laittakaa luukkunne kiinni.ootte niin kärsivän näköisiä
kihniön teboilille
10
870
Vastaukset
- oletko......
missä kihniössä saa parempaa palvelua kun TEBOILILLA?
on se hyvä kun edes yksi paikka on kunnassa.
ei sinun ole pakko siellä poiketa ja eikä sun ole pakko tulla kihniöön ellet osaa pitää suutasi soukemmalla.oletko elämääsi kyllästynyt aja päin rekkaa jos on edes autoaakaan - On huonompiakin.
Voi teitä kana-aivoisia kihniöläisiä.Eikö se ole hyvä että on edes jokin paikka josta saa palvelua.Olisitte P-kele tyytyväisiä.Olis ollut parempi jos olisitte saanut pitää omahyväisen paskanne.
- Halpaa bensaa aina
Tarkoitatko sitä kylmää asemaa Kihniöllä. Minä en ole siellä nähnyt ketään naama norsun vitulla.
- pöyristynyt
Ai muualta ei saa palvelua Kihniöllä? Esimerkiksi K-market palvelee erittäin hyvin. Tilaa asiakkaiden haluamia tuotteita, jos hyllyssä ei ole ja henkilökunta erittäin ystävällistä!!!
- päivänsäde
No se on nyt se ja sama vaikka olis kuinka pöyristynyt. Täällä ei olekaan
muita kun pöyristyneitä ku soppa kauppaankin tilataan rasva paketti
jos joku tilaa?? Viinakauppa tänne pitäis laittaa muuten on veri sakeeta - Täys hinta.
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
- Samaa mieltä.
Täys hinta. kirjoitti:
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
- Ville...
Samaa mieltä. kirjoitti:
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
Myönteinen yllätys. Poikkea toistenkin, aivan turhaa valitatte on hyvä kun teillä on TB.
- ratratrat
Tebskalla on sexy kimuli
- myös asioinut
Aloittaja taisi katsoa peiliin teepeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943899Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512772Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771350Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101179Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020971- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt217863Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107676