Kumpia pidätte jalassa??

1234

Kumpia pidätte jalassa te miehet. Boxereita vai pikkuhousuja?

87

2597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frontboks

front;in bokserit, pitää kalun hienosti sivulla, eivät päästä painumaan haaroihin, tukevat pakaroita hieman kohottavasti...antavat seksikkään tunteen

• Kivat sri...

Sringejä ja ohkasiat edestä vaikka seisoo ei kiristä. ja näkyy. On naiset kun miehetkin tykänneet kun pylly paljaana ja näkee kun seisoo.

• 127=?
        Kivat sri... kirjoitti:

Sringejä ja ohkasiat edestä vaikka seisoo ei kiristä. ja näkyy. On naiset kun miehetkin tykänneet kun pylly paljaana ja näkee kun seisoo.

uuh Sringit on kyllä ihanat. Mistä ostat niitä?

• 1234

ok, mistä tuollaisia boxereita saapi? laita linkki jos saa netistä.

• frontboks

http://www.asiakaspalvelut.net/front/

boksereita saa vaan netistä tilaamaalla, kaupoissa ei ole myytävänä, itsellä on front active, sivulla on ohjeet miten toimia, hinta on vastaaviin kaupan alkkareihin tosi edullinen

• kaupasta laatua
        frontboks kirjoitti:

boksereita saa vaan netistä tilaamaalla, kaupoissa ei ole myytävänä, itsellä on front active, sivulla on ohjeet miten toimia, hinta on vastaaviin kaupan alkkareihin tosi edullinen

niin kyllähän niitä kaupoistakin saa.. :)

• :)(
        frontboks kirjoitti:

En varmaankaan harmi vaan voi tilata noita. :(

• siis bokserit

Entäs nää piiitkät kalsarit - nuorisokin, jotkut on alkaneet suosimaan, taas. Pitää muuten taatusti, kikkelin, siinä puntissa missä haluaa sen olevan :) varsinkin nämä uuden polven urheilulliset ja hengittävät ym.. Nykyään kun boksereista puhutaan - ne on niitä trikoisia, eikä kankaisia, hyvin istuvia ja oikein leikattuja persuksestakin. Joten kummista nyt puhe, trikoo- vai kangas boksereista?Kankaisissa väljyyttä ja sopiva "tuuletus" trikoiset taas napakat ja hyvin istuvat ja pitävät...... siellä missä tarkoituskin.
      Entäs sitten kesällä tai lämpimällä, kuka jättää, alkkarit, mitkä tahans, kokonaan pois? (tulispas pian lämmintä ja näin vois toimia..) Tosin päälihousupyykkiä se enemmän tietää.Hygieniasta huolimatta.
      Moniko mies muuten pissalla käydessään, pyyhkii pippelin päänsä vessa paperiin, kun tippuuhan se muuten. Miksi pisuaarien vieressä ei ole paperia saatavilla?
      Tyttöystävä aikoinaan luuli että, pissaamisen jälkeen äijät kuivaa ..... päänsä paperiin.
      Teimme pienen exkursion" yhdessä miesten vessaan kovin ihmetteli, paperien puuttumista, pisuaareista. No niimpä minäkin, olen aina ihmetellyt - kun isä kerran opetti että pippelinpää kuuluu kuivat, Jotta mamma pääsee pyykissä vähemmällä ja ettei keltainen etumus, kuulu, kunnon miehelle..

• 1234

Kummistakin boxereista on kyse, trikoista ja kankaisista. Ite tykkään pitää trikoo housuja jalassa, sisällä kulli ei pääse heilumaan ja on kunnon asennossa aina. Kuumat ne kesällä on, mutta vaihtaa joka päivä sit :D Mutta on kankaisetkin ihan hyvät, pidän myös niitä. Mutta sellasia kankaisia en tykkää pitää missä kulli voi heilua ihan holtittomasti.
      Niih monikohan kuivaa kullin pään kusen jälkeen? Minä ainakin kuivaan.
      No monikohan kuivaa mällit pois kullin päästä ennekö vetää housut jalkaan?? sehä on sama asia kui kusi :D

• 21

Pikkareita ja niitä miten kutsutaankaan, jotka ovat suuremmat, mutta eivät kuitenkaan bokserit. Mieleni kuitenkin tekisi väljiä boksereita, mutta niitä ei tunnu löytyvän kovin helposti kaupoista.

• 1234

Minkä merkkiset ne sinun välikoko housut on? kyllä jostain kaupasta löytyy ihan hyviä boxereita. Trikoo boxereita ite ainakin oon löytäny Prismasta, Dressmannilta siellä on vähän kalliimpia. Ja sit ihan kankaisia myös samoista kaupoista.

• vapaa liikkumaan :)

Kannatta ostaa vähän kallimmat, kangasbokserit (nehän on ne oikeat, en ymmärrä, miksi puntillisista trikoo kalsareista on alettu käyttää nimitystä bokseri) Oikein leikatut, Kangasbokserit istuvat hyvin (huom ei mitkään pötkylät, vaan sellaiset joissa takapuolella myös istuva leikkaus) Niissä mukavan väljä olo ja veitikka saa vapaasti tilaa liikkua kävelyn tahdissa tai istuessa asettuu luontevasti. Miksi kikeli pitäisi tunkea tiukkoihin alkkareihin?

• tiukkapyllymies

Mulla on tiukat pikkuhousut nyt..t.ihana(kehuttu) pyllynen hetero 186cm 26v

naiset haluatteko hyväillä pyllyäni ja etumusta

• jouh

Ei kyrpää ookkaan tarkoitus survoa tiukkoihin housuihin, vaan trikoo housuissa kyrpä saa kans ihan vapaasti olla sopivassa tilassa. Mutta se ei sieltä lähe sitten minnekkään.
      "tiukkapyllymies" onko sulla iso?

• mitä mieltä

Mulla kans tekee kiimaseks olon kun vähän näkyy kullia housujen siis vaikka farkkujen läpi ja kun istuu kundi niin pullottaa somasti. alkaa itellekin kyll pullottaaa se vaan niin on kiihottavaa kertokaa mitä muuta ajattelette tv yks kuuma kundi

• soittellaaan

soitetaanko 0700 906060 vain 56 senttiä minuutti sovitaan aika ja vaihetaan kuulumiset vaikka kireistä bokxereista tv kundi

• ju

Ei mulla ainakaan tee nyt meili vielä soitella. Joskus myöhemmin ehkä,,,

• ;)

Kyllä mullakin alkaa pullottaa kun lukee näitä. Vois kohta runkata vähän. Ja sellaset housut on hyvät kun laittaa jalkaan ja sit vaikka farkut niin farkkujen etumus ihan oikeesti on pullollaan. Kaupungilla kiva katella ;)

• aaaaaaaaaah

OOoh mulla täs kyll kivasti on jo kovana ja varmaan farkuis jo kiimatippoja toki olisi sormille, nautitaan vielä kirjoittamisesta tai puhel. ennen kun avataan vai mitä kundit

• farkut pullottaaaa

kuinkas ju ootko kirjotellu itsetyydytysorg koskaan se oli mukava purkauspaikka, vaan ei enää käytöss mikähän olis vastaava

• etumus kunnossa

kerran laivalla oli yks kundi joka katteli vähän ympärilleen kun sillä oli stondiksessa .etumus aivan täynnä ihan erotti kovan kullin. Sit se käänty nojailemaan kaidetta siel kannella.
      oli komee näky ja komee poikakin ehkä semmonen 19. varmaan ei toki hokannut että sitä ihailtiin vaikka sitä varmaan hävetti

• kerro kerro

aloitko jo runkkailemaan kiva kuulla voitaisiin vaikka siel linjalla vetästä yht aikaa ooooooooh

• F&B

Hyvin istuvat kanbasbokserit, farkkujen kanssa - siinä se mukava pullotus tulee...

• mikä tilanne sulla

ai jaj mikä mikä mielessäni täs vähän painan etusormella ja peukulla sitä pullotusta ja tunnen sieltä jotakin------

• kertokaaaaaa

itellä täs kyll nyt piti vetästä housuja pois ei mahtunut enää farkkuihin.
      kova seisonta mitä sille pitäis nyt tehä kertokaaa kundit tv kiimanen kundi

• runkkaus

Vetäse käteen jos kovana seisoo :)) Onko kyrpä isona kun seisoo?

• laita tähä aika klo

Juu olis kiva jutella kun runkkailaan vaikka yleisellä linjalla 0700 jen vain 56 senttiä min

• 1234

Mä en oikein voi kenenkään kans puhua koska oon tavallaan ala-ikänen :D mut ei keskustelua haittaa. Mesessä voin olla?? ;)

• kuinka sulla tilanne

Mulla seisoo kyll nyt niin kiimasest kui sulla 1234, itellä semmonen 16,5

• 1234

No sepä kun olen saanut sinut kiihottumaan ;) onko toi seisokissa vai levossa mitta? itellä seisokissa 14,5

• Boxserit, ei kiristä vaikka seisookin :)

• m28 ja pitkätk..

Mutta mites ne pitkät kalsariit - tosi hyviä malleja ja estuvia, näissä "urheilu" kalsareissa. Menevät hyvin pintaa myöden ja eivät jätä mitään arvailujen varaan. Jos pakkasta aamulla ne päälle ja töihin. Vaimonkin mielestä ei mitään seksin tappajia enään. Ja pitää sukukalleudet ojennuksesssa ja lämpiminä.

• yleensä sukkahousuja

• ei kysyvä eksy

Jaa niin että millaisia sukkahousuja - siis miestenkö, mistäs niitä saa? Vai siis jotain muita?

• mihin?

Vaan mihin on kadonnut alkkareista sepalus?

• urheilujhghjk

Urheilu kalsarit on myös hyvät, menevät pitkin pintaa ja tuovat muodt esiin. Pitävät myös hajut sisällä. Pelkät ihoa mentävät kalsarit jalkaan ja farkut tai jotku housut ja kouluun/töihin :) kyllä tuntuu hyvälle. Varmaan ite laitan huomenna silleen. :)

• mutta eiköhän.

Kangasboksereita ehdottomasti ja niissähän on sepaluskin. Nyt pakkasilla pitkätkalsarit, juuri näitä tätäpäivää olevia - vaan sepalus puuttuu. Mutta talvea kestää vain osan vuotta, joten eiköhän tästäkin puutteesta selvitä.

• boxserit

Minä olen boxerit tilannut netin kautta, ja niitä välittää kolmenviikon välein TONO niminen firma. tulevat postilaatikkoon kotiin. Ennen en osannut pitää muita kuin tavallisia kalsuja, mutta kyllä siellä oli oikein kirjoitettu miten ne housussa käyttäytyy ja kannattaa kokeilla on tosi kiihottavaa. Jopa nyt näkee kellä ne on, jos sattuu vilkaisemaan toista miestä sinne alapäähän:) Et sillee!

• SB.

Silkkibokreti parhaat, sääll kuin säällä. Mahtuvat mukavasti..tiukkoihin farkkuihin ja kivasti väljyyttä, suorissahousuissa.Talvella lämpimät kesällä viileät.

• kahtoo

uuh kuulostaa hyviltä boksereilta :) täytynyy rueta itekki kahtelee sellasia :))

• händykändy

Pysyyhän nuo pitämätäkki,ku o uus kuminauha.

• hyvät on

Tänään sujahti kyllä aamulla pitkätkalsarit suosiolla jalkaan. Eilen jo senverran sukukalleudet jäässä että ei tarvinnut kahdesti miettiä. On nämä uudet tekstiilit vaan hienoja - vaikka sisällä eivät hiosta, edes kasseja. Ja istuvuus on jes.. Hyvän liikkuvuuden antaa vehkeille, suorissa housuissa ainakin. Taidan harkita bokserien hankintaa kunhan ilmat lämpenevät.

• aapo

Pikkaireita tietty.

• Tuulipuvunhousut.

Kuljen kesäisin pelkissä tuulipuvunhousuissa, tuntuu upealle kun housujen kangas hankaa terskan päätä. On myös kiihottavaa, jos vastaan tuleva nainen tai mies, katselee housuissani olevaa pullotusta.

• =??

Onko kellään kokemusta Sloggi For Men Basic Tanga housuista?? ite ostin yhet, onkohan hyvät koulussa :)

• Tanga mies.

Kyllä kyseiset housut ovat tosi kivoja pitää, itselläni on monet tangat joissa on vain niin sanottu naru pepun päällä. Luulen että tulet itse pitämään myös kyseistä housuista, Varmasti niitä on kiva pitää myös koulussa, varsinkin oppitunneilla istuessa. Itse en kyllä laittaisi tangoja jalkaani liikunta päivinä, sillä pepun paljastavat housut saattaisivat tehdä homo vaikutelman.

• =??

:D ja just meillä tänään liikuntaa :D mut onneksi en laittanu niitä, tulin toisiin aatteihin :D

• terveydenkin vuoksi

Laita nyt vaan ne tangeroiset odottamaan..vielä sinne kaappiin, lämpimämpiä kelejä. Ja laita ne, joulupukin tuomat ja mamman ostamat pitkät, mikkihiirikalsarit vielä jalkaan.

• -9

Mies, mikä on pakkasraja jolloin pitkätkalsarit sujahtaa jalkaan?

• pallithuurussa

Pakkasrajasta en tiedä, mutta nyt on ainakin pitkätkalsarit tappeen. Itsekäytän pikkukalsareita pitkien kalsarien alla, ne on helppo ottaa pois työpaikalla ja vetäistä taas jalkaan, töistä lähtiessä.

• mlukku

Mä en voi käyttää boksereita...niissä siis on vaan liian lyhyet puntit....ei ole kivaa kun terska pullahtaa ulos ja sitten hankaa koko ajan....ja vaikka miten yrittää taskun kautta saada se takaisin niin ei helposti onnistu....kävele siinä sitten a kaivele munia koko ajan...ei hyvä,,ei..

• mies1234567890+!

Kyllä bokserit on parhaat - vaikka sama ongelma, mutta vetasen aamulla jesarilla reiteen kiinni. Kyllä toimii eikä hankaa. ..

• Poika12345

Näillä pakkasilla jalassa on pitkät alushoust ja välissä vielä villahousut. Eipä jäädy se ainokainen.

• kadunmiesx

Näillä ilmoilla pässinpökkimät ovat parhaat. Muuten tulee eturauhastulehdus ja se uusiutuu usein.

• miten lienee?????

Tai kroonisoituu - Mitenhän tuo pakkanen muuten pyörii noissa lökäpöksuissä. Tänään tulin ajatelleeksi asiaa kun yhden nuorenmiehen.. haaroväli laahasi lumessa. Vai on pojat laittaneet kikelin lapaseen..suojaan?

• isä ja2X lökäpöksyjä

Ei ollut ainakaan meidän lökäpöksyllä pitkiäkalsareita, lupauksistaan huolimatta. Nyt kunnon flunssa ja virtsatietulehdus. Että vahdi tässä nyt sitten !4.vuotiasta. Että se on nyt ainakin todistettu, että ilmastointi siellä pöksyissä toimii.
      Kuka nyt lapselleen, pahaa toivoisi - mutta kyllä minua vähän hymyilyttää, kun pissatessa kuulemma kirvelee niin viiii . No toivotaan että tämä olisi edes hiukan opiksi. Ja että selvitään näillä.

• Pitsissä taas

Vaimon pikkarit usein jalassa, myös päivisin töissä. Vaimo tietää haluni. Usein hän suorastaan pyytää minua ottamaan jotain seksikästä omieni alle ennenkuin lähden töihin.

• seuraavan isä

ja sinäkin voisit jättää, ne perverssiosi, ihan omaksi tiedoksesi.

• väsynyt faija

Nyt juuri, niin raivonaaaaaaa, tulen juuri päivystyksestä - meidän 15v. pojalla paha eturauhastulehdus, virtsatieinfektio, kuumetta että hourii, korvatulehdus jne... Lähes 8 tuntia jonotettiin päivystyksessä...zzzzzzz.... Poika jäi sairaalaan tippaan. Ja syy on näiden lökäreiden - lupasi myös pistää pitkätkalsarit, vaan on lähtenyt pikkukalsareissa liikkeelle ja vienyt pitkät, käyttämättömät iltaisin pyykkikoriin...ovelaa eiks mitä.................ZZZZZZZZZZZZ. Että tälläinen lökäpöksypoika meillä. P....kele, pitääkö tässä vielä ruveta vahtimaan 15v. karvapallin pukemisiakin....
      No nyt toivotaan ettei rauhanen kroonisoidu tai jotain vielä pahempaa. Katsokaahan hyvät vanhemmat, mitä teidän lökäpöksysankareillanne on päälihousujen alla aamulla, kun lähtevät.
      Päivystävän mukaan tänäämkin ollut vastaavia tapauksia useita.

• Ei raappahousu

Nyt on vaaleanpunaiset satiinialushousut ja siniset jumppatrikoohousut jalassa.

Kyse on käytännöllisyydestä ja tuo satiini kiihottaa kullia mukavasti.

Näin on menny vuosikaudet ja onhan noita kaappiin kertynyt

• ei sexi tappajia

Olisiko jo aika siirtyä pitkiin kalsareihin. Aikansa eläneet "mikkihiirit" ovat historiaa ja eiväthän ne edes tekokuituisina lämmitä. Nyt on hyviä sporttisia malleja, jotka sopivat nuorille ja vanhoille, hengittävät mukavasti. Ja toimivat sisällä kuin ulkona. Viime talvena oli sellaisi bambu kalsareita ja istuivat päällä kuin valetut samoin kuin nuo urheilukalsarit. Kätevä pitää pikkuhousuja kalsarien alla, säästyy pyykkiä.

• Rinki

Mullaki haluttas taas ringit. Mulla oli kerran kylmät ringit p.erseessä ja se oli jännää.

• Hi - Bi

Mulla pelkät mustat stringit, nauha kiristää vakoa ... kauhea seisokki päällä ...

• ihanan ilmavat
    • ompa asettelu

Naurettavat kikkelipussit....

• Hi - Bi

Ehkä niin, ei tosin kaikkien mielestä :)

• riku95

käytän ihan tollasia mukavasti kireitä boxereita :D

• pakkasraja

Entä pakkasilla ?

• Sen kummempaa ole

Vasenta jalkaa vasemmassa lahkeessa ja oikeaa jalkaa oikeassa lahkeessa.

• Plopdale

Itse pidän ihan sukkaa jalassa. Siis 1 sukka per jalka.

• pullotus

Tiukkoja pikkuhousuja, saan siitä kiihoitusta kun tunnen tiukat pikkarit palleja vasten ja kun alkaa seisoa niin mukavasti puristaa

• ssdfdgdf

MULLA stayupit ja sukkanauhaliivit alus asuna

• poika12345

Nämä ovat hienoja asuja, ja Yhdysvalloissa käytetään paljon. Mutta täällä Suomessa aika vähän.

• ????

niin mitkä on hienoja asuja?

• poika12345

Jockstrapit.

• Riku1984

yleensä boksereita. kotona ollessa kollareita ilman boksereita

• zax

Tällä hetkellä siringit (kalukukkaro)

• hahahahahha

Speedoja pidän. En mitään muita turhakkeita.

• kivasti pullottaa..

Tänään pakko vetää, pitkätkalsarit jalkaan, ettei se ainoa palellu - onneksi on näitä ihonmyötäisiä sporttisia malleja olemassa, aika sexsyt itseasiassa.

• Pullottaja

Enimmäkseen bokserit jalassa, mieluiten kiiltävää kangasta.

Joskus käytän kiihottuakseni naisten pikkuhousuja.

Kesällä kuljen ilman alushousuja ja annan kalun pullottaa ja sen muotojen näkyä tiukkojen farkkujen läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1411
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1385
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      310
      1150
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1077
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      31
      892
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe