tämä on sairasta ja suoraan sanoen perseestä! suomenhan lain mukaan jos on 3 ihmistä jotka niiku haluu jotain samaa uskonnonopettajaks niin sellasta pitää vittu järjestää, elikkä me kaikki viisitoistavuotiaat minä, dradaros, ja mun kohtalotoverit sisko gargaros ja veli gyarodos ollaan suuren messiren mustan kultin palvojia, kannatamme ja ihailemme saatanaa, ja pyrimme samanlaiseksi kuin hän. meillä on joka viikko rituaali joissa juomme gargaroksen kuukautisverta, eli tungemme suumme hänen pilluunsa ja imemme kovaa. tämän tarkoitushan on että homot tuhoutuisivat. seuraavaksi gyarados ja minä otamme toisiltamme suihin 69:asennossa, en siis ole homo vaikka harrastammekin tätä joka päivä, tämän tarkoitus on tuhota kaikki jotka kannattavat jumalaa. sitten viiltelemme ja juomme lisää verta. sen jälkeen kutsumme saatanan esiin ja annamme itsemme hänen raiskattavaksi sekä pahoinpitelemäksi. takaisin asiaan. mitä teen että saan vaatimani asian eli mustaa opetusta ja pimeyttä?
Vastaukset 3
- NäinMeillä
Te ette edusta virallisesti rekisteröityä uskontokuntaa joten teille ei olla velvollisia järjestämään myöskään opetusta. Palataan asiaan kun oletta saaneet uskontonne virallisesti rekisteröityä...
- blackroseofdeath_96
mitä vitun välii? lähetän saatanalliset voimat perääsi jos tuut vittuilee mulle enää VITUN HUORA!!!!
- WhiteRoseOfLife
blackroseofdeath_96 kirjoitti:
mitä vitun välii? lähetän saatanalliset voimat perääsi jos tuut vittuilee mulle enää VITUN HUORA!!!!
No ei, kun just noin...
Jos haluatte palvoa Suurta Messireä (toivottavasti kirjoitin tuon oikein), ja toivotte saavanne opetusta kyseisen palvonnan puitteissa, teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin virallistaa kirkkonne. Vasta tämän jälkeen, olettaen että kirkollenne on myönnetty virallinen asema, voitte vaatia että Suuren Messiren palvonta liitetään osaksi peruskoulun opetussuunnitelmaa.
Valitettavasti vain tässäkin tapauksessa Suuri Messire todennäköisesti esitettäisiin pienenä kurioisiteettina, kuten niin valitettavan monet muutkin vähemistöuskonnot, tavallisen ja varsin vahvasti kristinuskoon nojautuvan uskonnonopetuksen yhteydessä.
Onnea kuitenkin pyrkimyksillenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1963326- 951483
- 1301158
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2571158Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä87993- 98876
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112717Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56705Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617