Minun on ollut vaikea luottaa mieheeni. Meillä on viikon verran ollut nyt rauha maassa mutta eilen tilanne räjähti kun hän koki että epäilin yhdestä kuvasta häntä, olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt. Ja sanoin pelon vallassa koska hän oli todella vihainen ja se hänen suuttumuksensa rikkoi sisintäni...
Eli puoliksi asia oli totta, puoliksi ei..vaikka totuus oli että siinä oli vähän mustasukkaisuutta tms mukana. Pyysin Jumalalta anteeksi syntiäni. Tarviiko mun vielä keskustella tämä mieheni kanssa vai voinko antaa olla ja luottaa että Jumala antaa anteeksi?? En haluaisi mitään sanoa Jeesuksen nimeen jos en todella tarkoita!!
mitä teen, rankaiseeko Jumala nyt jotenkin?
6
120
Vastaukset
- piristy toki nyt
väsynyt82 ja voit jättää asian Jeesuksen nimessä Jumalalle kiitoksen kanssa.
- väsynyt82
Mutta eihän mitään pitäisi sanoa Jeesuksen nimeen jos ei todella tarkoita.. eli asia kun oli vain puoliksi totta...
- tietysti sydämen
kyllyydestä ajatukset tulee ja voidaan tarkoittaa epäilemättä ja Jeesuksen nimessä saamme Jumalaa lähestyä ja kuulee ja myös kiittää voimme.
Toki ei tarvitse välttämättä piristyä sillä Herra voi auttaa väsynyttäkin ja saadaan sitäkin olla ihan sellaisina kuin olemme. - OttoPetteri
Minkä ihmeen takia ihan kaikkiin arkisiin elämäntilanteisiin pitää sekottaa jotain uskontoa, lahkoja ja jumalhahmoja?
Onko niin, että uskoonpöllähtäneeltä puuttuu täysin kyky selvitä normaalin elämän asioista omin voimin? Onko lahkojen aivopesu jo noin pitkällä?
Ei ole mikään ihme, että ihminen ahdituu ja menettää mielenterveyden, kun joka asiaan sekoitetaan syntiä, rangaistusta yms.
Asiahan ei tietenkään koske lahkojen ja kirrkokuntien pappeja ja johtajia, hehän saavat rikoksetkin lahkoltaan anteeksi - vaikkapa lapsenraiskauksen. - Vapaus on
jokaisella turvata Isään Jumalaan Jeesuksen nimessä tai sitten omillaan koettaa pärjetä tai turvata toisiin ihmisiin erinäisissä elämäntilanteissa.
Vapaus on kaikilla ja hyvän uutisen esilläpitäminen on tärkeää että voisimme ymmärtää että elämämme ja kaikki on Luojan käsissä ja viisaus on parempi kuin tyhmyys, samoin muut hyvä hengelliset hyvät armot ja siunaukset.
Hallelujah! - 16+19
>olin mustasukkainen kun hän katsoi sitä kuvaa. Hän vaati minua Jeesuksen nimeen sanomaan jos en epäillyt<
Kerro miehellesi kuinka epävarma olet.
Eiköhän Jeesuksella ole muutakin tekemistä kuin selvitellä teidän perheriitojanne:)
Minä pidän jo rienaamisena jos Uskonto sotketaan noin naurettaviin kuvioihin, siis jos olisin uskovainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666713
- 562038
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451949- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521170Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511125Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927