Halonen sinkku ????

Mitä, mitä ??

Suomen presidentti ei ole avio/avoliitossa, koska ei ole sormusta sormessa.
En minä ainakaan huomannut, kun uudenvuoden puhetta presidentti piti
tv:ssä ja kyllä se sormus näkyisi sormessa, kun kädet oli näkyvillä.

23

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mullakaan ole sormusta sormessa, ja vihitty kyllä olen.

      Elätteletkö kuitenkin toivoa, että T. H. olisi sinkku?

    • Kulissiavioliitto.

      27.08.2000 02:07

      Tasavallan presidentti Tarja Halonen ja valiokuntaneuvos Pentti Arajärvi ovat menneet tänään iltapäivällä naimisiin. Mäntyniemessä tapahtunutta vihkimistä olivat todistamassa vain läheisimmät perheenjäsenet. Aviopari säilyttää omat nimensä.
      http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2000/08/29063/halonen-ja-arajarvi-naimisiin

      Lesbo ei miehestä kiinnostu, mutta ainahan voi kansan mieliksi mennä kulissiavioliittoon.

      • kummallista?!

        hmm, aika törkeää saulilta kulissiavioliitto pelkkänä vaalitemppuna, tiesi ettei sinkkua presidentiksi valita. sitten puoluetoimisto valitsi pahvisaulille "puolison". Kaikkea se porvari rahan ja maineen eteen tekeekin!


      • Halosen satoa:
        kummallista?! kirjoitti:

        hmm, aika törkeää saulilta kulissiavioliitto pelkkänä vaalitemppuna, tiesi ettei sinkkua presidentiksi valita. sitten puoluetoimisto valitsi pahvisaulille "puolison". Kaikkea se porvari rahan ja maineen eteen tekeekin!

        Tasavallassa kaikki hyvin?


        "Uutenavuotena sattui useita onnettomuuksia ja rikosjuttuja.
        Tässä vuodenvaihteen satoa:

        –Jyväskylässä 27-vuotias mies sai surmansa uudenvuoden yönä.

        –18-vuotias mies puukotettiin hengiltä Äänekoskella lauantain vastaisena yönä.

        –Raketti sytytti omakotitalon katon tuleen aattoiltana Siilinjärvellä.

        –Akaassa pakkausyrityksen varastorakennus tuhoutui raketin sytyttämässä palossa.

        –Oulussa kerrostalokaksio ja toisaalla autoja tuhoutui tulipaloissa, joita epäillään tuhopoltoksi.

        –Sunnuntain vastaisena yönä ainakin 40 lehmää kuoli navettapalossa Ilmajoella.

        –Sunnuntaina päivällä Kittilän Levillä neljän huoneiston rivitalo vaurioitui pahoin tulipalossa.

        –Multialla paloi sunnuntaina osa teollisuushallin katosta.

        –Inarissa vanha sähköistämätön talo tuhoutui sunnuntai-iltana täysin.

        –Neljä ihmistä loukkaantui sunnuntai-illan kolareissa sekä Leppävirralla että Hämeenlinnassa.

        –Hoitoa vaatineita silmävammoja raportoitiin sunnuntaina puolentoista kymmentä.
        "


      • kansa tietää?
        Halosen satoa: kirjoitti:

        Tasavallassa kaikki hyvin?


        "Uutenavuotena sattui useita onnettomuuksia ja rikosjuttuja.
        Tässä vuodenvaihteen satoa:

        –Jyväskylässä 27-vuotias mies sai surmansa uudenvuoden yönä.

        –18-vuotias mies puukotettiin hengiltä Äänekoskella lauantain vastaisena yönä.

        –Raketti sytytti omakotitalon katon tuleen aattoiltana Siilinjärvellä.

        –Akaassa pakkausyrityksen varastorakennus tuhoutui raketin sytyttämässä palossa.

        –Oulussa kerrostalokaksio ja toisaalla autoja tuhoutui tulipaloissa, joita epäillään tuhopoltoksi.

        –Sunnuntain vastaisena yönä ainakin 40 lehmää kuoli navettapalossa Ilmajoella.

        –Sunnuntaina päivällä Kittilän Levillä neljän huoneiston rivitalo vaurioitui pahoin tulipalossa.

        –Multialla paloi sunnuntaina osa teollisuushallin katosta.

        –Inarissa vanha sähköistämätön talo tuhoutui sunnuntai-iltana täysin.

        –Neljä ihmistä loukkaantui sunnuntai-illan kolareissa sekä Leppävirralla että Hämeenlinnassa.

        –Hoitoa vaatineita silmävammoja raportoitiin sunnuntaina puolentoista kymmentä.
        "

        Kalliiksi tulee Niinistön Kokoomus ja Halonen:

        http://velkakello.fi/


    • Hiljainen ero

      Alkajaisiksi maaliskuussa molemmat muuttavat omiin, erillisiin osoitteisiinsa Helsingissä.

      Vajaan vuoden sisään kulissiavioliitto puretaan hissuksiin, eikä siitä julkilausumia lehdistölle aella.

    • _*_

      Suomeen on perustettu uusi ammattikunta:
      Tasavallan Presidentin puoliso.

