Mihin kellon aikaan opintolaina näkyy tilillä? Junamatkani riippuu tästä, että pääsenkö tänäyönä yö-junaan. Kiitos asiallisista vastauksista!! ( op pankki )
MIHIN KELLON AIKAAN OPINTOLAINA NÄKYY TILILLÄ??
9
5919
Vastaukset
- Eka sekuntti
Heti ensimmäisellä sekunnilla minulle on tullut, kun aikanaan testasin. Katso verkkopankista viittä yli.
- rdfghyt543w
Selvä. Kyseessä siis opintolaina ei tuki. ONKO MUUTEN VARMA TIETO JA MIKÄ PANKKI SINULLA?
- faktaa
osuuspankki, perinteinen "oikeinmerkki", ei "koivunlehti".
Konttorin tarkkuudella en mainitse.
Kuten annoin ymmärtää, havaintoni on omasta testaamisesta (kokemuksesta). Ainakin lainanlyhennykset ovat menneet ensi sekunnilla, ei virka-aikana.
- sdfgy6rfghu
TULEEKO MIHIN kellon aikaan?
- Tahtoo tietää
No, mites kävi?
- Huom!
Normaalisti tilille tulleet suoritukset näkyy heti keskiyöllä kun vuorokausi vaihtuu, tai sitten illalla klo 19 jälkeen kun viimeinen ns.ajo on suoritettu pankkien tietojärjestelmässä.
- Anonyymi
kuka tuom kyselee? eihän tänään tuu mihinkä pankkii pyhäpäivänä mitään :)
- Anonyymi
No huomenna sitten! Kahdeksan vuotta jo aloittaja odottanut, kai vielä päivä menee?
- Anonyymi
Toivotaan, että opintolaina kilahtaa tilille nyt tossa klo 00:00
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255