laittakaa luukkunne kiinni.ootte niin kärsivän näköisiä
kihniön teboilille
10
864
Vastaukset
- oletko......
missä kihniössä saa parempaa palvelua kun TEBOILILLA?
on se hyvä kun edes yksi paikka on kunnassa.
ei sinun ole pakko siellä poiketa ja eikä sun ole pakko tulla kihniöön ellet osaa pitää suutasi soukemmalla.oletko elämääsi kyllästynyt aja päin rekkaa jos on edes autoaakaan - On huonompiakin.
Voi teitä kana-aivoisia kihniöläisiä.Eikö se ole hyvä että on edes jokin paikka josta saa palvelua.Olisitte P-kele tyytyväisiä.Olis ollut parempi jos olisitte saanut pitää omahyväisen paskanne.
- Halpaa bensaa aina
Tarkoitatko sitä kylmää asemaa Kihniöllä. Minä en ole siellä nähnyt ketään naama norsun vitulla.
- pöyristynyt
Ai muualta ei saa palvelua Kihniöllä? Esimerkiksi K-market palvelee erittäin hyvin. Tilaa asiakkaiden haluamia tuotteita, jos hyllyssä ei ole ja henkilökunta erittäin ystävällistä!!!
- päivänsäde
No se on nyt se ja sama vaikka olis kuinka pöyristynyt. Täällä ei olekaan
muita kun pöyristyneitä ku soppa kauppaankin tilataan rasva paketti
jos joku tilaa?? Viinakauppa tänne pitäis laittaa muuten on veri sakeeta - Täys hinta.
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
- Samaa mieltä.
Täys hinta. kirjoitti:
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
- Ville...
Samaa mieltä. kirjoitti:
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
Myönteinen yllätys. Poikkea toistenkin, aivan turhaa valitatte on hyvä kun teillä on TB.
- ratratrat
Tebskalla on sexy kimuli
- myös asioinut
Aloittaja taisi katsoa peiliin teepeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.803885Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j943266Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1172554Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1371603Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m761550Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901473- 1021419
- 551113
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591111