kihniön teboilille

jooo

laittakaa luukkunne kiinni.ootte niin kärsivän näköisiä

10

839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko......

missä kihniössä saa parempaa palvelua kun TEBOILILLA?
      on se hyvä kun edes yksi paikka on kunnassa.
      ei sinun ole pakko siellä poiketa ja eikä sun ole pakko tulla kihniöön ellet osaa pitää suutasi soukemmalla.oletko elämääsi kyllästynyt aja päin rekkaa jos on edes autoaakaan

• On huonompiakin.

Voi teitä kana-aivoisia kihniöläisiä.Eikö se ole hyvä että on edes jokin paikka josta saa palvelua.Olisitte P-kele tyytyväisiä.Olis ollut parempi jos olisitte saanut pitää omahyväisen paskanne.

• Halpaa bensaa aina

Tarkoitatko sitä kylmää asemaa Kihniöllä. Minä en ole siellä nähnyt ketään naama norsun vitulla.

• pöyristynyt

Ai muualta ei saa palvelua Kihniöllä? Esimerkiksi K-market palvelee erittäin hyvin. Tilaa asiakkaiden haluamia tuotteita, jos hyllyssä ei ole ja henkilökunta erittäin ystävällistä!!!

• päivänsäde

No se on nyt se ja sama vaikka olis kuinka pöyristynyt. Täällä ei olekaan
        muita kun pöyristyneitä ku soppa kauppaankin tilataan rasva paketti
        jos joku tilaa?? Viinakauppa tänne pitäis laittaa muuten on veri sakeeta

• Täys hinta.

Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.

• Samaa mieltä.
        Täys hinta. kirjoitti:

Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.

Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.

• Ville...
        Samaa mieltä. kirjoitti:

Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.

Myönteinen yllätys. Poikkea toistenkin, aivan turhaa valitatte on hyvä kun teillä on TB.

• ratratrat

Tebskalla on sexy kimuli

• myös asioinut

Aloittaja taisi katsoa peiliin teepeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe