"The sealing power represents the transcendent delegation of spiritual authority from God to man. The keeper of that sealing power is the Lord's chief representative here upon the earth, the President of the Church. That is the position of consummate trust and authority."
samaa hallintomuotoa kuin demokraattinen sentralismi?
Turust
Tarkoittaako tämä määritelmä,
'Turust
1
<50
Vastaukset
- 15
Valtuutus tarvitaan. Jumala ei hyväksy ilman Hänen valtuuttaan tehtyjä toimituksia.
VALTUUS. Katso myös Asettaminen; Kutsumus; Pappeuden avaimet; Pappeus; Voima.
Maan päällä oleville, kutsutuille tai asetetuille miehille annettu lupa toimia Isän Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen puolesta Jumalan työssä.
Minä olen sinut lähettänyt, 2. Moos. 3:12–15. Sano, mitä minä käsken sinun sanoa, 2. Moos. 7:2. Jeesus antoi kahdelletoista opetuslapselleen vallan, Matt. 10:1. Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, Joh. 15:16.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816