Uus kaveri uudet kujeet!
Tässä lapulle kohteita.
48. Berlin − Augsburg 1 1,40
51. Wolfsburg − Hamburg 2 2,45
63. Pittsburgh − NY Rangers 2 2,65
64. Carolina − Buffalo 2 2,25
54. Lugano − Langnau 1 1,45
Kokonaiskerroin: 29,65
Uus kaveri uudet kujeet!
14
78
Vastaukset
- eerouz
Ihan vapaalla jalalla ollaan. Mut jos 20vuotta dallaa Rööperin katuja ja eksyy Savoon niin kyllä siinä sielu lepää. Ja voin sanoo et ei ole ikävä ollenkaan takas. Tääl on lupsakas meininki. Mut lopetetaan paskanjauhaminen jota täältä löytyy enemmän kuin paljon ja keskitytään illan peleihin.
- s..............
skappari85 sitten päätti ottaa uuden nimen eerouz, kun vihjeet vanhalla nimellä alkoivat mennä päin persettä?
(jos olen väärässä ja olet ihan oikeasti uusi tyyppi palstalla, niin tervetuloa messiin! meitä stadilaisia ei ole koskaan liikaa!) Niin löytyy,yritän tällä hankkii vähän hilloo!
Kohde Merkki Kerroin
63Pittsburgh - NY Rangers 1 _ _ 2,10 - -
64Carolina - Buffalo _ _ 2 - - 2,25
65New Jersey - Florida 1 _ _ 2,00 - -
66Chicago - Colorado _ _ 2 - - 3,65
67Anaheim - NY Islanders 1 _ _ 2,00 - -
Kokonaiskerroin: 68,98- eerouz
S.......... jne. En oo skappari 85. Mut mitä oon noin kuukauden seurannu lappuja mitä on kirjoitettu. kuitenki aika hyvin skappari on vetäny.
Toisaalta mua ärsyttää ihan sikana et tällä palstalla on niin paljon paskan puhujia ja ns: coverita. Ja sen takii porukan pitää miettii et miten erottuu jyvät akanoista.
Joten lopetetaan paskan puhuminen ja yritetään tienata ylimääräistä.
Eiks se olis kaikille jees.
Ja tästä lähin tulen olemaan yksi palstan keskustelioista....
yks helppo kysymys (S)
hifk vai jokerit pitäis olla tosi helppo?- dekjflökwef
Mitä sä selität? Skapparilla on ehkä 2 vihjettä osunu 20:stä. Vihjaa kaikki mahdolliset ylikertoimet mitä löytyy ja siinä tulos. Pari tuuriosumaa.
- Kainuun kundi !!!
Jokerit ... Ainoo ja oikee tässä maassa !!!
- eerouz
Kainuun kundi vetää pullon kossua ja heittää voltin ja aamulla miettiin miks vitussa. Ja aamulla kokee valaistuksen. On Helsinki Stadi ja hesa.
Sen takii landet kannustaa hesaa (jokereita).
Ja oikeet eli Helsinkiläiset/Stadilaiset (I.F.K. Helsingfors) kannustaa oikeata joukkuetta....
Voi jakaa mileipiteitä todella paljon mut näin se on....- eerouz
dekjflökwef
niikuin sanoin ole tulokas tällä palstalla... jokunen mitä olen skapparin vetoihin ehtiny on toiminu. en osaa enkä pysty muuten kommentoimaan. tänä iltana toin omat kohteet kehiin ja katsotaan minen menee.
Toivon silti että turha paskan puhuminen loppuu ja saadan joku järki tähän meininkiin. - hilloa (:
eerouz kirjoitti:
dekjflökwef
niikuin sanoin ole tulokas tällä palstalla... jokunen mitä olen skapparin vetoihin ehtiny on toiminu. en osaa enkä pysty muuten kommentoimaan. tänä iltana toin omat kohteet kehiin ja katsotaan minen menee.
Toivon silti että turha paskan puhuminen loppuu ja saadan joku järki tähän meininkiin.Kiskaae ittes solmuu! Nauretavat vinkit. Ja mitä vitun ylimäärästä, tosibetsari elättää itsensä tällä. Sunnuntai harrasteliat voivat mennä hieromaan Hjalliksen kurttusta munaa!
- eerouz
hilloa (: kirjoitti:
Kiskaae ittes solmuu! Nauretavat vinkit. Ja mitä vitun ylimäärästä, tosibetsari elättää itsensä tällä. Sunnuntai harrasteliat voivat mennä hieromaan Hjalliksen kurttusta munaa!
Ois tässä mulla vielä toinenkin kysymys mikäli arvon asiantuntijakaartilla on aikaa ottaa kantaa. Eli suositteko miehen peräreikää vai naisen fjöösaa? Itse molemmat kokeilleena kyllä kääntyisin vahvasti fjöösan puoleen!
- Skukun rattopoju
eerouz kirjoitti:
Ois tässä mulla vielä toinenkin kysymys mikäli arvon asiantuntijakaartilla on aikaa ottaa kantaa. Eli suositteko miehen peräreikää vai naisen fjöösaa? Itse molemmat kokeilleena kyllä kääntyisin vahvasti fjöösan puoleen!
Nyt jullikka lärvi tukkoon! Alkuperäiset helsinkiläiset on "hesalaisia" ja nykyiset teinit niitä "stadilaisia" saatanan tolvana! Jokerit on kaikessa tekemisessä valovuoden Hifkiä edellä! En oo ikinä kuullu kenenkään olevan Hifkin fani!
- 3n polven stadilaine
Skukun rattopoju kirjoitti:
Nyt jullikka lärvi tukkoon! Alkuperäiset helsinkiläiset on "hesalaisia" ja nykyiset teinit niitä "stadilaisia" saatanan tolvana! Jokerit on kaikessa tekemisessä valovuoden Hifkiä edellä! En oo ikinä kuullu kenenkään olevan Hifkin fani!
Juntit puhuu Hesasta ja stadilaiset Stadista!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135