Vastaukset 8
- vrvrrrvreevc
Kyllä näköjään yhtä paskoja kuskeja löytyy sieltäkin ja miksi ei löytyisi.
Kaistalla ei enää pysytä kun on vauhtia, suuntavilkun käytöstä
ei ymmärrtä mitään, liian suuria nopeuksia yms lain rikkomisia. - Finnjävla
Ei tosiaankaan ole. Ajelin joulunaikaan Tukholmassa jokusen päivän ja kehäteillä meno on melko villiä. Vilkkua ei käytetä, kaistoista eikä turvaväleistä ei välitetä. Taitaa tosin hommaan vaikuttaa sekin, että siellä on nykyään melko paljon kamelikuskeja liikenteessä.
- igu
Öö hä? Tarkennatko vielä missä menevät Tukholman kehätiet niin päästään samaan tunnelmaan mukaan.
- Finnjävla
igu kirjoitti:
Öö hä? Tarkennatko vielä missä menevät Tukholman kehätiet niin päästään samaan tunnelmaan mukaan.
Olipa nokkelaa! Tarkennetaan, ettei Tukholmassa tosiaan ole kehäteitä, kuten esim. Helsingissä, vaan ihan moottoriteitä, osittain kaupungin läpi ja sen ympärillä. Tämä tieto muutti varmasti tunnelmaa paikallisesta liikennekulttuurista huomattavasti. Kiitos oikein paljon, että olit valppaana. En tiedä, miten olisin pärjännyt ilman tätä erittäin tärkeää ja olennaista kommenttiasi.
- igu
Finnjävla kirjoitti:
Olipa nokkelaa! Tarkennetaan, ettei Tukholmassa tosiaan ole kehäteitä, kuten esim. Helsingissä, vaan ihan moottoriteitä, osittain kaupungin läpi ja sen ympärillä. Tämä tieto muutti varmasti tunnelmaa paikallisesta liikennekulttuurista huomattavasti. Kiitos oikein paljon, että olit valppaana. En tiedä, miten olisin pärjännyt ilman tätä erittäin tärkeää ja olennaista kommenttiasi.
Mielenkiintoista, että koet asian noin kuten kerroit. Minä taas olen pannut merkille, että ruotsissa käytetään vilkkua reippaasti, jopa silloinkin kun se lain mukaan ei olisi tarpeellista ja kaistoista sekä turvaväleistä välitetään yhtä paljon kuin suomessakin.
Mutta älä välitä, ymmärsin kyllä mikä sinun kirjoituksentekeleesi pointti oli. - Finnjävla
igu kirjoitti:
Mielenkiintoista, että koet asian noin kuten kerroit. Minä taas olen pannut merkille, että ruotsissa käytetään vilkkua reippaasti, jopa silloinkin kun se lain mukaan ei olisi tarpeellista ja kaistoista sekä turvaväleistä välitetään yhtä paljon kuin suomessakin.
Mutta älä välitä, ymmärsin kyllä mikä sinun kirjoituksentekeleesi pointti oli.Joo, vilkkuu näytetään silloin, kun se lain mukaan ei ole tarpeellista, eli väärin kiertoliittymissä. Ymmärrrän, ettet osaa ajaa oikein Suomessakaan.
- ....
Kyllä noita idiootteja ja kylähulluja mahtuu joka maahan. Suomessa niitä tuppaa vain olemaan liikaakin.
- Ohhoh..
Ruotsissa ajellaan itse tehdyillä korteilla.
http://www.youtube.com/watch?v=OgE3nnFFOpM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520