SAULI IMAGO-PRESSIDENTTI.

Ukkone1112

Pankkiiri Sauli, taas aloitti jonninjoutavan paasaamisen - valkoisemman suomen puolesta.
Sauli on ollut 20 - vuotta hoitamassa Suomen valtion taloutta, joka on nyt liitetty Euro - piikkiin.
Tulos ; Suomalaisten työttömyys ja eriarvoisuus kehitys - 51 % bkt; stä.

Työelämässä koettu:
Monopoli-kapitalisti on kaksinaamainen, ahne, röyhkeä, ja ylpeä omia tavoitteita ajava porvari.

19

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helon44

      Juu, siltä näyttää

    • Jeppppeee

      Saulia en äänestä!

      Lamakeisaria!

    • gallet77

      ...jaetaan joojoo - toivotaan toivotaan

      • Ei Saulille Kokoomus

        Jokohan kansa huomaa, mitä lääkettä Kokoomus Sauli ja Jyrki meille kuittaa. Veroja lisää, lisää, lisää, itselle palkaa lisää, lisää, lisää.
        Kansa maksaa ja vielä haluavat meidät maksamaan Natonkin laskuja.
        Kokoomus on tämän hetken yrittäjävastaisin porukka, joka päätöksillään tuhoaa yritys työpaikkoja, jotka olisivat meille tärkeimpiä.
        Kuljetus elinkeino ajetaan konkurssiin ja tilalle Venäläiset rekat. Samaa verotuksen kiristämistä saa maistaa metsäkoneurakoitsijat.


    • Heikken99

      NYT TARVITAAN VÄYRYSMÄISTÄ ASENNETTA.
      Kuulkaapa Paavoa tarkemmin..

    • NIINOIKEIN78

      Huomasin tuossa ihmisten verokirjoja selaillessa, että Suomeenki on rantautunu aivan uusi ja omituinen ihmisryhmä.
      Nimittäin monopoili-kapitalistinen vähemmistö, se kokoontuu ja näyttää päällisin puolin Suomaliselta. - Liiketoimintaa tarkastellessa esiin nousee ainavain kauppoja samojen toimittajien ja yrityksien kesken.
      Homma näyttää kartellimaiselta ja hinnat ovat samat. He käyttävät monopolimaista päätäntävaltaa ja tuomitsevat yksittäisiä yrittäjiä.
      Rekrytointi on ulkoistettu kokonaan.
      Toiminnan ideana näkyy olevan , vapaan markkinatalouden ja kilpailun lahottaminen - Suomessa.

      • julli22

        tuo on jo häpeä.


    • ERKKI 50

      miksi pitäisi ahneita porvareita äänestää jotka vain ERIARVOISTAA OMAA KANSAA..
      MITÄ enemmän kokoomus ja ek saa määrätä VERO RAHOJEN JAOSTA SITÄ ENEMMÄN TULEE KÖYHIÄ TÄHÄN MAAHAN...
      näin se vain on..TOTUUS....
      VÄHIIN JÄÄ PRESSA EHDOTKAAT...
      lipponen on jo heittänyt pyyhkeen KEHÄÄN..
      NIINISTÖLLÄ ON SAMAT AIKEET HEITTÄÄ PYYHE KEHÄÄN...
      JÄLJELLE JÄÄ vain VÄYRYNEN JA SOINI....
      MUISTA EHDOKAISTA EI OLE PRESSA VIRKAAN LAINKAAN....

    • PekkaGee73

      NÄIN ON !
      Soini pääministeriksi ja Väyrynen pressaksi.

      • Kauhulavaste..

        Kyllä kyllä... Sauli ei ole kuin pelkkä feikki... vain pelkkää pahvia, Pahvi-Sauli.

        Siis lavaste .. minulle henk. koht. kauhulavaste.

        Saulin pahvi kuvat ovat 20 cm pidempia kuin Saili oikeasti on.


    • .. .. .. .. .

      Sauli yrittää oikein tosissaan näyttää älykkäältä .. hänellä on mahtava sarja maeereita jotka puree tyhmään osaan kansaa.

      Sauli onihan tekemällä tehty Jenkkityylinen pressa.. sillä erotuksella ,että Jenkit ovat pitkiä ja komeita.

    • PekkaGe2

      Soini pääministeriksi ja Väyrynen pressaksi.

    • tt555

      Soini pääministeriksi ja Väyrynen pressaksi.

    • aikov

      miksi poistat viestejä.

    • MeSUOMALAISET

      Myös arvo-ahneus on synti.

    • Ukkone1a

      sauli niinistöä kuvattiin samaan aikaan ku väyrynen puhui asiaa...miksi? Mtv3.

    • apupresidenttjä

      En väitä olevani politiikan asiantuntija, mutta jotenkin nielsen tyhjää kun kuuntlen Niinistön puhetta, jossa mielstäni ei ole mitään asiaa.

      Hän jauhaa tiettyjä snaoja edes takaisin ja liian innostuksensa katkaisee aina sanalla MUTTA.. ja jatkaa, tosin eri aiheesta, kun ennen mutta sanaa.

      Esim. eilen hän yritti olla nokkela vastatessaan kysymykseen joka kosketti suomen presidentin, ja hallituksen puheenjohtjan vierailua venäjälle.

      Hän aloitti ikään kuin muissamaailmoissa... ei pidä järjestää mustasukkaisuusdraamaa, siis mistä? Miten se tuohon aisaan liittyi.
      Taisi olla ajatukset edellisillan tukijoiden järjestämissä Biletunnelmissä

    • ukkone12vj

      Kyvykkäin ja viisain mies putosi, koska sauli maksoi 1,3 euroa jokaiselle äänestäjälle. Suomelle huono juttu.

      • ... ...... .. ..

        nostan luettavaksi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe