Hei! Itse nautin suunnattomasti kun nainen istuu kasvoilleni ja ei päästä pois ja alkaa piereskelemään niin että kasvoni ovat hänen peppuaan vasten ja vaikka anelen armoa että päästä pois niin ei päästä. Samalla nuolen sitä peppua koko ajan ihan hirveästi ja pitkään. Onko täällä nuoria naisia/tai vanhempia jotka tykkäisi tuollaisesta kasvoille istumisesta ja nuolijasta?
Nainen kasvoille istumaan!
15
1400
Vastaukset
- Siru-199?
Täällä ykx nuori nainen, joka tykkää siitä, kun vanhempi vatsakas mies istuu minun naamalleni ja hankaa pyllyreikäänsä nenääni ja suuhuni samalla piereskelle.
- Erikoisuuksia M
Oisko Msn osoitetta voitas jutella lisää aiheesta?
- rita-?
Mulla on sama ku siru-199:llä :D Mies sais istua mun naamalla ja piereskellä niin paljon ku lystää! se olis ihanaa ja niin kiihottavaa :D
- Kaisuli vaan
Sama mulla, kiihotun kovasti, kun mieheni(61v/140kg) istuu kasvoilleni ja hieroo pyllyreikäänsä suuhuni. Lisä kiihotusta tuo, jos mieheni ei ole käynyt pariin päivään alapesulla ta i pyyhkinyt huonosti persereikänsä.
- Näin eräs päivä...
erään kaupan kassaneidon takaapäin.
Olisipa ollut ihanaa saada tuo neitokainen istumaan kasvoille
ensin housut jalassa ja sitten ilman.
Mustat tiukat, ihoamyötäilevät liituraitahousut ja musta lenkarit.
Kyllä alkoi seisottaa jo pelkkä ajatus tuosta herkusta ;) - Hups..
Ai, tää olikin lihavien miesten päiväunifoorumi. Anteeksi.
- maashdat
Ajattelin itekki tästä tehdä aiheen mutta vastaan nyt tänne. Olis kiva kuulla ihan oikeita mielipiteitä asiasta miehiltä ja naisilta. Itse en vielä tiedä miltä tuo tuntuu ja avovaimokin oli sitä mieltä että hyi mikä pervo.
Tosiaan mua ei paskan eikä kusen hajut kiinnosta ja mielellään kangasta siihen väliin niinkuin tässä: http://imgur.com/Ss4iG jos joku tietää koko videon niin olisi hienoa nähdä. Tuo akka on hot.
Varmaan mua kiehtois se lämpö ja toosan läheisyys ja on mulla lievä peppufetissikin. - beiibbssilu
mua kiihottaa kun yöllä on mätetty chili valkosipuli kebabit vodkantäyteisin baari illan jälkeen nassuun ja aamulla herää hirveään varpusparvena takapuolesta syöksyvään paskapieruvodka hanaan ni voi istua suoraa kundinsa naamalle ja töräyttää oikein kunnon ripuli piaru sinfoniat ja hangata kakkasta peppua naamaan ja hiuksiin.
- Tomppa31.
Paskan haju ei miellytä, mutta jotenkin ne naisen muut aromit tuossa on vahvoilla! Pepussa on sulkijalihaskin, niin kakan haju on vain vienona tuoksuna - paska ei siis haise!
Kiihottaa kun kaunis vaimoni joskus istuu kasvoni päällä. Nuuhkia peppureikää siellä alla! Raitista ilmaa siis :D - "Jorma", -76
Kyllä heteromiehen tulee rakastaa kaikkia naisen tuoksuja!!!!!
- Larus canus
Niinpä! Kyllä maailman parhaimmat tuoksut ovat nainen, nainen ja nainen! Siis naisen hiukset, pimppa, peppuvako ja peppureikä jne. jne.
- ggfgffssffsdss
Larus canus kirjoitti:
Niinpä! Kyllä maailman parhaimmat tuoksut ovat nainen, nainen ja nainen! Siis naisen hiukset, pimppa, peppuvako ja peppureikä jne. jne.
Heh! kalalokki :D Larus c...anus ;D
- HYI HELVETTI!!!
KIPEETÄ TOUHUA PIERUN JA PASKAN HAJUSTA EI TAATUSTI NAUTI KUIN TÄYSIN SAIRAS YKSILÖ!!!
- Anonyymi
mä tykkään kun nainen istuu kasvoille
- Anonyymi
Niin minäkin naisen pylly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917415- 373947
- 453500
- 2332723
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202178- 451942