Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Synnintuskissa

Syntinen uskova

Päivin ja öin kadun elämääni elämää. Olen jo 57v. En ymmärrä, miten olen voinut toimia, niinkuin olen toiminut. On paljon sellaista, mitä nyt häpeän. Esim. seksielämä; sylistä syliin ilman ainuttakaan orgasmiOa. Nyt avioliitossa kohta 9v., eikä lainkaan seksiä. Ensimmäisen kanssa olisi ollut, mutten tuntenut mitään. Petin ja hain jotain, mitä ei ollut olemassakaan. Kävin tanssimassa ja join. Yli 10v olen ollut tanssimatta, mutten juomatta. En ole myöskään pettänyt toisen avioliittoni aikana. Olen rikkonut melkein jokaista käskyä vastaan ja teen työtä, jonka raamattu tuomitsee. Uskon Jeesukseen ja Jumalaan ja Pyhään Henkeen. Olen nähnyt unta, jossa Pyhä Henki heittää minut melkein Siltasaaren sillalta veteen, kun olen pyytänyt, että pääsisin pelastettujen joukkoon. Olen syntisistä syntisin ja läpimädäksi turmeltunut, mutten paatunut. En nuku kunnolla, kun tekemäni pahat asiat kiusaavat mieltäni. Melkein joka päivä rukoilen ja pyydän anteeksi syntejäni. Mutta taivas ei vastaa..

10

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus kirvelee

      Moni on tehnyt saman havainnon. Hädän hetkellä taivas ei vastaa.

      Ota kiinni hatustasi ja laita turvavyö säppiin. Istut planeetalla, joka kiitää halki pimän ja kylmän avaruuden. Liikunne nopeammin kuin yksikään auto. Kiepumme oman akselimme ympäri, niin että välillä nämme sen tähden, jonka valo pitää meidät kaikki elossa kun taas välillä näemme vain valtavan avaruuden, jonka kaukaiset maailmat kutkuttavat mielikutustamme valollaan.

      Toistaiseksi olemme yksin. Emme ole löytäneet vielä ketään muuta joka pystyisi jakamaan murheemme. Luulimme, että jossain pilvien päällä olisi hän, jonka puoleen käännyimme synkkinä hetkinämme. Kun pääsimme lentämään pilvien yli, olimme kadottaneet ystävämme.

      Kun opimme näkemään avaruuteen, olimme kadottaneet ystävämme lopullisesti.

      Sinulla on omatunto. Olet siis empaattinen ihminen, koska toisia kohtaan tekemäsi vääryys saa olosi epämukavaksi. Ymmärrä miksi toimit aikoinaan kuten toimit. Tee ratkaisuja, jotka heikentävät niitä pohjalla olevia motiiveja. Ole hyvä niille ihmisille jotka ovat nyt elämässi ja kunnoita heitä, joiden kanssa kuljit joskus kappaleen matkaa.

      Olemme ehkä menettäneet yliluonnollisen lohduttajamme. Samalla kuitenkin opimme, että syntiä ja kadotusta ei ole. Olemme täällä yksin. Eletään kaikki hyvä elämä toisiemme avulla.

    • Jeesus opetti

      kestäväisyydestä rukouksessa: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä. Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'. Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä, niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'." Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo! Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa? Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" (Luukas 18:2-8)

      Samoin Jeesus opetti: "Mene, äläkä enää tee syntiä!"

    • <<<<

      Ihan tavallinen ihminen olet.
      Et ole tehnyt kenellekään pahaa, jos ei lasketa pahaa mitä teet itsellesi miettimällä asioita joita et voi muuttaa.
      Elä tässä ja nyt, juuri uskonto pilaa ihmisten elämän, ei kukaan ole täydellinen, Kyllä se Jumalasi sen tietää ja on armahtavainen.
      Älä kuuntele tuota tuomiopasuunaa, saavat sairasta mielihyvää tuomitsemalla muita vaikka eivät itse ole yhtään parempia.

    • usko Jeesusta

      älä usko väärin lähimmäisestään todistavista luopuneita eksyttäjiä, sillä Raamatussa esitetty on Jumalan armoa ja totuutta ihan alusta loppuun, mutta pahat ihmiset menevat yhä pidemmälle pahuuteen kuten on kirjoitettu ja ilmoitettu Raamatussa.

      Usko ei ole jokaisen, mutta varmaa on ettei Jumala Jeesuksessa ketään hylkää eikä jätä, joten älä usko valheita vaan tartu kiinnit Totuuteen joka on yksin Jeesuksessa.

      Ymmärrän hyvin vaikeudet, sillä olen itsekin kokenut vaikeita jaksoja uskossa Herraan Jeesukseen. Pahinta on luopua vaikka voi turvata Isään Jeesuksen nimessä ja anoa armoaan ja totuuttaan.

      Jumalan siunausta kaikille Jeesuksen nimessä.

    • itkeväpiru

      Sä olet niin säälittävä ettei kukaan ihmistä suurempi suhun kiinnitä huomiota, ole ihan rauhassa vaan..

      • Syntinen uskova

        Näinhän minäkin olen ajatellut. Kiitos sinulle itkeväpiru. Voimia taistelussa syöpää vastaan !


    • ..

      Totuus on tekevä teidät vapaiksi.
      Totuuden tietäminen vapauttaa, vääryyttä tehdään vihan tähden. Kun löydetään totuus ei tarvitse olla vihaisia.
      En uskalla-kirjoitus perheväkivaltaosastolla.

    • Julkisia 57

      Hei. Kuuntele netistä ihan vaikka itseksesi Helsingin rauhanyhdistyksen sivuilta puhe-- hmm vai saarna tai jokin sellainen,.. Kerra mulla oli tosi hyvä kaveri ja hän pohti ja näki saman tyyttpusia unia,.. Ja kulki ja söi lääkkeitä yms huume mielessä,.. Sit hää oli kerran kovassa pakkasessa kävellyt lämmittelemään Oulunkylässä olevalle rauhanyhdistyksen talolle,.. Ja kuunnellut puhetta,.. Oli ollut hyvä puhe ja sit hää oli joltain kysyny jotain niin se oli selvittänyt ja vienyt puhujan luo,.. Kahvitelleet ja jutelleet ja vieläpä nauraneet mutt nykyisin kaveri on ihan eri kamu, tasapainoinen ja rento,..;))
      Minä ainakin menen sinne jos ahdistaa,. Ei muuten maksa mitään,..;)))

    • 17+10

      Olen tehnyt samaa mitä sinäkin, teen yhä mitä jaksan ja viitsin.
      Ostan viinipullon perjantaina kun saan dementoituneen äitini hoitoon viikonlopuksi.
      Avioliitto oli epätyydyttävä, mies mielenterveysongelmainen alkoholisti.
      Vaikean lapsuuden takia kuljin sylistä syliin, en osannut arvostaa itseäni kun oli aina mollattu, niin kauan kuin muistan.
      Minulla on nuori miesystävä, ollut jo todella kauan, olemme onnellisia.
      En ryve itsesäälissä enkä syytä itseäni mistään, olen aina karmeimpienkin vaikeuksien tullessa noussut kahta vahvempana.
      Nämä meidän pienet "syntimme", eivät meinaa mitään Kaikkivaltiaan edessä. Hän ei ole pikkumainen, näkee syyt ja seuraukset.
      Nuo uskovaiset laittavat Jumalalle omia pikkumaisia, jopa sadistisia luonteenpiirteitään. Kuten jokainen on nähnyt, luonto on julma, heikot eivät pärjää, ne karsiutuvat automaattisesti pois.
      Eräät ihmiset käyttävät huumeita tai juovat kun eivät kestä elämää, joku tulee uskoon, ottaa uskon viinan tilalle.
      En tarvitse viinaa enkä uskontoa pönkittämään elämääni, nauttimani viinipullo on iloinen asia, kuuntelen vapaallani musiikkia ja nautin viinistä.
      Kaikkivaltias, hän on jotain niin suurta että on loukkaavaa panna hänelle ihmisten heikkouksia.

    • Ilman Pyhän Henhen voimaa e ikukaan voi elää voitollisesti. Raamattu sanookin täyttykää Pyhällä Helgellä, niin ette lihan himoa täytä.
      Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja se antaa voimaa taistella ja voittaa kaikki kiusaukset ja parantaa kaikki sairaudet yms.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe