Juu eli rekisteröidyin monta kuukautta sitten Suomiarvat.com:iin. Heti rekisteröitymisen jälkeen saa päättää että ottaako ilmaiset 5e vai 100% bonuksen ensi talletuksesta.
Päätin ottaa ilmaiset 5e, koska tuskin olisin mitää suurii summii sinne talettanu.
Päädyin voittaa sillä 5 eurolla 250e ja päätin kotiuttaa siitä 50e niinku kokeiluna että saako niitä rahoja ulos sieltä. Rahoja ei näkyny moneen päivään ni aattelin mennä takasin selvittää et mikä on tilanne. Koitin kirjautua sisään, mutta siinä vain luki että tili on jäädytetty. Salasana ja sähköposti oli oikein kirjotettu, koska olen hyvin tarkka näiden kanssa. Päätin antaa asian olla, koska en ollu maksanu ite mitään. Nyt kun kuukauden päästä menin tarkastamaan että oliko tilini vielä jäädytetty, mutta tällä kertaa ¨Asiakasta ei ole aktivoitu¨.
Suomiarvat suostuu maksamaan vaan niille jotka maksaa pelaamisesta.
Täten ollen suosittelen että KAIKKI välttävät tätä sivua! En tiedä maksaako sivu niille jotka ovat tallettaneet peliin jotain, mutta itse en ottaisi sitä riskiä!
Toivon myös että ainakin joku laittaisi tämän viestin kiertämään ettei kukaan muu menettäisi rahojaan tämmöisiin huijaus sivuihin!
Suomiarvat on huijausta! Lukekaa ja levittäkää ympäri nettiä!
6
435
Vastaukset
- kodgjoadi
itse olen pelannut muutaman kerran suomiarvalla, voittanutkin ja alkuun sain sieltä voittoni pois niinkuin pitikin. Jopa 600 egee tuli ihan kiltisti, mutta sitten palautus rupesi vähän tökkimään. sai odottaa monta päivää että tuleeko vai ei. Joten en myöskään suosittele sivustoa kenellekään.
- Suomikarvat
Minulla kävi samoin, tili poistettiin, kun aloin voittamaan ja halusin rahoja nostaa. Nostokin näytti päälisin puolin onnistuvan, mutta mitään viestiä heiltä ei tullut miksi rahoja ei annettu voitoista, se olisi kuulunut sivistyksen ensi askeliin tämän kaltaisessa firmassa.
Onneksi en ole senttiäkään sinne sijoittanut!
Älkää todella antako rahoja tälle firmalle, muita on pilvin pimein tarjolla. - Vetoomus
Tee vetoomus, että maksavat kaikille omansa ja kuuluvat rahat. Nettivetoomus on hyvä konsti, paljon ihmisiä vaan allekirjottgamaan.
- ts
ahaat
- rikosilmoitus
nyt, uhkailevat, jos ei tallenna rahaa, ottavat tilinpidosta 5e kk, jatkuvasti, kunnes tallennan rahaa
- njö
onneksi en saanut luotua edes pelitiliä kyseiseen peliluolaan,sinne piti lähettää jopa dokumentit ennen rekisteröintiä (eli kuva passista ja kotitalous laskusta) enkä päässyt sisään sittenkään, siinä vaihdettiin salasanaa useaan kertaan, dokuistakaan ei ole kuulunut mitään.olen kirjoilla yli 60 pelifirmassa, ei näissä olla pyydetty dokuja ennen kotiutus prosessia. aika outo käytäntö tällä SUOMIARVAT.COMILLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019