Piirakan esilämmitys

auringossa

www.xhamster.com/movies/229203/nudist_beach.html

9

6006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rii-tu

      muistikohan rasvata huulet ettei auringossa pala

    • galileus

      Tuo piirakka oli niin seksitön kapistus kun olla voi. Missä muodot hä?

    • hapannaama56

      kylläpäs näytti höntiltä touhulta :)

    • Markus.-.

      Samaa mieltä että viivapillu ei ole minkään herkkupakkaus, muodot puuttuu ja ei oo särmää tai luonnetta. Vaatimaton. Pillussa opitää olla muotoja - kauniit esiin tulevat häppärit Nams!

    • PILLUAPERKELE
    • Arska``

      Joo kyllä se niin on että pillussa tarvii olla potkua eli näkyvät häppärit on must!

    • pakko kommentoida tähä aiheenseen ... miksi miehet eivät tykkää pillun nuolemisesta? heidän vehkeitäää kyllä pitäisi nuoleskellä ja imutella : eikä siinä mitää vikaa ole .. mutta miksi aina ja aina vain miesten vehkeet?



      ja yksi kysymys vähän aiheestaa poiketen : mikä miehistä seksissä on parasta?

      • ukkelix57

        Minä, 57 vee mies, olen aina pitänyt naisen nuolemisesta. Pyrin aina ennen panemista lämmittämään naisen nuolemalla hänet kauttaaltan ja lopuksi pillun. Yleensä nainen laukeaa viimeistään siihen pillun nuolemiseen. Nautin itse paljon, kun nainen puristaa reisilään pääni pihtien väliin ja ääntelee orgasmin kourissa.
        Itse nautin pillun mausta ja on kiihokkeena itsellekin. Sitten työnnyn hiljaa ja varovasti sisään ja aloitan nainnin pyörittäen kullia kahdeksikon tapaan. Yleensä nainen tulee pian uudestaan. Usein panen takaapäin ja hyväilen käsillä klittaa ja naisesta riippuen myös anusta. Joku nainen tykkää niin paljon anuksen hyväilystä, että on pyytänyt analiin. Sitäkin olen harrastanut, vaikka se ei ole erityinen mieliteko.
        Olen saanut kiitosta, vaikka kullini on vain 15 cm, mutta paksu.
        Niin, itse en erityisesti tykkää kalun nuolemisesta, mutta en tosin kiellä sitä, jos nainen haluaa.
        Kokemusta on kertynyt noin 200 naisen osalta, joten onhan sekin jonkinmoinen otanta.
        Vaikka ikää on jo tuo edellä kerrottu, niin pyrin naimaan tai runkkaamaan päivittäin. Se pitää miehen virkeänä.


    • seksistä on parasta ,että nainen antaa halukkaasti edestä ja takaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1807
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1665
    3. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      59
      1408
    5. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1238
    6. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      49
      1202
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      88
      1006
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      19
      931
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      19
      929
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      918
    Aihe