Nainen kasvoille istumaan!

Erikoisuuksia M

Hei! Itse nautin suunnattomasti kun nainen istuu kasvoilleni ja ei päästä pois ja alkaa piereskelemään niin että kasvoni ovat hänen peppuaan vasten ja vaikka anelen armoa että päästä pois niin ei päästä. Samalla nuolen sitä peppua koko ajan ihan hirveästi ja pitkään. Onko täällä nuoria naisia/tai vanhempia jotka tykkäisi tuollaisesta kasvoille istumisesta ja nuolijasta?

15

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru-199?

Täällä ykx nuori nainen, joka tykkää siitä, kun vanhempi vatsakas mies istuu minun naamalleni ja hankaa pyllyreikäänsä nenääni ja suuhuni samalla piereskelle.

• Erikoisuuksia M

Oisko Msn osoitetta voitas jutella lisää aiheesta?

• rita-?

Mulla on sama ku siru-199:llä :D Mies sais istua mun naamalla ja piereskellä niin paljon ku lystää! se olis ihanaa ja niin kiihottavaa :D

• Kaisuli vaan

Sama mulla, kiihotun kovasti, kun mieheni(61v/140kg) istuu kasvoilleni ja hieroo pyllyreikäänsä suuhuni. Lisä kiihotusta tuo, jos mieheni ei ole käynyt pariin päivään alapesulla ta i pyyhkinyt huonosti persereikänsä.

• Näin eräs päivä...

erään kaupan kassaneidon takaapäin.
      Olisipa ollut ihanaa saada tuo neitokainen istumaan kasvoille
      ensin housut jalassa ja sitten ilman.
      Mustat tiukat, ihoamyötäilevät liituraitahousut ja musta lenkarit.
      Kyllä alkoi seisottaa jo pelkkä ajatus tuosta herkusta ;)

• Hups..

Ai, tää olikin lihavien miesten päiväunifoorumi. Anteeksi.

• maashdat

Ajattelin itekki tästä tehdä aiheen mutta vastaan nyt tänne. Olis kiva kuulla ihan oikeita mielipiteitä asiasta miehiltä ja naisilta. Itse en vielä tiedä miltä tuo tuntuu ja avovaimokin oli sitä mieltä että hyi mikä pervo.
      Tosiaan mua ei paskan eikä kusen hajut kiinnosta ja mielellään kangasta siihen väliin niinkuin tässä: http://imgur.com/Ss4iG jos joku tietää koko videon niin olisi hienoa nähdä. Tuo akka on hot.

Varmaan mua kiehtois se lämpö ja toosan läheisyys ja on mulla lievä peppufetissikin.

• beiibbssilu

mua kiihottaa kun yöllä on mätetty chili valkosipuli kebabit vodkantäyteisin baari illan jälkeen nassuun ja aamulla herää hirveään varpusparvena takapuolesta syöksyvään paskapieruvodka hanaan ni voi istua suoraa kundinsa naamalle ja töräyttää oikein kunnon ripuli piaru sinfoniat ja hangata kakkasta peppua naamaan ja hiuksiin.

• Tomppa31.

Paskan haju ei miellytä, mutta jotenkin ne naisen muut aromit tuossa on vahvoilla! Pepussa on sulkijalihaskin, niin kakan haju on vain vienona tuoksuna - paska ei siis haise!

Kiihottaa kun kaunis vaimoni joskus istuu kasvoni päällä. Nuuhkia peppureikää siellä alla! Raitista ilmaa siis :D

• "Jorma", -76

Kyllä heteromiehen tulee rakastaa kaikkia naisen tuoksuja!!!!!

• Larus canus

Niinpä! Kyllä maailman parhaimmat tuoksut ovat nainen, nainen ja nainen! Siis naisen hiukset, pimppa, peppuvako ja peppureikä jne. jne.

• ggfgffssffsdss
        Larus canus kirjoitti:

Niinpä! Kyllä maailman parhaimmat tuoksut ovat nainen, nainen ja nainen! Siis naisen hiukset, pimppa, peppuvako ja peppureikä jne. jne.

Heh! kalalokki :D Larus c...anus ;D

• HYI HELVETTI!!!

KIPEETÄ TOUHUA PIERUN JA PASKAN HAJUSTA EI TAATUSTI NAUTI KUIN TÄYSIN SAIRAS YKSILÖ!!!

• Anonyymi

mä tykkään kun nainen istuu kasvoille

• Anonyymi

Niin minäkin naisen pylly.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7415
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3947
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3500
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2723
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2642
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2443
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2369
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2259
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2178
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe