Kiitos teille jotka seisoitte kädet taskuissa tänään aamulla Turussa linjaautoaseman bussipysää vastapäätä.
Teitä oli siinä yli 20 eikä kukaan viitsinyt soittaa apua toiselle,
joka oli maassa pää veressä. Jokainen puliukko on joskus ollut jonkun lapsi ja mahdollisesti useammankin isä.
Kaksi vuotta 3 ihmistä, joista vain yksi ollut denari.
Ei kaikki maassa makaavat ole paskaa.
Ihmiset saavat sairaskohtauksia ja kukaan ei tee mitään!!!
Toivottavasti joku lähisukulaisenne tai te itse makaatte joskus maassa
pienessä hypotermiassa ja pää vertavuotaen kun minä en ole paikalla!
Ainut asia mikä meidät erottaa elukoista ja muista turilaista on se,
että me välitämme ainakin meidän pitäis välittää !
Hävetkää jokainen siinä vieressä seissyt, toivottavasti koette saman.
Välinpitämättömyys...
2
138
Vastaukset
- yritän ainakin
Toivottavasti Te reagoitte lähimmäisen hätään? Olen itsekin törmännyt tähän välinpitämättömyyteen ja sitten kun joku uskaltaa mennä(olkoonkin haiseva päihteissä oleva) luokse-siiten kyllä muutkin vasta uskaltautuvat tarjoamaan apuaan.Apua tarvitseva voi olla ihan kuka vaan..ja itse toivon että jos itse saan sairaskohtauksen-joko saan apua tai sitten toivon että kuolo korjaa nopeasti..ettei kärsiä tarvitse.
- Pelastu hän =D
Kyllähän tämäkin yritti räkiä ja lyödä auttajiaan,
ei tosin minua. Rukoili vaan, että soittaisin poliisit mutta en
häntä silti jättänyt. Tossa hän tuli talon kulmalla eilen vastaan
5.1.2012..Että sai vielä päivän lisää elämää..Vaatteetkin olivat
sairaalassa pesseet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837