Armo on

yksin armosta

Tämä laulu syntyi luettuani 27. joulukuuta tätä palstaa:

Armo on

Lähde toiselle matkalle sinäkin
Ota sukset takakonttiin
Ota lomalle mukaasi Raamattu
ja pistä uutiset remonttiin

Tule matkaan
Tule uudestisyntyneen matkaan
Tule matkaan
Herralle kiitos, kunnia, kiitos

Että armo on, armo on
Että armo on, armo on

Tule hellittämään, ja nyt kaikuu
sama kiitollisuus veren kaikuu
jossa on voima ja kunnia

Tule Jeesuksen, Mestarin jalkojen juureen
Ota lamppusi, sytytä tuli siihen
Tule matkaan
Tule uudestisyntyneen matkaan

Sillä armo on, armo on
Sillä armo on, armo on

Jos emme ole kohdanneet syntiä itsessämme, meissä ei voi olla veren voima. Niin kauan, kun en näe itseäni mahdollisena murhaajana, pedofiilinä, juomarina ja riistäjänä, en kykene aidosti todistamaan ristin voimasta.

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta
      • yksin armosta

"Eihän Kristus lähettänyt minua kastamaan vaan julistamaan evankeliumia, ei kuitenkaan viisain puhein, koska Kristuksen risti menettäisi silloin merkityksensä." 1.Kor.1:17

Mikä on evankeliumi?

Se on sitä, että Kristus, silloin kun olimme vielä syntisiä, kuoli meidän edestämme.

Miksi julistamme muuta kuin Jeesuksen ristiä?

Luulen, että suurin syy kristikunnan kuivaan tilaan on veren evankeliumin puuttuminen. Kun ei Kristusta julisteta, ihminen ei tule synnintuntoon, eikä näe pelastusta ongelmistaan.

Kokemukseni on, että kun Kristusta julistetaan, silmien suomut aukeavat ja huomaamme, missä olemme rikkoneet Häntä vastaan.

En tiedä teistä, mutta itse olen ainakin ollut siinä tilanteessa, että valoa ja apua ei ole ollut missään näkyvissä. Olen ollut niin sielunvihollisen siteissä, että kaikki Raamatustakin on kääntynyt syyttelyksi ja omien syntieni osoitteluksi.

Tämä on tietysti ollut tottakin, Olen ollut syntinen.

Mutta Jumalan tapa toimia ei ole synnin osoittelu, ja niiden kaikkien kaataminen niskaamme. Jumalan toiminta on Jeesuksen ristin osoittamista, ja tien näyttämistä. Hänen tapansa on rakkauden osoittamista ristillä, ja kutsua pelastukseen.

Mistä tarvitsemme pelastusta?

Tarvitsemme sitä omista valinnoistamme. Omat valintamme vievät meidät harhaan, omat tekomme vievät vaikeuksiin. Omat ajatuksemme vievät ajatusten viidakkoon, omat puheemme ovat tuulta ja tyhjää.

Oletko ollut tilanteessa, jossa elämäsi on ollut solmussa?

Jos olet, olet ehkä löytänyt Jeesuksen armon. Armon siitä, että Hän pelastaa sinut kaikesta siitä sotkusta, johon olet itsesi asettanut, ja sen jälkeen pelastaa sinut niiltä vääriltä valinnoilta, jotka jälleen saisivat elämäsi solmuun.

Et voi elää enää itsesi varassa, sillä tiedät, että se tie vie sinut tuhoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe