PÖÖ!!!!! Ei ole mitään pelättävää. Paavo Lipposesta ei tule presidenttiä. Joten nukkukaa kaikki rauhassa. Kaunainen Paavo menee ikuiseen unohdukseen.
Ei ole mitään pelättävää
7
90
Vastaukset
- huusianna
Kannatus on sellainen ettei tarvitse pelätä että PÖÖvo Lippåsesta tulee Suomen presidentti ikinä. Ruotsin presidentti ehkä.
- BÖÖ?
Mistä tämä yleinen harhaluulo, että sana olisi PÖÖ?
Sehän on ruotsia ja kirjoitetaan tietenkin BÖÖ.
Mainoksen sanoma on siis ”älkää peljätkö ruotsalaista haamua”- porvari,,
Nyt se aukesi kun muut vähän auttoivat , nimittäin tuo demukoiden vaalimainos: Ei mitään pelättävää ! Paavolla pientä itse-ironiaa, kun tietää itsekkin että ei todellakaan ole mitään pelättävää että tulisi valituksi , Siis nukkukaa rauhassa ja nautitaan SAULI NIINISTÖN VOITOSTA, porvarit rules !!!!!!!!!
- Muutos on matkalla
porvari,, kirjoitti:
Nyt se aukesi kun muut vähän auttoivat , nimittäin tuo demukoiden vaalimainos: Ei mitään pelättävää ! Paavolla pientä itse-ironiaa, kun tietää itsekkin että ei todellakaan ole mitään pelättävää että tulisi valituksi , Siis nukkukaa rauhassa ja nautitaan SAULI NIINISTÖN VOITOSTA, porvarit rules !!!!!!!!!
Täälläkin ollaan samaa mieltä. Sauli Niinistö tulee ja voitttaa, minkä toki ilomielellä hänelle suomme.
Sauli, nuoren rouvansa ja pikkukoiransa kanssa muuttaa lähiaikoina Mäntyniemeen ja saa aikaa siellä perusteellisen henkisen ja fyysisen tuuletuksen. Juuri nyt on oikea hetki. Onhan tätä umpimielistä demarivaltaa kestänyt jo 30 vuotta (yök), joten muutoksen on tultava.
- karppa..
Lukekaa iltalehden pääkirjoitus 7.1.2012. Siinä todetaan, että Lipponen on listannut itsensä älyköksi, ja todennut olevansa 60 älykön joukossa.
Lipponen kuuluu oikeasti 60 tyhmimmän ihmisen joukkoon. Käytös on sikamaista, ja täysin ylimielistä. En ole mitenkään Väyrysen kannattaja, muuta Väyrystäkin äänestäisin ennen kuin nahkurin orsi Paavoa.- näin on
Vain jumboksi!
- Kansanvalta puhuu
näin on kirjoitti:
Vain jumboksi!
Minä sijoittaisin Kiukku-Paavon presidentinvaaleissa I kierroksella sijoille
5. - 7. Sieltä on kiva kuikuilla ylöspäin finaaliin menijöille Sauli Niinistölle ja Timo Soinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760