Jolloin SAMANTIEN lensivät viinat wc-pönttöön,tupakat perässä,rokkilevyt ja maalliset elokuvat lensivät takkaan ja ne poltettiin! Jos omaa takkaa ei ollut ne poltettiin jonkun toisen uskovan luona. TELEVISIO myytiin ja siitä saadut rahat annettiin seurakunnan kassaan! ENNEN HELLUNTALAISET
-eivät tupakoineet
-juoneet alkoholia TIPPAAKAAN
-eivät kuunnelleet rokkia tai MITÄÄN MUUTA maallista musaa! VAIN VIRSIÄ!
-eivät katsoneet televisiota
-naiset eivät pukeutuneet tiukkoihin farkkuihin ja avonaisiin tissipaitoihin, vaan HAMEESEEN joka ulottui nilkkoihin asti! säädyttömät vaatteet paloivat samassa roviossa missä paloivat rokkilevyt ja elokuvat!
-naiset EIVÄT meikanneet!!!
PALATKAAMME WANHAN AJAN HELLUNTALAISUUTEEN JOISSA SANOTTIIN SYNTI SYNNIKSI JA SANOTTIIN ETTÄ ELLETTE TEE PARANNUSTA TE PALATTE HELVETIN IKUISISSA LIEKEISSÄ!!!!!
Missä on Wanhan Ajan uskoontulot???
2
<50
Vastaukset
- Siellä ei rokki soi
Jos haluat tuollaisen elämän niin laita turvapaikka-hakemus vetämään Pohjois-Koreaan.
- Pohjoisen ihminen
Olen tehnyt saman huomion. Jopa niin on ajatus muuttunut...puhuin eräälle uskonystävälle parisuhde asiasta siitä miten uskovan ei kuulu asua uskomattoman kanssa. Tämä henkilö sanoi avoliitto on melkein ko avioliitto. Minun ymmärrykseni mukaan, ja mikäli olen Raamattuni oikein lukenut, ei sinnepäinkään.
Viinin , siiderin ym piristeiden käyttö tuntuu olevan uskoville ihan sallittu juttu.
Pitkään uskossa olleena olen todennut olevani siis liian tiukkapipoinen. Mutta miten Jumala sanassaa meitä opettaa... Olemmeko alkaneet lukea sanaa niinkuin met sen haluasimme olevan kirjoitettuna eikä niin kuin kirjoitettu on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715