Ruotsi ei olekaan liikenteen paratiisi
8
99
Vastaukset
- vrvrrrvreevc
Kyllä näköjään yhtä paskoja kuskeja löytyy sieltäkin ja miksi ei löytyisi.
Kaistalla ei enää pysytä kun on vauhtia, suuntavilkun käytöstä
ei ymmärrtä mitään, liian suuria nopeuksia yms lain rikkomisia. - Finnjävla
Ei tosiaankaan ole. Ajelin joulunaikaan Tukholmassa jokusen päivän ja kehäteillä meno on melko villiä. Vilkkua ei käytetä, kaistoista eikä turvaväleistä ei välitetä. Taitaa tosin hommaan vaikuttaa sekin, että siellä on nykyään melko paljon kamelikuskeja liikenteessä.
- igu
Öö hä? Tarkennatko vielä missä menevät Tukholman kehätiet niin päästään samaan tunnelmaan mukaan.
- Finnjävla
igu kirjoitti:
Öö hä? Tarkennatko vielä missä menevät Tukholman kehätiet niin päästään samaan tunnelmaan mukaan.
Olipa nokkelaa! Tarkennetaan, ettei Tukholmassa tosiaan ole kehäteitä, kuten esim. Helsingissä, vaan ihan moottoriteitä, osittain kaupungin läpi ja sen ympärillä. Tämä tieto muutti varmasti tunnelmaa paikallisesta liikennekulttuurista huomattavasti. Kiitos oikein paljon, että olit valppaana. En tiedä, miten olisin pärjännyt ilman tätä erittäin tärkeää ja olennaista kommenttiasi.
- igu
Finnjävla kirjoitti:
Olipa nokkelaa! Tarkennetaan, ettei Tukholmassa tosiaan ole kehäteitä, kuten esim. Helsingissä, vaan ihan moottoriteitä, osittain kaupungin läpi ja sen ympärillä. Tämä tieto muutti varmasti tunnelmaa paikallisesta liikennekulttuurista huomattavasti. Kiitos oikein paljon, että olit valppaana. En tiedä, miten olisin pärjännyt ilman tätä erittäin tärkeää ja olennaista kommenttiasi.
Mielenkiintoista, että koet asian noin kuten kerroit. Minä taas olen pannut merkille, että ruotsissa käytetään vilkkua reippaasti, jopa silloinkin kun se lain mukaan ei olisi tarpeellista ja kaistoista sekä turvaväleistä välitetään yhtä paljon kuin suomessakin.
Mutta älä välitä, ymmärsin kyllä mikä sinun kirjoituksentekeleesi pointti oli. - Finnjävla
igu kirjoitti:
Mielenkiintoista, että koet asian noin kuten kerroit. Minä taas olen pannut merkille, että ruotsissa käytetään vilkkua reippaasti, jopa silloinkin kun se lain mukaan ei olisi tarpeellista ja kaistoista sekä turvaväleistä välitetään yhtä paljon kuin suomessakin.
Mutta älä välitä, ymmärsin kyllä mikä sinun kirjoituksentekeleesi pointti oli.Joo, vilkkuu näytetään silloin, kun se lain mukaan ei ole tarpeellista, eli väärin kiertoliittymissä. Ymmärrrän, ettet osaa ajaa oikein Suomessakaan.
- ....
Kyllä noita idiootteja ja kylähulluja mahtuu joka maahan. Suomessa niitä tuppaa vain olemaan liikaakin.
- Ohhoh..
Ruotsissa ajellaan itse tehdyillä korteilla.
http://www.youtube.com/watch?v=OgE3nnFFOpM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820