Olen suunnitellut hankkivani Rönnqvistin ilman ohjauspulpettia, joka minusta turhaan vie tilaa avotilasta, mutta oheinen keskustelu pisti harkitsemaan, että pitäisikö sittenkin ostaa Paro?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10339354
Haluaisin kuulla kommentteja Rönkyn omistajilta, joilla moottoria ohjataan suoraan ohjauspinnasta.
Rönkky ilman ohjauspulpettia
6
211
Vastaukset
- PuSe
Mulla on ollut Rönkky ilman pulpettia ja pulpetin kanssa. Kyllä se pulpetti vie paljon avotilasta, ei sille voi mitään.
Rönkky on ihan hyvä vene ilman pulpettiakin. Ainoa johon sitä oikeastaan tarvitsee on plotterin tai kaiuin kiinitystaso.
Mun mielestäni paremman näköinenkin ilman pulpettia. Helpompi myös pitää puhtaana ja ei ole pulpetin kiinnitysruuveja sisäpohjaa puhkomassa (vaikka siellä liimatkin on)
Paro on hyvin samantapainen eikä moottorikaivon osalta poikkea juurikaan Rönkystä.
Jos olet suunnittelemassa uutta pakettia, valitse pitkärikinen kone. Niille nämä veneet on suunniteltukin R15 lukuunottamatta. Silloin ohjausaisakin toimii ongelmitta. - Aisan Kannattaja
Olisi kiva kuulla, miten olette ratkaisseet ohjausaisaongelman? Kyseessä ei ole Rönqvist, mutta ongelma on sama. Olen miettinyt aisan lyhentämistä. Tämä sama vika on varmasti aika monen veneessä.
- Pertsa699
Varma merkki tulevista venemessuista. Rönkky keskustelu alkaa :) Onnea markkinointiin !!!!
- Aloittaja.
Minusta tässä ei ole kysymys mistään markkinoinnista kun puidaan olemassa olevaa ongelmaa ja haetaan siihen yhteisesti ratkaisua.
Muuten Rönkky on hyvä vene. - PuSe
Älä kannattaja lyhennä sitä ohjausvartta. Tulee tosi ikävä ajella ja selkä kipeytyy.
kun joutuu koko ajan kurottamaan kättä taaksepäin.
Laita vaikka vihreää teollisuusliukumuovia sen ohjausvarren alle jota vasten varsi lepää eikä hankaa veneen lasikuituun kiinni. Muovi on sen verran luikas ettei haittaa ajossa. - Virityksiä
Paras ratkaisu olisi, jos jollain moottorivalmistajalla olisi ohjauskahva riittävän ylhäällä. Onko kahvan korkeuksissa eroja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760