viimeiset 10 vuotta on ollut aikaa harrastuksille "kalastus" matkailua. Ennekuin olin työssä en ehtinyt tehdä mitään muuta kuin töitä. Siinä oli mennä koko elämä. Nyt olen hommannut kusi kompassin jotta ei kuse työhön päinkään.
Kiitos, että olen saanut olla työttömänä
3
93
Vastaukset
- Puremaahterissa
Sinun kaltaisia down shiftaajia kaipaa tämä hullu rahanperässä ,sairastumisen kustannuksella juokseva päätön kansa.
ota löysin rantein ! niin sanoi jo V Lavi aikanaan.
Niin monta turhaa viskaalia täällä vouhottaa ja pitää itseään niin päskän tärkeinä.
eläkkeellekään eivät uskalla lähteä että jos raha
loppuu lompsasta niin millä ne sukulaiset sitten pystyy sut hautaamaan:)
näin ne aattelee !! että mitähän ne muut sanoo jos mä kuolen köyhänä?
että kyllä siinä oli laiska ihminen, ei yhtään ollut niin kuin luterilainen usko määrää hehehehe.
että tapa ittes työllä tai tapa edes ettei yhteiskunta joudu sua elättämään.
kärsi kärsi ja kannikkaa järsi. - tuukka äänekoski
Töitä en tee vaikka jäätyisin!
- Näkyy pärjäävän
En jäädy sosiaali ihmiset auttaa rytkyjen hankinnassa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770