Hyvää uutta vuotta kaikille palstalaisille

Kalle lupaa myös ensi vuonna tuoda esille totuuksia niin kommunistien teorioista kuin myös heidän historian käsityksestään. Ne viestit ovat suunnatut ensikädessä tietoa kommunismista etsiville nuorille, jotka netistä etsivät faktaa tultuaan kiinnostuneiksi kommunismista aatteena. Ennenkuin tauti on pääsyt liian pitkälle se pitää yrittää pysäyttää faktan avulla ja Kalle onkin vuosien saatossa tuonut esille paljon epämiellyttävää faktaa kommunismista ja kommunistien historiasta.

Hyvää uutta vuotta kaikille.

....................

6

60

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallelalle

"Kalle onkin vuosien saatossa tuonut esille paljon epämiellyttävää faktaa kommunismista ja kommunistien historiasta."

Esimerkiksi mitä?

anna pari esimerkkiä?

• Otetaan ensimmäinen esimerkki historian vääristelystä.

Änkyrä OmaanPesäänPaskoja väittää Suomen olleen syyllinen Talvisotaan ja väitteensä hän perusteli mm. sillä, että Suomi keskeytti neuvottelut Moskovassa syksyllä 1939.
        Kalle sitten valisti palstalaia siitä, että Suomella oli kaikki oikeudet itsenäisenä valtiona keskeyttää neuvottelut ja Suomella ei ollut edes velvollisuutta aloittaa mitään neuvottelu rajan siirroista.
        Änkyrä ei ole tähän päivään mennessä pystynyt kertomaan, että mitä Suomi teki sellaista, joka olisi oikeuttanut kommunistien hyökkäyksen maahamme. Änkyrä pystyy osoittamaan syyllisen pystymättä kertomaan tekoa, mihin tämä on syyllistynyt.
        Siis kysymyksessä on törkeä valehtelu Suomen historiasta.

Toinen esimerkki voidaan ottaa kommunistien aatteesta ja ideologiasta.
        Marxin oppien mukaan ihmisen tajunnan määrää hänen yhteiskunnallinen olemisensa.
        Mikä siis DDR:n pääsosialistikihon yhteiskunnallisessa olemisessa määräsi hänen tajuntansa hyväksymään maasta pakenevien työläisten kylmäverisen lahtauksen rajalle?????
        Noin, tuohon asialliseen mutta, ah, niin kiperään kysymykseen koskien marxin oppien soveltamista käytäntöön ei palstan punanutut ole pystyneet vastaamaan mitään - ei Änkyrä, Rainesto eikä wäinäkään.
        Tämä on hyvä tietää jos aikoo ryhtyä kommunistiksi - maan pääsosialistikihon yhteiskunnallinen oleminen määrää hänen tajuntansa hyväksymään työläisvihamielisen käyttäytymismallin.

...........................

• KIITOS SAMOIN !!

Meidän tavallisten ihmisten tehtävä kommunistien muiluttamisessa, konkreettisessa ja kuvannollisessa mielessä, on tietysti nykyään jo paljon helpompaa kun loput komut tappelevat keskenään kaikesta mahdollisesta maanpäällä. Tämä näkyi mm. "Kansanuutisten" uutisissa, jotka koskivat PKoreaa.

Oli naurussa pitelemistä.

Lisäksi tämän palstan oma kylähullu vajoaa yhä syvemmälle epätoivoon, eli on vain ajan kysymys, kun se hyppää järveen.

Sitten saamme taas nauraa =))

• Tsemppiä! heheh.

Hyvää Uutta Vuotta, myös ranualaiselle !

• Einar Ranua

Kiitos kiitos:) Täällä Ranualla on melko lumeton talvi eikä pääse edes hiihtämään.

• Einar Ranua

Nyt en kirjoita Einariin kun otin jo aamulääkkeeni. Olen lomalla Niuvasta täällä Ranualla mutta viikonlopuksi joudun jo palaamaan pölhölään takaisin:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      718
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe