Henkioppaista...

Tääääääh

Tämä ei nyt liity silleensä enkeleihin..

uskotteko henkioppaisiin?

Tunnetteko omia henkioppaitanne? Oletteko keskustelleet yms?

Uskon henkioppaiden olemassa oloon, ja luulen että minullakin on ainakin yksi, mutta en ole saanut vielä kunnon yhteyttä : (

Miten heihin saa yhteyden?

12

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin...

      olen oppinut uskomaan suojelusenkeliin tai henkioppaaseen miten vaaan.Tuskin niihin fyysistä yhteyttä saa mutta ehkä ne joskus saa kohdata

    • Nolo juttu

      Se on noloa kun on esim ollu runkkaamassa. Niin joku enkiopas on aina ollut katsomassa kyseistä tapahtumaa

      • ...

        henkiopas


    • kokija

      Henkioppaat ei välttämättä tiedä sinun tilaasi ellet heille kerro kuinka voit. Jos haluat että henkiopas saa tietää mitä sinulle kuuluu voit lyhyesti kertoa "Hei henkiopas, minulle sattui tänään semmoinen juttu, että... " tai "Heippa valon henkiopas, kerron sinulle tänään tämmöisen jutun elämästäni, koska tahdon että tiedät mitä minulle tänään kuuluu.."

      Henkioppailla on semmoinen koulutus, että he ottavat kaikki jutut viileän rauhallisesti, mutta samalla empaattisesti. Heille ei voi kertoa sellaisia asioita, joista he esim. kyksenisivät järkyttymään. He ovat aina mukavissa mielentiloissa, ja se samalla suojelee heitä, että he voivat työskennellä :)

    • ...

      No mitä se hyödyttää kertoa niille mitä on tapahtunut ? Miten ne sitten pystyvät auttamaan tai miten apua pyydetään ? Jos on joku paha ongelma. En usko mihinkään henkioppaisiin mut on niin paskassa jamassa elämä ja selittämättömiä vaivoja joille lääkärit eivät tunnu pystyvän antamaan syytä eivätkä osaa auttaa joten jostain olis sitten apua saatava muualta

    • ...

      Voin sanoa että olen 35 vuotias mies. Ja tämä minun henki-oppaani joka minulla on mahdollisesti ollut syntymästäni asti. On täysin surkea. Paremmin voisin ilman sitä

      • .

        munkin henkiopas on aika surkee..ei oo pitäny huolta, huonompaan jamaan olen henkisesti menossa, kohti itsetuhoa


    • Tuohitorvi

      luovu sitten siitä demonista joka esiintyy henkioppaana ja rukoile ihan yksinkertainen rukous jossa pyydä apua Jeesukselta Kristukselta.Pyydä myös että Hän tulisi elämäsi herraksi.

    • totuus kirvelee

      Kovasti on ihmeellinen ja omituisia lainalaisuuksia sisällään pitävä tämä enkelien, henkioppaiden ja jeesusten maailma. Mitä jos olisikin toisin?

      ...mitä jos olisikin niin, että olemme ihan yksin? Ja että vuosimiljoonien saatossa yksi planeetan eläimistä vain luonnonvalinnan kautta kehittyi niin monimutkaiseksi, että alkoi yksinäisyyttään keksiä tarinoita henkioppaista ja sensellaisista?

      Nykyaikainen tiede osaa selitää miten tuollainen kehitys on tapahtunut. Psykologit osaavat selittää miksi olemme taipuvaisia uskomaan mielikuvitusystäviin. Tiede taas ei ole löytänyt mitään todisteita sen paremmin enkeleistä, jumalista tai henkioppaistakaan.

      Mitä jos katsoisi totuutta silmiin? Mitä jos lakkaisi odottamasta apua henkiolennoilta, joita ei ole edes olemassa? Mitä jos kantaisi ihan itse vastuun elämästään?

      • peesaan tätä

        Tämä on hyvä vastaus! Kiitos!


    • Yhteiskunta

      Missä vaiheessa ns. henkiopas tai ns. enkeli on astunut ihmisen yläpuolelle. Ihminen auttaa itseään, toista mutta kokemukseni mukaan yksikään opas tai enkeli ei ole auttanut minua.

    • 0000099

      lukekaa kirja "enkeleitä hiuksissani" (Lorna Byrne) koskettava ja puhutteleva kirja. Pistää miettimään.

      Jos ajattelette, että teitä ei ole autettu, niin ehkä ette ole vain kuunnelleet enkeleitänne. Tai jos koette vastoinkäymisiä, ehkä teille yritetään sen avulla opettaa jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe