Keskustalla on hyvin heterogeeninen joukko jäseninä ja poliittisina aktiivitoimijoina.
Se tarjoaa puolueelle mahdollisuuden tarkastella asioita monesta näkövinkkelistä.
Muilta puolueilta löytyy usein vain monoliitteja, joihin tarraudutaan.
Valtamedia suitsuttaa "kansalaisyhteiskuntaa" vaikka pyrkii itse hyvin voimallisesti ohjaamaan politiikkaa taustavoimiensa haluamaan suuntaan.
Itse olen aina lähtenyt periaatteesta: Maailman ymmärtäminen auttaa tajuamaan Euroopan asemaa ja se taas puolestaan Suomen etua joukossa.
Tiedän vahvasti, että pelkkä Helsingin paikallislehden lukeminen ja erityisesti pitkäaikainen asuminen siellä typistävät kenet tahansa, erityisesti hieman heikoimmilla eväillä varustetun.
Hahmottamisongelmia
Kapt evp H K
2
<50
Vastaukset
- Pol. tarkkailija
Hahmottamisongelmia on myös niillä, jotka pitävät Väyrystä "menneisyyden miehenä" vaikka juuri hänellä on tuorein kokemus poliittisesta huipputehtävästä.
Muilla ehdokkailla pitelee paljon, paljon hiljaisempaa.
Erityisesti hänen ulkopoliittinen osaamisensa on suorastaan kuin eri planeetalta, muihin verrattuna.- Kapt evp H K
Jos älykkyyden, so kyvyn soveltaa teoriaa käytäntöön, perusteella äänestetään, on asetelma selvä; siellä ei Niinistöä nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944