    • Mitä, mitä ???

      Meikäläinen on vaan siinä käsityksessä, että kun kaksi ihmistä menee naimisiin, niin sormusta pidetään merkkinä solmitusta liitosta.
      Sehän on aika epäkorrektia käytöstä Haloselta, kun ei ole sormusta sormessa, vaikka on mennyt naimisiin.
      Monestihan leskikin pitää sormusta sormessa, ainakin jonkin aikaa puolisonsa kuoleman jälkeen.

      Entäs ne naiset, joilla on sormus oikeassa nimettömässä, onkos ne varattuja, vai eivät ?
      Eikös se ole varatun naisen/miehen merkki, kun on sormus vasemmassa nimettömässä, jo jos on kihloissakin saati naimisissa.
      Sen ymmärtää, että sormus otetaan pois, kun leivotaan tai tehdään ruokaa, mutta kyllä se sormus olisi oltava sormessa, varsinkin yleisillä paikoilla liikuttaessa.
      Jos ei ole sormusta sormessa, niin naisen on siinä tilanteessa turhaa mäkättää, että olen jo varattu ja varsinkaan perustella, että sormuskin on, mutta ei ole vain kädessä.
      Kuvitteleeko ne naiset sinkkumiehiä selvän näkijöiksi.

      • "Varattu"! Kuulostaa ihan paimentolaisheimokulttuurilta.

        Kyllä sieltä tulee parempi puolisko paistinpannun tai haulikon kanssa, jos erehtyy sanomaan päivää "varatulle" ihmiselle.


      • hyvää päivää

        HALOOO, herätys nykyaikaan!

        "kyllä se sormus olisi oltava sormessa" - MIKSI IHMEESSÄ??

        Kuinka vanha-aikainen ja juntti voikaan olla?!??!
        EI halooo??

        Entä sitten avoliitossa, yhdessä asuvat?
        Onko se vähemmän vai enemmän vakavempaa kuin avioliitossa olevat?

        Entä jos on ihan sinkku ja asuu yksin?
        Kirjoitetaanko sitten vaikka otsaan että sinkku olen?


    • ....................

      ei oo kuin honkku.

      • Mikä on HONKKU ?

        uusi termi ?


    • H**

      Näkkeehän sen miehen naamasta, mitä se on saanut ?

      • ?????????????

        No mitä ???


    • voi yksinkertaisuus!

      Missä niin sanotaan että sormus=avioliitto?
      Onko joku laki olemassa, määrätäänkö jossain niin?

      NO EI!

      Naimisissa olen, mutta en pidä sormusta!

      Ja toisinpäin, kieltääkö joku laki pitämästä sormusta vaikka
      EI ole naimisissa?

      NO EI

      MIstä näitä tolloja oikeen ilmestyy?

      • VOIHELLANLETTASENTÄÄ

        Pikkuaino täällä kyselee lakien perään kun ei osaa muuten elää.

        Tsemppiä ja sosiaalihuoltoon terveisiä.....

        hohohoho...


      • mitä se sulle kuuluu
        VOIHELLANLETTASENTÄÄ kirjoitti:

        Pikkuaino täällä kyselee lakien perään kun ei osaa muuten elää.

        Tsemppiä ja sosiaalihuoltoon terveisiä.....

        hohohoho...

        no hhoihjaa, täällä jotkut ihmettelee onko jollain sormusta kädessä
        ja missä sormessa se onkaan ja mitä se merkitsee tai ei merkitse.
        Tai että pitäis olla sormus ja missä sormessa, jos haluaa jotain
        viestittää muille.

        Entä jos ei ole tarvetta eikä halua viestittää muille yhtään mitään?


      • luuseri hohhhoijaa

        luuseri


      • Olet oikeassa;
        luuseri hohhhoijaa kirjoitti:

        luuseri

        En silti ota osaa;

        "luuseri hohhhoijaa"


    • ????????????????????

      Saikohan Arajärvi päivärahaa koska oli presidentin puoliso ?

      • Arakoira lähtee

        Koiranvirkaa Arajärvi tuolla oli hoitamassa. Aina kiukkuisena oleva Halonen huusi ja rähjäsi sille päivittäin.

        Millään rahalla Arajärvi ei enää muuta Halosen kanssa samaan huusholliin asumaan.

        Arajärvellä on koiran luonto, näkeehän tuon heti. Mutta koirakin voi eläkepäivikseen haluta edes jonkinlaista omaa vapautta rähisevän vanhan nartun silmien ja huutomatkan ulkopuolella.


    • ISOJYTKY !!!!!!!!!!!

      VEIKKAAN että Halonen paljastaa ISOJYTKYN kun se lopettaa presidentin hommat.

      Ihmettelen ellei paljastaisi !!!!!!!!!!!!!!

    • punikkipelleleilyä

      Eihän niitä ole koskaan oikeesti vihittykään, tekaisivat Uunosta kulissimiehen,
      Vain uunon poika ja halosen tyttö olvat muka "todistamassa" .
      Kukaan muu ei ole nähnyt niitä vihittävän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe