odotan sulta vastausta miksi pidät minua varalla?
H...i avaatko oveni elämään vai avaanko itse?
14
167
Vastaukset
- just joo
mitä oikein odotit
- ovesi
avaa vaan itse
- ystävä
ovesi kirjoitti:
avaa vaan itse
aika ilkeetä porukkaa täällä tänään
- s....
turun sanomatko? En lue sitä. Mutta seiskaan olet kuulema päässyt?
- 3-4 vuotta
Mäkin ihmettelen sitä. En suostu olemaan varalla. Se olisi eri jos toinen olisi ollut yhdentekevä, nusasut ja moi moi. Mutta saa jäädä väliin.
- Hillevi Hiiri
sellasta se on varsinkin jos varattujen miestenkanssa hilluu
- TS
Hillevi Hiiri kirjoitti:
sellasta se on varsinkin jos varattujen miestenkanssa hilluu
Tietääkseni hän ei ole varattu
- Hillevi Hiiri
herää todellisuuteen
- sorppa ei tajua
Tarkoittaako aloitus miestä vai naista? En ainakaan ymmärrä jonkun TS:n kysymystä, eikä TS:stä tule mieleen mitään, ei henkilöä eikä automerkkiä, eikä juustofirmaa?
- TS
se riittää jos H...i tajuaa mitä TS kyselee
- sorppa ei tajua
TS kirjoitti:
se riittää jos H...i tajuaa mitä TS kyselee
Ei tajua!
- TS
sorppa ei tajua kirjoitti:
Ei tajua!
jos ei tajua, niin voi voi, sinä et oo H...i joten sun ei tarvii tajuta. Kato tää ei oo sun juttu.
- sorppa ei tajua
TS kirjoitti:
jos ei tajua, niin voi voi, sinä et oo H...i joten sun ei tarvii tajuta. Kato tää ei oo sun juttu.
Nyt sytytti. Kiits vain neropatti:)
- H.....illa
on aina joku varalla, nyt se olet sinä, mut älä välitä, et ole ainoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145