Näin tämä menee, en olis uskonut ikuna että Haavisto vie potin. NÄin tässä käy!
*paikat hellänä mutta aina on kakkonen*
kakkonen voi olla ykkönen
6
<50
Vastaukset
- Mahdut Allen
Kyllä se on teille pienimunaisille....
- Kakkosreijän mies
Heteromiehen kannalta kakkarööri on aina se kakkonen, number two.
Heterolle Pekka Haavisto kavereineen on aina noita kakkosen miehiä, aina.
Mutta homomiehille ruskea-reikä on numero yksi, number one. Ne ei muusta tiedä kuin iehen ruskeeseen reikään tunkeutumisesta, edes naisen ruskea hole ei niilel kelpaa.
Mitenkään ei tule käymään niin että koko Suomi alkaisi ajatella että miehen per-seenreikä onkin se ykköshole. Ja sen vuoksi sen holen edustajasta Pekka Haavistosta pitäisi tehdä maalle kunkku. Tällaista emme tule koskaan näkemään.- Niin se vaan on
Pienimunainen suomalainen pitää kakkosta aina ykkösenä.
- naarattaa
taasko ne homopojat fantasioi,tälläkertaa pienestä munasta.
- Ei hyvä juttu
Homopariskunnalle nauretaan jossain päin maailmaa, voi olla että kaikkialla häntä ei oteta vastaan. Olisi hyvin nolo tilanne Suomella, maine menisi.
- 1+1=2
Kaikki Pekan taakse!
http://www.kakkonenonykkonen.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689