Mulle tuli facebookissa kommenttini perään peukku.Kun avasin sen,että kuka tykkää,niin siinä luki että "kukaan ei tykkää tästä kommentista".Mikä juttu tämä tällainen on?Onko joku uusi juttu tullut automaattisesti esim kirosanafiltteri sinnekin?Käytin vain sanaa paskajuttu..Onko kenellekään tullut sellaista lausetta peukun takaa?En nyt tajua....
10
282
Vastaukset
- . .
Joku on painanut ensin "tykkää" ja sitten estänyt sut.
- ap
Ahaa!Siis onkin sitten painanut "en tykkääkään" ja siksi tuo teksti!??Mutta en ymmärrä tuota "estänyt sut"-juttua.Kerro lisää.
Oisko siinä käynyt niin että joku on ensin klikannut "tykkää" ja heti melkein perun tykkäyksensä? Mä nimittäin olen muutaman kerran joutunut tekemään niin, kun olen unohtanut että en olekaan omalla facebook-sivullani vaan virallisemmalla sivulla jota myös ylläpidän ja siinä minulla pitäisi olla myös muiden suostumus tykkäämisilleni joten en saa tykätä. Joten korjaan virheeni klikkaamalla en tykkääkään. Olen aina miettinyt että tuleekohan henkilön sivulle ilmoitus että nyt toi yhteisö tykkää sun sivustas vai katoaako se vumps.
mää aion perustaa oman Arsebook-sivuston ,. siinä saa näyttää vain oman arsensa kuvan mut ei naamaa ,. ja sitten mää pompotan kaikkia mielin määrin ja muuttelen kaikkea mahdollista miten sattuu ,. ja myyn teidän kaikkien tiedot kaikille kiinnostuneille ,. ja silti te rakastaisitte mua koska olen Arsebookin perustaja ,. !
- tietäjä
simmosia sivustoja on jo, kuten alastonsuomi.com ja paljastajat.net. :DD
- basaschka
meinaat siis tehä arsella miljardiomaisuuden? melkosta perseilyä!
basaschka kirjoitti:
meinaat siis tehä arsella miljardiomaisuuden? melkosta perseilyä!
mut raha ei haise vaikka bisnes olisi kuinka arsesta ,.
- basaschka lemuaux
HugaZaga kirjoitti:
mut raha ei haise vaikka bisnes olisi kuinka arsesta ,.
tiettävästi kierrätyspaperin käsittelytekniikat huuhtoo menneen ajan lemut tehokkaasti maailman vesistöihin ja tuloksena on muunmuassa riihikuivaa ja tuoksutonta mammonaa..
- Huom!
tai jonkun nimi on Kukaan ei, sellasia on aika paljonkin kun hakee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070