Ongelmani on hiljaisessa ympäristössä tietyin väliajoin niskasta tai pään sisältä tuleva hyvin korkea "siritys". Se kestää aina alle 2 sekuntia ja se kuulostaa ikään kuin todella ahtaassa putkessa virtaavalta nesteeltä. Äänen korkeutta voisin verrata heinäsirkan siritykseen. Minulla ei ole mitään hajua mistä tämä jaksoittainen ääni johtuu. Onko se vain harhaa tai tinniusta vai onko kyseessä jokin vakava sairaus. Lisään vielä että äänen kuuluessa ei esiinny minkään asteisia tuntemuksia, eikä huimausta.
Omituinen ääni niskassa/päässä
9
8512
Vastaukset
- sirririr
Mulla ollu samanlaista ääntä kanssa monta vuotta silloin tällöin, johtunee jumissa olevista niskoista.Aivan kun Hiekkaa kaadettaisi putkeen.
- onneksi loppui jo!
jep jep, lihaksista kuuluva ääni. Minun olo helpottui kun aineenvaihdunnallinen sairaus löydettiin ja hoidettiin, lähti lihasjumit, ja ääni myös.
todella raivostuttava ääni, ja hyvin ymmärtää niitä joilla meinaa pää hajota tinnityksen takia, tuokin kun "rahisee" korvien välissä. Myös rintaranka saattaa rahista niin että tuntuu kuin keuhkoputkessa olisi jotain eritettä.. Lihakset aiheuttavat mielenkiintoisia vaivoja.
Eivät kuitenkaan nuo äänet ole vaarallisia, mutta toki kannattaa käydä lekurilla jos oma mieli ei muuten rauhoitu - Rati-riti-ralla
Mikä tuo aineenvaihdunnallinen sairaus oli, joka sulta löydettiin? Täällä sirisee myös :(
- onneksi loppui jo
lisäkilpirauhasen liikakasvu, vaikuttaa kalsiumaineenvaihduntaan.. ja voisin kirjoittaa pitkänkin stoorin millaisen ihmeparanemisen koin kun leikkaus tehtiin :) no, kaikki lihasjumit ja ihme myhkyrät poistui parissa viikossa.. ja monta muutakin vaivaa.
- Jumituinen
Oliko kilpirauhasissa kipua tai mitään muutoksia, vai mistä osasit epäillä, tai mistä selvisi tuo? Itsellä sääri ja takareisi jumissa, iskiaksen jälkeen, olen itsekin alkanut epäillä kilpirauhasvaivaa, koska on muitakin oireita jotka sopivat kuvaan. Selviääkö tuo liikakasvu verikokeella vai kuinka?
- citizen k
Itsellä myös siritystä, mutta kilpirauhanen on tutkittu. Mitenhän paskassa kunnossa sitä on kymmenessä vuodessa kun nyt 22:sena jo monia vaivoja.
- testik3
heh itel ollu tota sirinää 2 vuotta jo takaraivon /niskojen alueella ..kuulostaa lähinä ku hienoa sokeria kaatais lasipinnalle tasasena virtauksena ..oma veikkaus on että takaraivon seudun lihakset jumissa ja painavat jotai verisuonta siinä vaihein kun verisuoni /lihas pääsee laajenemaa esim lämmössä ..veikkaisin et hieronta / lihasten rentouttajat auttais asiaa mutta eip toi ole silleen vaivannu pahemmin että ois jaksanu lääkäriä vaivata moisesta vaivasta
- Deepcore
Sama täällä, heisirkat, kun päätä kääntää.vasemmalle. myelooma 6v
- Anonyymi
Täälläkin lorissut niskassa jo vuosikymmenen on kyllä paljon muitakin oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947