TAMPERE-NOKIA BUSSI

bussilla-ma-ain'

Heippa!

Pääseekö tkl:n korteilla nokialle?

10

750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpäjoo

tkl:n kortilla taitaa päästä vain tkl:n linjoilla eli vain tampereen alueella. Lähin piste Nokiaa voi olla Kalkun päätepysäkki.

• Noki_näätä

Kyllä matkakortilla voi Paunun autoissakin matkustaa, mutta tKL_n matkakortin eväät loppuu juurikin kaupungin rajalle, eli Paunun kuski saattaa kovaäänisesti vaatia sinua poistumaan autosta Sulkavuoren kohdalla.

Seutulippu on eri asia, sillä voi risteillä mihin vain.

• ^Korjaus
        Noki_näätä kirjoitti:

Kyllä matkakortilla voi Paunun autoissakin matkustaa, mutta tKL_n matkakortin eväät loppuu juurikin kaupungin rajalle, eli Paunun kuski saattaa kovaäänisesti vaatia sinua poistumaan autosta Sulkavuoren kohdalla.

Seutulippu on eri asia, sillä voi risteillä mihin vain.

Mitenkä sormet kirjoitti Sulkavuori vaikka tarkoitin tietysti Mustavuorta. Kaupungin rajahan menee siinä paikkeilla.

• ....
        ^Korjaus kirjoitti:

Mitenkä sormet kirjoitti Sulkavuori vaikka tarkoitin tietysti Mustavuorta. Kaupungin rajahan menee siinä paikkeilla.

Kalkun päätepysäkille saakka pääsee. Kalkku on vielä Tampereen puolella.

• Paunun keikkakuski

Pääset tkl:n kortilla joko Kalkun päätepysäkille tai Nokian vanhaa tietä pysäkille ennen Porintien ylikulkusiltaa (ennen Pitkäniemen täysihoitolaa). Sen jälkeen kuski kaivaa istuimen alta vesurin mutta voit välttää kurkunleikkuutoimenpiteen kun maksat loppumatkan kolikoillasi.

• kokemusta on

Perkelle sillä mitää vesurii oo. Haulikon se mullkku kaivaa...

• Bussis ain tunnelmaa

Viimeksi Paunun linjan 71 kuski kaivoi Kalkun kohdalla esiin vasaran kun joku rupes kitiseen. Oli kuulemma tottunut pitään vasaraa penkin vieressä Venäjän tilausbussikeikoilla.

• it's you

no sanokaas samaan syssyyn tähän hätään paljonkohan lysti saataisi maksaa jos nokialle asti haluaisi matkustaa ja sieltä pois

ilman et kuski alkaa riehua (ei nimittäin tarvitsisi turhaan itse ajaa perille)
      vastauksia odotellessa kertokaa edistääkö kunta yhdistys edes tätä toimen pidettä mihinkään suuntaan ??

jos edes kunta yhdistys ei edistä tätä parempaan suuntaan ehdotan kapinaa
      rauhallisissa ja vihaisissa merkeissä (ei koske pelkästään liitosta)

• Apostolinkyydillä

Kyllä se kuski sen hinnan sinulle kertoo kun pyydät pilettiä Nokialle.

Mikä ihmeen kunta yhdistys?

• 15+18

Jotain 5 eur maksaa bussi Tre-Nokia. Junalla pääsee puolet halvemmalla. Kerran olin rahattomana Treella ja mukana vain TKL kortti, niin pääsin säkällä Nokialle asti Paunulla (onneksi)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      971
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      801
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      794
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      740
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      717
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      699
    9. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      69
      692
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      687
    Aihe