Uudenvuoden 2012 vaihteeksi on hyvä ylistää Israelin Herraa

Totisesti amen!

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g-a

Vaikka muutoin voisi olla yhtä mieltä laulun sanoista, niin tätä en ymmärrä, että väkisellä tyrkytetään asiaa juutalaisille, jotka eivät itse halua uskoa ja jolloin hyväkin asia menee pilalle.

Ymmärrätkö sinä Jeesuksen omia vertauksia uudesta viinistä, jota Hän itse KIELTÄÄ kaatamasta vanhoihin nahkaleileihin, "etteivät leilit pakahtuisi ja viini valuisi ulos ja turmeltuisi"? Samoin Hän esitti vertauksen uudesta kankaasta olevasta paikasta, jota EI SAA laittaa vanhaan vaippaan.

Te messuatte täällä Yeshuasta, vastoin Hänen omia käskyjään! Ette kunnioita juutalaisten uskoa. Näin ei Jeesus itse opettanut tekemään, mutta juutalaiset näkevät vain teidän käytöksenne kun sanotte olevanne Yeshuan asialla! Näin hyvä asia menee piloille. Ja kuitenkin ON kysymys juutalaisten Messiaasta! Älkää käyttäytykö kuin hän olisi mikä tahansa mellastaja. Kristityt eivät ole koskaan tätä tajunneet.

• Ymmärrän kyllä

kaltaistasi näkökulmaa joka itsensä korottaa ilman Herran Hengen valtuutusta.

• Jos sinun

opetuksiasi olisi Jumala noudattanut, niin helluntain jälkeen ei Jeesuksesta olisi enää todistettu juutalaisille Jerusalemissa eikä muuallakaan ja tuhannet juutalaiset olisivat jääneet eksyksiin ja kun esillä pidettiin vaikka juutalaiset hallitusmiehet kielsivät todistamasta Jeesuksesta, niin Jeesuksen opetuslapset totesivat että enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä. Sinä käyttäydyt kuin ylipapit vastustaessaan Jeesusta, kun pyrit kontrolloimaan oman mielesi mukaan näissä asioissa, toki erojakin on paljon.

• Ei lainkaan väkisin

vaan yleisellä keskustelupalstalla jokainen voi valita mitä kuuntelee ja ihan turhaan olet huolissasi siitä että Juutalaisten Kuningasta ylistetään "Juutalaisuus" palstalla. Tietysti saat ajatella asiasta niinkuin hyväksi näet ja syyttääkin voit, mutta osoittaa vain oman mielenlaatusi. Paavalikin toi esille ja tietysti täälläkin voidaan tuoda ihan sitä PARASTA juutalaisuutta ja Israelin Herran totuudellista todistusta ja ylistystä, eikä tietenkään ole kenenkään mitenkään pakko sitä vastaanottaa. Onko vaikea ymmärtää? Sinun näkemyksesi on yksi näkökanta asiaan. Ei mitään meskuamista vaan ihan mahdollista on jokaisen itse pitää esillä ketä tahtoo. Minä tuon Nasaretialista Yeshuaa ja myös Paavalia, sillä on täysin juutalainen. Sinä saat tuoda esille mitä tahdot ja mielellään juutalaista. Ihan turha on toisia syytellä että pilataan toisten asioita, mutta tapansa kullakin toimia näissä.

• Joidenkin on ihan

MAHDOTON ymmärtää yleisen keskustelupalstan luonnetta, kun väärin todistavat tyrkyttämisestä ja mellastamisesta, mutta aika on vaikea ja joillakin on vain niin vaikea antaa toisille vapauksia, jotka Jumala on antanut omille todistajilleen Pojastaan Yeshuasta (Jeesuksesta). Näin toimien osoittavat vain omaa ymmärtämättömyyttään, mutta Isä siunatkoon Jeesuksen nimessä kaikkia ihmisiä, niin uudestisyntyneitä ja vielä uudestisyntymättömiä, että syntyisi uskon kuuliaisuus jokaisessa. Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä.

• Alkeisvoimaihmiset

ne jaksaa omaansa esilläpitää: "Älä sitä, älä tätä!", mutta Paavali opettaa ja Jumala näkee sydämiin: ´Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.´ (Filippiläiskirje 1:18)

Jätetään Jumalalle nämä asiat, niin osoittaa ymmärrystä. Tietysti omissa juhlissa järjestäjät valitsevat mielensä mukaan ja näin Jumalakin toimii ja jokainen voi olla aivan varma, eikä tarvitse alkaa ihmisinä toisia opettamaan, varsikaan kun ei ole Herran Hengen valtuutusta ja elävää sanaa Yeshuassa.

• Juutalaisen Paavalin

tervettä opetusta: ´Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni, sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta. Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan. Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut?´ (1. Kor. 4:1-7)

• Jeesus on Mestari!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      1367
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      253
      1208
    3. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      68
      1024
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      61
      1021
    5. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      900
    6. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      42
      853
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      795
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      782
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      746
    10. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      730
    11. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      67
      713
    12. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      656
    13. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      27
      637
    14. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      618
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      85
      611
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      187
      544
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      524
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      514
    19. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      13
      514
    20. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      487
    Aihe