Minun on ollut vaikea luottaa mieheeni. Meillä on viikon verran ollut nyt rauha maassa mutta eilen tilanne räjähti kun hän koki että epäilin yhdestä kuvasta häntä, olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt. Ja sanoin pelon vallassa koska hän oli todella vihainen ja se hänen suuttumuksensa rikkoi sisintäni...
Eli puoliksi asia oli totta, puoliksi ei..vaikka totuus oli että siinä oli vähän mustasukkaisuutta tms mukana. Pyysin Jumalalta anteeksi syntiäni. Tarviiko mun vielä keskustella tämä mieheni kanssa vai voinko antaa olla ja luottaa että Jumala antaa anteeksi?? En haluaisi mitään sanoa Jeesuksen nimeen jos en todella tarkoita!!
mitä teen, rankaiseeko Jumala nyt jotenkin?
6
142
Vastaukset
- piristy toki nyt
väsynyt82 ja voit jättää asian Jeesuksen nimessä Jumalalle kiitoksen kanssa.
- väsynyt82
Mutta eihän mitään pitäisi sanoa Jeesuksen nimeen jos ei todella tarkoita.. eli asia kun oli vain puoliksi totta...
- tietysti sydämen
kyllyydestä ajatukset tulee ja voidaan tarkoittaa epäilemättä ja Jeesuksen nimessä saamme Jumalaa lähestyä ja kuulee ja myös kiittää voimme.
Toki ei tarvitse välttämättä piristyä sillä Herra voi auttaa väsynyttäkin ja saadaan sitäkin olla ihan sellaisina kuin olemme. - OttoPetteri
Minkä ihmeen takia ihan kaikkiin arkisiin elämäntilanteisiin pitää sekottaa jotain uskontoa, lahkoja ja jumalhahmoja?
Onko niin, että uskoonpöllähtäneeltä puuttuu täysin kyky selvitä normaalin elämän asioista omin voimin? Onko lahkojen aivopesu jo noin pitkällä?
Ei ole mikään ihme, että ihminen ahdituu ja menettää mielenterveyden, kun joka asiaan sekoitetaan syntiä, rangaistusta yms.
Asiahan ei tietenkään koske lahkojen ja kirrkokuntien pappeja ja johtajia, hehän saavat rikoksetkin lahkoltaan anteeksi - vaikkapa lapsenraiskauksen. - Vapaus on
jokaisella turvata Isään Jumalaan Jeesuksen nimessä tai sitten omillaan koettaa pärjetä tai turvata toisiin ihmisiin erinäisissä elämäntilanteissa.
Vapaus on kaikilla ja hyvän uutisen esilläpitäminen on tärkeää että voisimme ymmärtää että elämämme ja kaikki on Luojan käsissä ja viisaus on parempi kuin tyhmyys, samoin muut hyvä hengelliset hyvät armot ja siunaukset.
Hallelujah! - 16+19
>olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt<
Kerro miehellesi kuinka epävarma olet.
Eiköhän Jeesuksella ole muutakin tekemistä kuin selvitellä teidän perheriitojanne:)
Minä pidän jo rienaamisena jos Uskonto sotketaan noin naurettaviin kuvioihin, siis jos olisin uskovainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5581216- 531135