla voi käydä ihailemassa kypsempää lihaa, jos ei siloposket kiinnosta. Eikä nuoruus tarkoita automaattisesti parempaa ulkonäköä.


    • ewqiop

      Suurin osa yli 30v naisista on käytännössä turhia. Rupsahtaminen alkaa eikä niitä enää kovin mielellään pane.

      • Kyllä jämpti on näin

        Kaikki yli 30 v- miehet on turhia maan päällä. Seisokkiongelmat alkavat juuri tuossa iässä. Samoin dementoituminen. Miehen elinikä on miltei kaksikymmentä vuotta vähemmän kuin naisilla, joten kaikki yli 30 v-miehet voisi suosiolla lopettaa ajoissa, ettei níistä tule turhia terveydenhuoltokustannuksia.


    • aikuisten treffit

      Onko aloittaja mies vai nainen ? Jos aloittaja on nainen, joka toivoo löytävänsä ystäviä niin tekstisi on todella lapsellista ja loukkaavaa.

      Et ole oikein kypsä ihminen, ja kuvittelet näyttäväsi paljon todellista ikääsi nuoremmalta. Toivottavasti et tule mitään "tapaamisvastauksia" ikinä saamaankaa, koska noin lapsekasta ja lapsen näköistä tyyppiä ei kyllä kukaan kehtaa tavata. Paniikkihan siinä iskee, kun niin lapsekas olet!

      • Toinen mies 44

        Joo ei, ei. Kyllä sitä mieluummin panisi 50-vuotiasta kuin 25-vuotiasta. Ulkonäkö tietysti on tärkeä mutta eihän mikään estä naista olemasta hyvännäköinen ja seksikäs 50-vuotiaana.


      • Ihan asiallinen

        aloitus, mikä tämän palstan ihmisiä oikein vaivaa?
        Eikö saa olla enää omia ajatuksia ollenkaan.

        t. ManWoMan


    • En vierasta.

      • kys?

        Etkö edes sitten, jos naisesta näkee, että se on sua monta vuotta vanhempi? Sulla on varmaan rautainen itseluottamus.


      • hahmotelma
        kys? kirjoitti:

        Etkö edes sitten, jos naisesta näkee, että se on sua monta vuotta vanhempi? Sulla on varmaan rautainen itseluottamus.

        Ei se kai itseluottamuksesta olekiinni. Toisekseen havaintoni on, että itseluottamuksen puute vie mielenkiinnon vertaisia kohtaan ja aletaan katsella joko paljon vanhempia tai nuorempia.

        Mulla on muut kriteerit kuin ikä, jotka painaa vaa'assa enemmän.


    • Mua se ei ainakaan haittaa. Eikä sillä iällä ole juuri mitään merkitystä, kyllä ne muut asiat on jotka merkkaa paljon.

    • mjbhd

      Kyllä vierastan itseäni vanhempaa naista. Itse olen 27-vuotias ja ulkonäköni puolesta voisin olla 19 vuotias. Suurin osa omanikäisistäni sinkkunaisista on jo aika paljon itseäni vanhemman näköisiä, puhumattakaan itseäni vanhemmista.
      Myös luonteeltani olen kaukana sellaisista tylsistä aikuismaisista ihmisistä joitai suurin osa ikäisistäni ja vanhemmista naisista on.
      Muutenkin jotenkin pelkään että alan alitajuisesti pitämään itseäni vanhempaa naista jonain äitihahmona koska hän on enemmän maailmaa nähnyt.

    • hukka.susi

      Minulla ei juurikaan ole iällä niin ensimmäisenä merkitystä. Siinä mielessä ehkä, että iästäni huolimatta olen tavallaan huomattavasti nuorempien tasolla joissain asioissa ja näin olleen tavannut myös nuorempia, ehkä jopa ihan tarkoituksella. Siinä vaan taas sitten on se, että joissain asioissa olen taas ikäiselläni tai jopa korkeammalla tasolla, kun taas sitten nämä nuoremmat jää siitä jonkun verran.
      Samaten nuorempien kanssa käy helposti monella eritapaa huonosti, koska he eivät oikein tiedä mitä ehkä mahdollisesti haluavat eivätkä ehkä myöskään muuten osaa sitten toimia kuten pitäisi ja taas tulee murheita. Näinpä siis omanikäiset ja vanhemmat taas pääsee loistamaan:)
      Loppujenlopuksi se ikä ei niin merkitse vaan se ihminen ja persoona:)

    • "Loppujenlopuksi se ikä ei niin merkitse vaan se ihminen ja persoona:) "

      Tämän valheen olen ennenkin kuullut ihmisiltä, joilla ikä ratkaisee kaiken. Saa aina hymyn huulille, kun kuulen tuon heiton. Yleensä ikärasismi on tuon heittävillä todella yleistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3534
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1398
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      62
      843
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe