Rikos ja rangaistus - Tutkintatuomarin tilinteko
1
346
Vastaukset
Toinen harjoitustyöni Voionmaalla (2011), jossa olin sekä näyttelijänä että lavastajana. Olin valitsemassa myös kuvauspaikkoja kuten Mutalan seurantalo ja Tampereen ortodoksinen kirkko. Näyttelijät: Saska Liimola, Jussi Ala-Karvia, Miikka Immonen, Jaani Leinonen, Karolina Vilppo, Tito Tuononen. Ohjaus: Sami Hakkarainen, kuvaus: Eppu Nousiainen, Äänitys: Janne Jokinen, valaisu: Salla Mäkipelto, lavastus: Saska Liimola, leikkaaja: Antti Kalhola, käsikirjoitus: Sami Hakkarainen. Perustuen F. M. Dostojevskin romaaniin Rikos ja rangaistus. Sami Hakkaraisen film noir tyyppisessä elokuvassa eletään kohtausta jossa Porfiri Petrovitš (Порфирий Петрович) -- Aljona Ivanovan murhaa tutkiva poliisi ja tutkintotuomari kuulustelee murhasta epäiltyä kirjan päähenkilöä Rodion (Rodja) Romanovitš Raskolnikovia (Родион Романович Раскольников) joka on varaton ja sairas entinen ylioppilas. Yksitoikkoista kuulustelua ja Petrovitšin monologia on saatu kevennettyä nk. flashbackeillä eli henkilöiden takautumilla menneistä tapahtumista. Näissä flashbackeissä käytetään sivuroolien näyttelijöitä sekä erilaisia tehosteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286