mitä teen, rankaiseeko Jumala nyt jotenkin?

väsynyt82

Minun on ollut vaikea luottaa mieheeni. Meillä on viikon verran ollut nyt rauha maassa mutta eilen tilanne räjähti kun hän koki että epäilin yhdestä kuvasta häntä, olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt. Ja sanoin pelon vallassa koska hän oli todella vihainen ja se hänen suuttumuksensa rikkoi sisintäni...
Eli puoliksi asia oli totta, puoliksi ei..vaikka totuus oli että siinä oli vähän mustasukkaisuutta tms mukana. Pyysin Jumalalta anteeksi syntiäni. Tarviiko mun vielä keskustella tämä mieheni kanssa vai voinko antaa olla ja luottaa että Jumala antaa anteeksi?? En haluaisi mitään sanoa Jeesuksen nimeen jos en todella tarkoita!!

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piristy toki nyt

      väsynyt82 ja voit jättää asian Jeesuksen nimessä Jumalalle kiitoksen kanssa.

    • väsynyt82

      Mutta eihän mitään pitäisi sanoa Jeesuksen nimeen jos ei todella tarkoita.. eli asia kun oli vain puoliksi totta...

    • tietysti sydämen

      kyllyydestä ajatukset tulee ja voidaan tarkoittaa epäilemättä ja Jeesuksen nimessä saamme Jumalaa lähestyä ja kuulee ja myös kiittää voimme.

      Toki ei tarvitse välttämättä piristyä sillä Herra voi auttaa väsynyttäkin ja saadaan sitäkin olla ihan sellaisina kuin olemme.

    • OttoPetteri

      Minkä ihmeen takia ihan kaikkiin arkisiin elämäntilanteisiin pitää sekottaa jotain uskontoa, lahkoja ja jumalhahmoja?
      Onko niin, että uskoonpöllähtäneeltä puuttuu täysin kyky selvitä normaalin elämän asioista omin voimin? Onko lahkojen aivopesu jo noin pitkällä?
      Ei ole mikään ihme, että ihminen ahdituu ja menettää mielenterveyden, kun joka asiaan sekoitetaan syntiä, rangaistusta yms.

      Asiahan ei tietenkään koske lahkojen ja kirrkokuntien pappeja ja johtajia, hehän saavat rikoksetkin lahkoltaan anteeksi - vaikkapa lapsenraiskauksen.

    • Vapaus on

      jokaisella turvata Isään Jumalaan Jeesuksen nimessä tai sitten omillaan koettaa pärjetä tai turvata toisiin ihmisiin erinäisissä elämäntilanteissa.

      Vapaus on kaikilla ja hyvän uutisen esilläpitäminen on tärkeää että voisimme ymmärtää että elämämme ja kaikki on Luojan käsissä ja viisaus on parempi kuin tyhmyys, samoin muut hyvä hengelliset hyvät armot ja siunaukset.

      Hallelujah!

    • 16+19

      >olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt<

      Kerro miehellesi kuinka epävarma olet.
      Eiköhän Jeesuksella ole muutakin tekemistä kuin selvitellä teidän perheriitojanne:)
      Minä pidän jo rienaamisena jos Uskonto sotketaan noin naurettaviin kuvioihin, siis jos olisin uskovainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe