"Tuusulan terveyskeskus vuoden 2011 laatuterveyskeskus " Hah hah haa!!
Oikein naurattaa sydämen pohjasta tuo titteli. Todellisuus on kuitenkin aivan muuta: kova lääräripula, ruuhkat, epäystävällinen hoitohenkilöstö, puhelimella ei ajanvaraus onnistu millään..
On ehkä tuttua usimmilla paikkakunniilla, mutta Tuusulassa? Suomen suurituloisimpiin kuntiin kuuluvassa Tuusulassa?
Ihmettelen mihin ne valtavat määrät veroeuroja oikein katoavat? Hyvätuloisten tonttikauppoihin, joita kunta auliisti avittaa vai kunnanvaltuuston "seminaarimatkoihin".
Ei vaan voi olla totta!!
9
465
Vastaukset
- Ottopolvinen
Suomen surkein terveyskeskus, harmi ettei sitä palkintoa jaeta - vielä
- Make50
Tuo kertoo siitä kuinka huonosti muualla on asiat.
Mitä ammattikuntaa edustaa tuo lääräri??
Mitä tarkoitat usimmilla paikkakunniilla ??
Jos puhelimella ei ajanvaraus onnistu, niin käyvätkö kaikki Tuusulalaiset varaamassa
ajan paikanpäällä ??? - oravahammas
Tuusulan terkkari on surkea. se on vaan faktaa. Ei saa aikoja. Hammaslääkäriin pääsee 4-6 kk jonotuksella. Kuitenkin suomen suurituloisimpia kuntia. Surkeeta!!
- jh uy öiou iou iou
Tulkaapa Puolangalle niin näete todella surkean tervarin. Usein joutuu jonottamaan jopa kymmenen minuuttia ennen lekuriin pääsyä. Röntgeniin on viiden minuutin jono!!!!! luulisi, että valtio pystyy järjetämään parempaakin.
- .......
Itse olen aina tarvittaessa päässyt julkisella lääkärille, samoin lapset. Hyvin on mielestäni toiminut. Hammaslääkärissä käyn yksityisellä, joten siitä en tiedä, mutta yleisesti jonot julkisella ovat pitkät, joten Tuusula ei liene poikkeus. Myös hoitohenkilökunta neuvolaa myöten on aina ollut mielestäni asiallista ja mukavaa.
Muutenkin täällä asiat sujuvat sutjakammin, kuin esim Vantaalla, jossa asuin vielä 7 vuotta sitten. Kelassa asiointi on sujuvaa ja päätökset tulevat nopeasti, kaupoissa, pankeissa ja esim apteekissa ei koskaan mitään ruuhkaa...
Ja mielestäni ympäristö (Hyrylän seutu ja esim Lahela) on todella siistä aluetta ja asukkaat asiallista porukkaa. En ole esim narkkareihin tms epämääräisyyksiin pahemmin törmännyt, tai maahanmuuttajiin...- Loiseläminen
Oliskohan kirjoittajana ihan Hyrylän terkkarista leivänsä saava hoitsu, sen verran kaunisteltuja noi korulauseet.
"Itse olen aina tarvittaessa päässyt julkisella lääkärille, samoin lapset. Hyvin on mielestäni toiminut."
Varmaan pääsee Hyrylässäkin lääkärille, jos jaksaa odotella kolme-neljä tuntia! Ja pinna kestää niitä epäystävällisiä "asiakaspalvelijoita", jotka ei osaa toistaa muuta kuin samaa mantraa: aikoja ei ole, aikoja ei ole..
Tosia asia vaan on se, että rikas-Tuusula ei paljon tavallisen rahvaan palveluista piittaa. Hyvätuloiset käy Mehiläisessä ja työssäkäyvät työterveydessä Mitäs sitä turhaan tällassia terkkaripalveluita eläkemummoille, työttömille tai kotiäideille tarjoais. Nehän on tuusulan kunnantalon näkövinkkelistä loisia. Kuolee vaan nopeemmin, mun tk tarjoo ei-oota!
- Harmistunut
Paras vitsi mitä koskaan kuultu eli laatuterveyskeskus Tuusulassa.Epäasiallinen henkilökunta, huonoa palvelua päivystyksessä ja vastaanotoilla. Ei uskota potilasta eli pitä tietää mikä tauti / diagnoosi. Henkilöt, joilla ei valtuuksia tekee diagnooseja, jopa kirjallisesti. Terveystietoja ja asiakaskäynneistä ei saa tietoja pyydettäessä.
Puhelinpalvelu epäasiallista hammahuollon ja terv.keskuksen puolella.
Elämää Tuusulassa sivistyksen takapajulassa. - Vitsi, sanoi trolli
Mun mielestä olisi kiva, jos tämänkin ketjun viestissä näkyisi IP-osoite. Montakohan samaa olisi...
- trolli-hoitsu??
Nyt terkkarin hoitsua harmittaa!! Ei saa sanoa mitään pahaa hienosta Hyrylän terkkarista, hyi hyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456