Laittomat aseet sallitaan osittain eri rikollisjengeille! Rangaistuksissa on otettava huomioon seuraavaa:
"Tuomion määräämisessä on oikeus katsonut lieventäväksi asiaksi sen että aseistautuminen on ollut turva vaarallisessa ympäristössä, kirjotta Sydsvenskan.
Nyt oikeuslaitos kirjottaa lakialoitteessaan että oikeus ottaa huomioon jos asetta voidaan käyttää rikokseen tai jos se on erikoisen vaarallinen."
"När straffet utmätts har domstolar sett det som en förmildrande omständighet att beväpningen varit till skydd i en farlig miljö, skriver Sydsvenskan.
Nu skriver justitiedepartementet i ett lagförslag att domstolarna tar hänsyn till om ett vapen kan användas vid brott eller om det är särskilt farligt."
Näin sitä pitää, kohtuus kaikessa ;o) Koko juttu tässä:
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2673089/gang-far-mildare-straff-for-vapen
Aselain mallia Ruotsista!
AK-47 kills
2
<50
Vastaukset
- Tosi on
Ja tuostako on otettava oppia meidän Suomessa?
- dfgadszsdgsdf
jep. ja huumeiden myynnin voisi sallia rikollisille kun kuitenkin niitä myyvät. ja miksei samalla logiikalla muutkin rikokset. olisihan se hienoa kun olisimme tilastoissa maailman turvallisin maa, jossa ei tapahdu kuin muutama rikos vuodessa. niin, vihapuhe olisi rikos edelleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735