satan666rules

blackroseofdeath_96

tämä on sairasta ja suoraan sanoen perseestä! suomenhan lain mukaan jos on 3 ihmistä jotka niiku haluu jotain samaa uskonnonopettajaks niin sellasta pitää vittu järjestää, elikkä me kaikki viisitoistavuotiaat minä, dradaros, ja mun kohtalotoverit sisko gargaros ja veli gyarodos ollaan suuren messiren mustan kultin palvojia, kannatamme ja ihailemme saatanaa, ja pyrimme samanlaiseksi kuin hän. meillä on joka viikko rituaali joissa juomme gargaroksen kuukautisverta, eli tungemme suumme hänen pilluunsa ja imemme kovaa. tämän tarkoitushan on että homot tuhoutuisivat. seuraavaksi gyarados ja minä otamme toisiltamme suihin 69:asennossa, en siis ole homo vaikka harrastammekin tätä joka päivä, tämän tarkoitus on tuhota kaikki jotka kannattavat jumalaa. sitten viiltelemme ja juomme lisää verta. sen jälkeen kutsumme saatanan esiin ja annamme itsemme hänen raiskattavaksi sekä pahoinpitelemäksi. takaisin asiaan. mitä teen että saan vaatimani asian eli mustaa opetusta ja pimeyttä?

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

Te ette edusta virallisesti rekisteröityä uskontokuntaa joten teille ei olla velvollisia järjestämään myöskään opetusta. Palataan asiaan kun oletta saaneet uskontonne virallisesti rekisteröityä...

• blackroseofdeath_96

mitä vitun välii? lähetän saatanalliset voimat perääsi jos tuut vittuilee mulle enää VITUN HUORA!!!!

• WhiteRoseOfLife
        blackroseofdeath_96 kirjoitti:

mitä vitun välii? lähetän saatanalliset voimat perääsi jos tuut vittuilee mulle enää VITUN HUORA!!!!

No ei, kun just noin...

Jos haluatte palvoa Suurta Messireä (toivottavasti kirjoitin tuon oikein), ja toivotte saavanne opetusta kyseisen palvonnan puitteissa, teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin virallistaa kirkkonne. Vasta tämän jälkeen, olettaen että kirkollenne on myönnetty virallinen asema, voitte vaatia että Suuren Messiren palvonta liitetään osaksi peruskoulun opetussuunnitelmaa.

Valitettavasti vain tässäkin tapauksessa Suuri Messire todennäköisesti esitettäisiin pienenä kurioisiteettina, kuten niin valitettavan monet muutkin vähemistöuskonnot, tavallisen ja varsin vahvasti kristinuskoon nojautuvan uskonnonopetuksen yhteydessä.

Onnea kuitenkin pyrkimyksillenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4537
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1334
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      940
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe