laittakaa luukkunne kiinni.ootte niin kärsivän näköisiä
kihniön teboilille
10
801
Vastaukset
- oletko......
missä kihniössä saa parempaa palvelua kun TEBOILILLA?
on se hyvä kun edes yksi paikka on kunnassa.
ei sinun ole pakko siellä poiketa ja eikä sun ole pakko tulla kihniöön ellet osaa pitää suutasi soukemmalla.oletko elämääsi kyllästynyt aja päin rekkaa jos on edes autoaakaan - On huonompiakin.
Voi teitä kana-aivoisia kihniöläisiä.Eikö se ole hyvä että on edes jokin paikka josta saa palvelua.Olisitte P-kele tyytyväisiä.Olis ollut parempi jos olisitte saanut pitää omahyväisen paskanne.
- Halpaa bensaa aina
Tarkoitatko sitä kylmää asemaa Kihniöllä. Minä en ole siellä nähnyt ketään naama norsun vitulla.
- pöyristynyt
Ai muualta ei saa palvelua Kihniöllä? Esimerkiksi K-market palvelee erittäin hyvin. Tilaa asiakkaiden haluamia tuotteita, jos hyllyssä ei ole ja henkilökunta erittäin ystävällistä!!!
- päivänsäde
No se on nyt se ja sama vaikka olis kuinka pöyristynyt. Täällä ei olekaan
muita kun pöyristyneitä ku soppa kauppaankin tilataan rasva paketti
jos joku tilaa?? Viinakauppa tänne pitäis laittaa muuten on veri sakeeta - Täys hinta.
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
- Samaa mieltä.
Täys hinta. kirjoitti:
Juu ei palvelussa mitään vikaa ole.Mutta tavara sais olla vähän tuoreempaa.Varsinkin lihatavara kävelee melkein itse kotiin.
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
- Ville...
Samaa mieltä. kirjoitti:
Juu, lihatavaran tuoreudesta K-kaupassa olen samaa mieltä.Usein saa vanhaa lihaa.Olen muuten poikennut usein siinä "kylmällä asemalla".Ei voi muuta sanoa mutta ruoka on hyvää ja reilut annokset.Kyllä nälkä lähtee.Yes.Ei mitään moittimista.
Myönteinen yllätys. Poikkea toistenkin, aivan turhaa valitatte on hyvä kun teillä on TB.
- ratratrat
Tebskalla on sexy kimuli
- myös asioinut
Aloittaja taisi katsoa peiliin teepeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990