ELÄMÄ ON KIVAA KUN ON VIHREÄ SIRKUSNORSU

turskien ystävä

Minulla on paljon ilonaiheita elämässäni ! Minulla on mm. vihreä sirkusnorsu, jonka kanssa olen käynyt monia henkeviä keskusteluja. Varastin sen venäläisen mafiosoystäväni kanssa. Nämä kaksi ovat 24/7 pontikkahuuruissa, sillä kellarissani on joukko orjia joiden elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin keittää pontikkaa valtaviin tynnyreihin. Syön myös usein taikasieniä kuunnellen samalla kiteeläistä saatananpalvontamusiikkia, josta pidän kovasti. Siitä tulee hyvä olo. Olen saanut suurimman osan ystävistänikin venäläisen mafian kautta. Pilkomme myös usein turskia, kuten tänä yönä, kun eräs ystäväni tulee meille yöksi. Turskat saamme venäläisen mafian kautta, tai silloin kun sirkusnorsuni on käynyt kalastelemassa.

14

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tokaturskis

      No nyt olet päässyt ytimeen!! Älä vaan anna periksi.

      • turskien ystävä

        Kiitos, kommenttisi antoi minulle voimia jatkaa kehittäviä harrastuksiani, vaikka jotkut pitävät niitä kummallisina.


    • puhuu vatsasta

      Tiä siit onko se ehkä etukin - vatsa on viimesyksystä alkaen antanut neuvoja, mitä se haluaa ottaa vastaan.
      Alkoi turhan tuhdeista ruoka-annoksista. Olin tippua tuolilta kun maha ilmoitti tylysti, nyt jätkä et sitten enää pistä tänään suuhuis.
      Paino on lähtenyt laskemaan, samoin verenpainekin. Eilen illalla vatta sanoi, likööri ei käy, laimenna kirkasta oi mulle. Sitäkin vain pari desiä.

      Olen kai nielassu jostakin dropista seurantasirun ja minuu ohjaillaan ulkoapäin, ehkä.

      • turskien ystävä

        Aika jännä tilanne D:


    • Sienien ystävä

      TÄMÄ ON ASIALLINEN AIHE TÄLLÄISIÄ LISÄÄ!!!!

      • turskien ystävä

        Kiitos, minustakin tämä on erittäin asiallinen! (:


    • Saatananpalvoja

      Minullakin on sirkusnorsu kellarissani. Äitini ei vain teidä siitä koska se on näkymätön. Hän on monta kertaa huutanu alhaalta mihin minä aina tormään mutta ei ole nähnyt mitään. Se on jännä juttu että sinulla on samanlaisia harratuksia kuin minulla haluisitko ehkä kertoa minulle lisää tästä ihanasta turskien pilkonta harrastuksesta? Se alkoi heti kiinnostaamaan minua koska minä olen pilkkonut ahvenia mutta niistä ei ole ollut iloa kun ne ovat alkanee puhua minulle(sieni huuruissa) ja en ole voinut pilkkoa niitä loppuun koska ne ovat sanoneet että ''älä pilko meitä. olemme ystäviäsi ja tulemme aina olemaan!'' Nyt pidän niitä akvaariossa. :)

      • turskien ystävä

        WAU, NÄKYMÄTÖN SIRKUSNORSU, VÄHÄNKÖ SIISTIÄ ! No, pilkon turskia sekä yksin että ystävien kanssa, mieluiten keskellä yötä uhrilahjoina. (Välillä myös päivänvalossa muuten vaan.) Se on ihan mahtava harrastus ja eräs hyvin tuntemani henkilö on kirjoittanut aiheesta tänne "elämän ilot"-palstalle vähän tarkemmin. Kannattaa kokeilla niitä, ne ovat paljon suostuvaisempia kuin jääräpäät ahvenet, jotka sinänsä ovat ihan mukavia otuksia.


    • Norsuni

      Rakastan norsuani todella paljon. Ei muuta.

      • turskien ystävä

        Niin pitääkin (:


    • 20v mies

      TÄYTTÄ PASKAA KOKO PASKASI! Hanki elämä ja elä ihmisiksi

      • turskien ystävä

        :----D kiitos päivän nauruista (: ja kiitos hyvästä ehdotuksestasi sekä huolenpidostasi, mutta minulla on kyllä elämä ja voi kun hyvä ja ihana elämä onkin ! Hyvää jatkoa sinullekin (:


    • jk

      vai iin

    • niin pal kärssi sain

      Parhaita norsuja ovat kasmirvillalla täytetyt norsut. Hyvin filosofeeraavia veijareita. Saattavat heittää legentaa kärsänkään värähtämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe