Miksi Marilyn on maailman kuuluisin komedienne? Siksi, että hän uskalsi tehdä komediaa aidosta naiseudesta. Marilynin komediahahmot eroavat lisäksi vain hienonhienosti jokaisen miehen ihannenaisesta. Myös Siiri Angerkoski teki komediaa todellisesta naisesta; se teki muun muassa hänen Justiinansa upean hauskaksi ja uskottavaksi.
Kuvitellusta naisesta ei voi tehdä uskottavaa komediaa. Siksi nykyään ei ole komediennejä. Voisi kuvitella, että esimerkiksi raa´asta ja alistavasta lesbofemakosta saisi erinomaisen hahmon erilaisiin sketseihin. Kai sellainen osattaisiinkin tehdä mutta ei uskalleta. On jotain pyhää vielä jäljellä!
Tai voisi tehdä komediahahmon ihanasta kanasta. Mutta Marilynin vertaista siitä ei kumminkaan tulisi.
Siiri oli Suomen Marilyn!
1
<50
Vastaukset
- mm
marilyn ei tehnyt komediaa vaan tragediaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716