jo pitkään tuo pissa fetissi ollut mutta sellaista naista ei kyllä mistään löydy eikä sitä nyt uskalla kenellekkään edes ruveta kehotteleenkaa niin ajattelin että jos saman kaltaisia ihmisiä löytys 21v peruskomee jäbä :)
pissi fetissi
22
4878
Vastaukset
- VonBrasch
Kyllä niitä löytyy vaikka kuinka, kunhan ensin ymmärtävät, että pissaleikeissä ei ole kyse siitä, etä pitää juoda sellaista keltaista haisevaa aamupissaa, vaan kunnon tankkauksen jälkeen väritön ja hajuton lämmin pissa on täysin eri asia. Rohkeasti vain eteenpäin, niin kyllä löytyy :)
http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com - Ei niit oikeen
mulla kesti 3 vuotta että sain kumppanini varovasti houkuteltua tähän. aamupissat on vielä kokeilematta. yhden tyttöystävän sain muistaakseni myös 2-3 vuodessa houkuteltua hommaan.
Vaimo ei vielä ihan täysin pidä tästä toiminnasta mutta kauppaa käymällä vain onnistuin tässäkin.
Olen siis vanhempi ja ekan kerran koin sua vanhempana. - tytsynen..
On sitä muunkinlaista leikkimistä kuin juoda. Itse en haluaisi juoda mieheni pissaa, mutta on tosi kiihottavaa kun hän pissaa pimpsani ja pyllyni päälle.
- naikkonen-76-
Mä nautin kaikenlaisista pissafetisseistä. Harmi että mieheni ei tykkää mistään fetisseistä. Ei siis mistään. :(
- valmiina kanssasi
tule mun päälle ja suuhun pissaamaan. Mun kanssa homma hoituu :) jos vaan itse olet valmis antamaan kultaista juomaasi
- M 46
Otappa yhteyttä,minä tykkään etenkin pissaleikeistä...
- pissibeibi
Pidän ajatuksesta että poikaystäväni pissaisi päälleni ja lopuksi sitten laukeisi kasvoilleni, en ole vain saanut häneen innostusta :(
- Mr pisu
mä voin auta sua
- A.V.
Oonpa saanut pari kertaa ex-vaimolta, olin kontallani vessan lattialla vaimo asettu hajareisin päälleni ja sain mahtavat suihkut alaselkään ja pepulle, mikä nautinto !
- Mietittävää
Vaimoni on tosi konservatiivinen, eikä ole kiinostunut mistään pissa leikeistä.Enkä todellakaan halua painostaa häntä, koska minun mielestä kummankin pitää olla täysillä mukana. Ei enään oikein muukaan seksi enää kiinosta hänen kanssaan.
Mitä tehdä? Nämä on todella vaikeita asioita. - 18 ja onnellinen
Olen elänyt onnellisesti noin kolme vuotta poikaystäväni kanssa jaarrastamme pissaleikkejä vähintään kerran viikossa yleensä saunassa tai kylppärin lattialla ja kesäsin ulkona ja välillä kun olemme ulkona ja hän huomaa että pidättelen hän yleensä alkaa kutittelemaan minua ja kikatan siinä vain kädet haaravälissä mutta mitä se auttaa? Kuitenkin tulee housuun. =D
- pissis sexiä
itse en ole silleen kiinnostunut asiasta,mutta kerran mies kysyi,että saako hän tehdä mitä haluaa? hän pissasi minun sisälle? kai hän sai orgasminkin.asiasta ei puhuttu ja hän oli hieman nolo.
myöhemmin olen muistellut tapausta ja se oikeastaan kiihottaa ;) - juonuttt
meillä ainekin nainen välillä suihkuun mennessään tai kotia tullessaan kysyy "haluaks pissaa"? samalla hetkellä kyrpä sojahtaa pystyyn ja pulssi hakkaa mielettömästi. Riisun itseni sitten nopeasti ja menen suihkunlattialle makaamaan. Naiseni tulee siihen päälle ja laskee pillunsa huulieni päälle ja samalla hetkellä kusi alkaa virrata. Ekan pissan tullessa suuhun, jo maistan maun ja miltä se sitten maistuisikin, hyvältä tai pahalta, juon kaiken aina :)
Kyllähä siin meniki pari vuotta että sain naiseni tohon suostuteltua ja kerrotuksi fantasiastani. No, nyt se on nykypäivää ja sitä saa viikottain :) suosittelen - once tried
Tuli tässä kokeiltua erään tuttavuuden kanssa (toista kertaa oli yökylässä) ja kerto kiinnostuksestaan aiheeseen kun olin menossa pissalle.. en meinannut suostua mutta sai ylipuhuttua.. eipä se niin kamalaa ollut mutta enpä usko että muiden kanssa siihen suostuisin :)
- ongelmatyttö
Minkälaisesta pissafetissistä on kyse? itse saan orgasmin pelkästään katselemalla erittäin pissahätäistä miestä (tai naista, mutta mielummin miestä), joka sitten kusee housuihinsa. Asia paranee, jos tämä tapahtuu julkisella paikalla, missä ei ole vessaan pääsyä, tai vaikka siivotessa/peliä pelatessa. Asiahan on hieman ongelmallinen sillä en kiihotu mistään niin paljon mutta en kehtaa sitä kauheasti kertoa ja kysellä. Tykkään myös itse pidätellä pitkään.
- pissahousum
Hei minulla samanlainen toive,että sais katsoa kun nainen pidättelee ja sitten pissaa housuun kiihottaa kamalasti.
Voiko sinuun ottaa yhteyttä??
Onko täällä ketään 18 puolin ja toisin ikäistä neitokaista, joka voisi pissata suuhuni? ;)
- pissisihisihississä
housuihisi sihisi pissi hississä hiljaa ja salaa.
- korkkarirunkku
pissiä ja pilluja ;)
http://www.heavy-r.com/video/118469/Public_peeing_compilation/ - Anonyymi
Olis se hienoa ku sais juoda lämmintä aamupissaa.
- Anonyymi
Toisen miehen kanssa ristiin päälle kuseskelu olis kiimaista. Ns. kiimakuset.
- Anonyymi
Samaa ulkoisesti kuin on pään sisälläkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056