Olen yhteydessä mieheen toisessa Eumaassa. Minulla on tunteieta häntä kohtaan ja hän sanoo samaa. aoallaan monta kertaa päivässä yhteydessä, ja puhutaan kaiken maailman asioista. Minulla on mielessä pieni businessidea, jossa hän voisi olla mukana. Ei vaadi edes mitään suuria panoksia.mutta jatuksen uskon olevan tosi hyvä,, Mitä näet tästä Onko mies luotettava,ainakin on hyvin rehellisen kiltin ja rehellisen oloinen kun puhutaan.. Vastaisiko, vaikka Keskiyö/ Tuntijasi tai Mirelle.
Kiitos etukäteen Olisin tosi tyytyväinen vastaukseen.
Näkijälle.
2
53
Vastaukset
Hei
sinulla on kivaa tämän kaverin kanssa ja aikaa lentää kuin siivillä teidän yhteisissä jutuissanne. se on hieno asia ja antaa teille molemmille todella paljon.
mutta mihinkään businekseen ei kannata hyvää ystävyyttä sotkea, se ei olisi järkevää.
pidä työ ja ystävyys erillä toisistaan, niinkuin hänkin pitää.
olet ollut yksin ja olet nyt kovin innoissasi. mutta muista, että arki on paljon tasaisempaa ja vähemmän jännittävää. ethän sinä tunne tätä ihmistä vielä henkilökohtaisesti, olisi tärkeämpää suunnitella tapaamista, kuin businesta.
ja vielä parempi, jos sinä pääsisit käymään hänen luonaan. silloin saat hänestä ja hänen elämästään mahdollisimman realistisen kuvan ja tunnelman.
kaikkea hyvää yrityksellesi!
t: Keskiyö- Kauppa se kannattaa.
Kiitos vastauksesta! Olet varmanakin oikeassa.
Hyvää Uutta vuotta Sinulle.:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617