NELLI PETRO The Voice of Finland

sauli78

Nelli Petro oli aivan huippu, tsekkailkaa vaikka uudestaan ton mimmin puhdas suoritus! Aivan olen ällikällä lyöty, tämä mimmi voi olla sekä ääneltään, että ulkonäöltään tuleva Suomen musiikkitaivaan tähti!! Fiilistelkää Nelliä!! Mitä mieltä muut, esim muista kilpailijoista? Eikö kalpenekkin Nellin rinnalla?

25

2424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maharakas

Todellakin! Nelli oli parempi kun se Mikko esimerkiksi! Nelli voittoon! Voisko sille Nellille perustaa jonkin oman fanisivuston?
      Kattokaa Miten kauniskin se Nelli on, missäköhän se vaateliike on siel Jyväskylässä? :D:D:D:D:D Jos kävis vaikka vähän ostoksilla!!

• nellifani

... se Jyväskylä oli moka. Nelli on kotoisin Helsingistä ja se vaateliike on Esprit.

• nellifani2
        nellifani kirjoitti:

... se Jyväskylä oli moka. Nelli on kotoisin Helsingistä ja se vaateliike on Esprit.

Ai se on HElsingistä. Mikäköhän Espritti, niitähän on aika monta, pitää kiertää hakee nimmaria, kato myöhemmin semmosesta nimmarista maketaan ku se on tähti sit myöhemmin

• luulo
        nellifani2 kirjoitti:

Ai se on HElsingistä. Mikäköhän Espritti, niitähän on aika monta, pitää kiertää hakee nimmaria, kato myöhemmin semmosesta nimmarista maketaan ku se on tähti sit myöhemmin

Luulen et Itis tai keskusta??

• TAika
      • hiPPie86

• hiPPie86

ei mitää turhaa Chisu kamaa ku oikeeta Nelli Petro, hyvä nimiki ku jää mieleen.

EN mä niistä muista niin tiiä

• nellifanitus
    • tttttööt

minä pidin myös Nellistä, oli aito ja keskittyny, en vaa tajua miks otti paulan, mä oisin ottanu elastisen

• hähämitässit

aha, mut entä jos se on vaa uus suomen adele, hä kuis sit

• hipheivaanhilluri

mitä tarkoitit, suomen adele? Eihän se oo suomesta. Nelli Petro on Nelli Petro eikä adele

Ja hyvä et otti Paulan, saa ainaki toteuttaa salee itteään paremmin ku Elastinen haluu vaa vähä taustalaulaja souli tyttöi

• Voice of nelli

Mun ehdoton lemppari myös tuo Nelli. Ihana :)

• TerhiVipperi

Haluan kuulla Nelliltä jonkun suomi biisin, jotain Jippu tyyliä, tai sitten jotain Nellin omaa. Osaiskohan se N elli tehä vaik biisejä ja mitä soitinta se soittaa..? Vai onks sil mitään instrumenttii jos on tota kouluuki käyny? Tietääkö kukaan?

• mammari92

No eiköhän muusikoksi opiskellut soitakin jotain muuta kun suutaan. Ihme kyllä tykkäsin kyllä myös tosta Nellistä, näytti niin viattomalta vaik yleensä enemmän suomirokimpi iskee. Toivottavasti pääsee pitkälle kisassa!

• mikkostavoiceof

Kyllä se Mikko oli parempi

• nellistäpä

En ihan ymmärtänyt tota Mikko-fanitusta. Mietn tuolit kääntyi ihan ensimmäisistä tahdeista? Vain ääni ratkaisee? Mikko on ihan hyvä, mut riittääkö se? Ei ärsytä niin kuin jotkut muut, muttei valitettavasti paljon muutakaan. Oliko ihan NIIN hyvä? Jatkoon kuuluu toki ilman muuta. Tykkään silti Nellistä enemmän, jotenkin siitä viattomasta fiiliksestä. Nelli rules.

• minäkannatannelliä

mä tsiigailin et nelli on niinku vähän niinku se yks taikapeilistä, muistaako kukaan, se yks..

mutta järki käteen kuitenki, ollaan realistisia, tietty kaikki diggaili nelliä ku se laulo adelein biisin, mut mites jatkossa ja kuin pitkälle pääsee. Et oli siel muitaki hyviä, kyl Nelli oli selkeesti paras ainaki koelauluissa, mut ei se Mia ollu mikää kymppi, se oli savuhenki :/

Nelli

• TerhiVipperi

Tänään tulee taas toi ohjelma. Mitä mieltä olitte siitä kanteleen soittajasta tai siitä tytöstä joka rämpytteli sitä, en muista sen soittimen nimeä, semmonen pikku tyttö muuttanu jostai jenkeist tänne ja sit muka yrittää läpi musamaailmassa, onkohan ansainnu paikkansa? njaa

• pianonsoittajalle

NELLIII!!

Mut tänään se pianonsoittajasetä oli paras!

• Nellifan

Nelli on yhä paras! Voi kun tulis jo kaksintaistelut!!

• Nelliiiiiiiiii

Tänään Nelli on vihdóin kaksintaistelussa!!! Jihuu! Hyvä Nelliiiiiiiiiiiiii...........

• Nellifan

Jee Nelli jatkoooon.

• sauli78

JAhaS!

Nelli nellii!
      TOdella kova veto tähän kohtaan tosssa kaksin taistelussa. Jazz-saundilla tai ilman, ehdottomasti on tosi pop stara! Toivottavasti pian levyttää, osaa myös leikitellä äänellään! Olen rakastunut!

• Nellinfani

Heh kohta alkaa suorat lähetykset! Nelli telkussa 16.3. Mageeta sanois Mike ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe