Vihdin vammaispolitiikka

monenlaista vammaisu

9

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no huhhuhhh

      Vammaisuus on myös hyvä veruke -
      jos hänestä on valitettu monta kertaa herää kysymys:
      miksi?'
      Eihän se tarkoita etteivät vammaiset saisi bailata yms mutta kyllä tuon lehtijutun takana on muutakin.
      Miten niin vammainen voi pitää koiraa - jos ei itse pääse ulos ja avustaja tulee about kymmenen aikaan?
      Kaikki tulee ko manulle illallinen ja sitten kitistään kun jokin asia menee vituralleen.
      Mitä voisi tehdä=
      katsoa peiliin.
      Ja kauan.
      Lehtijuttu oli kovin yksipuolinen - täyttä totuutta ei tiedä kuin sosiaalityöntekijä jota tätä tapausta ei voi kommentoida.

      • hyvä veruke?

        Tarkoiatko, että kadehdit vammaisia?


      • ujcidkmcdkhuhjri3nc
        hyvä veruke? kirjoitti:

        Tarkoiatko, että kadehdit vammaisia?

        Juu en kadehdi.
        Mutta totuus ennen kaikkea ja sinä voisit mennä peruskouluun opettelemaan oikeinkirjoitusta....


    • Kroonisesti sairas

      Kyllä se koira on vammaiselle ihmiselle tärkeä jos on 24/h/vrk yksin. Onko aloittaja kuullut ikinä apu/palvelus koirista? Henk.koht. avustaja kyllä huolehtii koiran ulkoilutuksesta tai joku muu erikseen palkattu taho. onko sinulla tullut mieleen että vammaisilla voi esim olla lapsiakin? Mitäs tästä ajattelet?

      Voithan aloittaja ite hypätä auon alle, hyvässä tapauksessa vammaudut ja saat nuo kaikki hienot tuet.

      Sairasta olla kade. Katsoppa itseäsi peiliin ja ajattele itsesi pyörätuoliin vastaaviin olosuhteisiin. Et ole itse tainnut ikinä olla sairas tai muiden avun armoilla.

      • ap.

        Kritisoin kylläkin sosiaalityöstä vastaavia...

        "Missä on aivotoiminta, sosiaalityöstä vastaavat?"


      • jepulis zxc

        Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
        Avustaja koiria on, juu.
        Jos vammaisen avustaja tulee paikalle kymmenen maissa - aika kauan hauva joutuu olemaan sisällä riippuen siitä mihin aikaan se on ollut iltalenkillä.
        Kukaan ei ole kade vammaisten etuuksista.
        Mutta tervettä järkeä saa vammainenkin käyttää.
        Miksi entinen vuokraisäntä kehotti muuttamaan, muutaman kerran hän myöntää eläneensä kovaäänisesti.
        Juu, yhtään en epäile.
        Olen vammainen ja kukaan ei komenna minua - eikä tarvitse elää sääntöjen mukaan sillä olen vammainen ja jos joku kehtaa olettaa ettei saa mekkaloida mielin määrin minä niin pahoitan mieleni.
        Epäilen myös suurestin sosiaalivirkailijan ´uhkausta´palvelutaloon/laitokseen joutumisesta.
        Tämän päivän sos.virkailijat ovat koulutettuja ihmisiä.
        Eivät he uhkaile.
        Vanha totuus - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
        Tämä esimerkkitapaus kertoi lehdessä että pystyy maksamaan yli 700 e vuokraa - eihän se niin mene jos kerran saa toimeentulotukia ja muita tukia.
        Yhteiskunta sen vuokran maksaa.
        Joutaa kyllä maksaa sillä jokaisella on oikeus asuntoon, ei siinä mitään. EI tarttis pullistella että pystyy maksamaan vuokraa jos se yhteiskunnan piikkiin menee.
        Lehtijuttua varten olisi ollut asiallista jutella muidenkin tahojen kanssa - paitsi että sos.toimi on vaitiolovelvollinen eikä tietenkään voi kommentoida asiaa julkisuudessa.
        Mitä jos olisi kysytty entisen vuokraisännän mielipidettä asiasta?
        Ei kai kukaan ole niin sydämetön, että uhkaa / antaa ymmärtää että vammainen ei ole toivottu vuokralainen ?


    • On täälläkin porukka

      Hänellä ei ollut aiemmassa paikassa ongelmia koiran ulkoilutuksen kanssa, koska vaustaja pääsi sinne aiemmin. Nyt kun joutui Hiidenrantaan niin siksi avustaja pääsee vasta 10:00. Lueppa itse paremmin jepulis zxc

      • vaustaja ?????

        Nyt kun vielä kerrot, että mikä on kirjoittamasi sana -
        v a u s t a j a ????

        Muutama vuosi sitten kunta siisti ns Hakataloja
        siirtämällä levoton aines Hiidenrantaan.


    • ......

      Avustajaa tarkoitin. Sori virhe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe