Kirjoitan tämän tekstin hieman sekavin ajatuksin..
Olin matkalla pari tuntia sitten metrolla Kampista Herttoniemeen kun jossain Kulosaaren kohdalla vaunuun astui nuorehkon oloinen tyttö/nainen (17-?) joka vaikutti olevan jotensakin hukassa. Hän kysäisi metrossa istuneelta seurueelta (yksi heistä oli punkkari) rahaa, jotka vastasivat todella tylysti: "Mee pankkiin hakemaan."
Tyttö jäi Herttoniemen asemalla pois, joka oli myös minun pysäkkini. Minulle tuli syvä tunne mennä juttelemaan hänen kanssaan josko voisin jotenkin auttaa. Tyttö sanoi ystävällisesti kaiken olevan kunnossa, mutta asia jäi vaivaamaan minua todella paljon. Annoin hieman rahaa, mutta haluaisin auttaa häntä enemmän jos vain voin.
Tytöllä oli punertavat hiukset,panta, vaaleansininen-valkoinen ohut takki ja farkut..Hän oli ihan suomalainen ja pienikokoinen.Hän ei ollut juovuksissa eikä muissakaan aineissa, täysin selvänä ja hyvin fiksun oloinen.
Annoin numeroni, mutta varmaankin niin outo tilanne hänellekin, ettei soita.
Jos joku tietää asiasta enemmän,olisin erittäin kiitollinen vinkeistä.
Tai vastaavasti, jos näette hänet, auttakaa hyvät ihmiset!
pulloja keräävä suomalainen tyttö Herttoniemessä/Helsingissä
5
196
Vastaukset
- 2323?
En valitettavasti tiedä tyttöä, en voi auttaa. Mutta miksi kirjoitin tänne niin kiittääkseni sinua, ihanaa että tästä maailmasta löytyy sinunlaisiasi. Tuntuu että kukaan ei välitä kenestäkään ja kaikki on niin yksilökeskeisiä, onneksi on vielä ihmisiä joilla on sydän paikallaan.
Kiitos viestistäsi. =)
Koin tilanteen kauheuden entisestään siinä, että minun ja tytön ympärillä seisoi ihmisiä, jotka eivät vähät välittäneet hänestä. Kai se sitten on NORMAALIA antaa ihmisen kärsiä vieressä kunhan vain omat asiat on reilassa.
Siispä, toivon todella etten ole normaali. Saa hävetä kuuluvansa ihmisrotuun.- autajosolisrahaa
Hienoa kun huolehdit. Nyky meininki on, että vahvat pärjää ja heikoista ei ole niin väliä.
Salesman ei ole oikea pressa Joo, meininki tuntuu menevän kohti sitä "nopeammin, korkeammalle, voimakkaammin" oravanpyörään, jossa raha on se juttu, muusta viis. Ihmisyyshän tässä on kadoksissa kohta kokonaan.
- bravo-
Upea tuo ensimmäinen kirjoitus. Juuri kun luulin, että ihmiset välittää vain omista tutuistaan, ei vieraista ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486