Lakimuutoksesta huolimatta koirat eivät pääse ravintoloihin, ei ainakkaan Tampereella.
Vuoden alussa tuli voimaan uusi elintarvikelaki. Sen mukaan lemmikin voi ottaa elintarvikehuoneiston asiakaspuolelle. Ennen tiloihin oli luvallista tuoda vain opas- ja avustajakoiria.
"Sitä ollaan niin eurooppalaista ja muutenkin kansainvälistä, mutta kun jotain manner eurooppalaista tapaa yritetään suomeen, niin sitten ollaankin taas niin peri juntteja."
"Opaskoira ei aivastuta tai kutita, se on aikaansaatu geenimuuntelulla." ;)
Rotusyrjintää: "mitään sanktioita ei tietenkään tällaisesta rotusyrjinnästä ole myöskään kirjattu."
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194713513673/artikkeli/tori lakimuutoksesta huolimatta koirat eivat paase ravintoloihin tampereella.html
Perusta lemmikki baari
Bussines Idea
1
62
Vastaukset
- Ei lemmikkikoiria
Minä en menisi kahvilaan, jossa on koiria. Opaskoirat, huumekoirat ja poliisikoirat on eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622