Tietääkö joku, mitä drinksuja liikennevaloihin tulee?Se koostuu kolmesta juomasta(vihreä, punainen ja keltainen), mutta en vaan enää muista mitä ne oli.
Kiitos hirveästi, jos joku voi auttaa!:)
Liikennevalot juoma!!
APUA KAIVATAAN!!
5
3427
Vastaukset 5
- drinkkiii
minäkin etsin tietoa!!!
- girl88
tiedän kyl yhen drinkin mis kolmee väriä.. siihen tulee bolssin sinistä curacoaa ja appelssiini mehua.. eka viina ja sit mehu super hitaasti päälle nii tulee kerrokset.
- iloveitidontcare
3 eri absinthia
- olen muovia sisältä
http://www.wikihow.com/Make-a-Pousse-Café
taisi tulla liian
myöhään- plastic bertrand
...niin siis nuo ainekset olivat grenadiinisiirappi, keltainen chartreuse ja vihreä chartreuse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508