miksi maksaa itse parkki sakko

eivaanmaksa

minä siirän parkkisakko lapun seuraavan auton ikkunaan,onnistuu 90%maksattamaan sakon muulla,harva katsoo rekisteri numeroa,vaan maksaa kiltisti.säästö vuodessa tosi paljon.jos "väärä uhri etsii rek.tiedoilla minut,sanon parkki pirkko p..kle tehnyt virheen"

6

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keburulla

Sine vaan paista sitä pitsa ja ole hilja.

• Fordisti

Minulle kävi kerran noin. Ihmettelin, miksi tuulilasissa on virhemaksulappu vaikka parkkikiekko oli paikallaan ja aikaakin oli jäljellä. Katsoin lappua tarkemmin ja huomasin, että eipä ollut minun autolleni kirjoitettu. Maksulappu menikin työpaikan silppuriin.

Reilun kuukauden päästä joku mies soitti minulle erittäin vihaisena. Hän oli ottanut autoni rekisterinumeron ylös ja selvittänyt sen kautta, että se olin minä, jonka hän oli yrittänyt saada maksamaan virhemaksunsa. Hänen mielestään minun olisi pitänyt palauttaa lappu hänelle, jos en kerran halunnut maksaa sitä. Nyt hänelle oli sitten tullut maksumuistutus 50% korotuksella. Minun olisi kuulemma pitänyt maksaa tuo lisäosuus, koska se oli hänen mielestään minun syytäni.

Puhelu oli viihdyttävä, ja melko lyhyt. Toivottavasti tuo ääliö oppi läksynsä.

• Mikä maksaa?

Miksi ylipäätään maksaa parkkisakkoja? Olen about viimeisen 15 vuoden aikana saanut varmaan tuhat parkkisakkoa ja en ole maksanut ensimmäistäkään. Kun sakkolappu ilmestyy ikkunaan vippaan sen roskiin edes katsomatta koko lappua. Se siitä sakosta enkä tuhlaa sen asian miettimiseen sen enempää aikaa.
      (sen verran pakko sanoa, että en pysäköi invapaikoille, vaan ihan normaalisti kuten muutkin, mutta en vaan maksa pysäköintimaksuja)

Kun joskus tulee perintäkirjeitä en edes avaa niitä. Heitän ne samantien roskiin. En menetä asian takia yöunia, sillä kun luotot ovat menneet miksi maksaisin yhtään mitään. Vouti perii joka kk palkastani 50 euroa sopimuksen mukaan, mutta jos se innostuu ottamaan senttiäkään enempää otan loparit ja etsin uuden työn, ja kestää noin vuoden ennenkuin vouti pääsee uuden työn kintereille.

Homma toimii mukavasti. Näillä toimin ei tarvi maksaa myöskään auton vakuutusmaksuja, autoveroja eikä bensoja. Riittää kun tankkaa ja unohtaa maksaa. Sakko tulee näpistyksestä perässä, mutta sen voi laittaa sinne voudin samaan piikkiin muidenkin laskujen jatkoksi. Autot ovat sen verran halpoja, että jos kilvet lähtee niin kotteron voi hylätä niille sijoille hinausliikkeen huoleksi.

• Raaka peli..........

Ethän vaa maksa ruokakaupassa taikka missään muussakaan kaupassa kun ei kerran tarvitse tuolla logiikalla, mutta ei kun onnea vaan et ilmeisesti ikinä halua edes päästä pois voudin listoilta.

• Vuoti vie jos...
        Raaka peli.......... kirjoitti:

Ethän vaa maksa ruokakaupassa taikka missään muussakaan kaupassa kun ei kerran tarvitse tuolla logiikalla, mutta ei kun onnea vaan et ilmeisesti ikinä halua edes päästä pois voudin listoilta.

Raaka on peli kun se vouti vaatii perintään sen oikeuden päätöksen.
        Ja jotain kumman syystä ei ole edes parkkipeteltä haastetta tullut tuossa asiassa

• halvalla pääsin

Pari kertaa olen siirtänyt parkkisakon viereisen auton ikkunalle, eikä ole tullut kirjeitä perässä. Taisi uhri maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      668
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75