Raittiuden ystävät ovat huolissaan, kun kirkossa tarjotaan lapsille alkoholia. Mutta tuo huoli on täysin turha, jos Katekismukseen on uskominen: Kyseessä on Jeesuksen oma veri! Verestähän ei kukaan tule juovuksiin!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/seinajoen-sanomat-alaikaiset-voivat-jaada-koukkuun-ehtoollisviiniin/art-1288439846123.html
"Kuolemaansa edeltävänä yönä Jeesus jakoi siunaamansa leivän opetuslapsilleen ja sanoi: ”Tämä on minun ruumiini.” Samalla tavalla hän antoi myös viinin, joka hänen sanojensa mukaan on liiton veri, hänen oma verensä." Katekismus
Ehtoollisviini on Jeesuksen verta
Vesi Mies
4
<50
Vastaukset
- Varoitus!
Viina ja veri on mitä kummitusten ja Kali-demonin palvojat uhraavat Intiassa. Siinä ei ole mitään Jeesuksen verta.
- Tosimies.
Mitäs jos siinä on HIV?
Kaikkea idioottimaisia uskomuksia sitä onkin, no keittääpä jotkut tamppooneista "teetäkin" omien uskomuksien mukaisesti.- Ehtoollisella..
Lasi kiertää, huuliherpesvaara on ainakin ilmeinen?
- ^^
Kerran elämässäni olen ehtoollisviiniä saanut maistaa, ja hyväähän se oli, lämmitti mukavasti. En kyllä koukkuun jäänyt, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna ei punaviini mikään paha olisikaan juoda lasi silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862