Olen valintani tehnyt

perusdemari

Mä olen äänestänyt vuosikaudet demareita eli kuntavaaleissa, eduskuntavaaleissa ja presidentinvaaleissa. Lipposta en voi äänestää. Haavistoa en voi äänestää enkä voi äänestää populisti-Soinia.

Täytyy sanoa, että tällä kertaa ääneni menee Sauli Niinistölle. Hän on näistä ehdokkaista järkevin.

16

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei salesmanWättö

Sinä jauhat paskkaa oot aina äänestänyt ahneutta ja välinpitämättömyyttä eli kokareita.
      Kokoomus järjästi kansalle kunnon maksutalkoot alvit diisel energia verotus. Tässä oli muuutama esimerkki.

Kannatan Soinin politiikkaa mutta en taida häntä laskea eläkevirkaan eduskunnassa on paljon tekemistä. Väyryselle annan ääneni.

Olin ennen demari mutta möllykkä Pööva Lipponen pilasi sen puolueen.

• perusdemari

Kai mä nyt tiedän sua paremmin ketä olen äänestänyt. Mun puolesta sä saat ihan vapaasti olla möllykkä ja mitä tahansa. Sanonpa kuiteski, että se on ollut Jutta Urpilainen rahaministerinä jollet ole huomannut. Ihan hyvin on hoitanut hommansa. Onko sulla sahajauhoja päässä?

• Hyvä ihminen

onhan niitä muitakin presidentti ehdokkaita kuin Niinistö. Harkitse edes äänesi antamista vaikka sitten Sari Essayahille, Paavo Arhinmäelle tai aivan-ääri tapauksessa Eva Biaudetille. En halua lainkaan kyseenalaistaa sinun arvokasta mielipidettäsi mutta sen kyllä sanon että sinulla on mielenkiintoinen käsitys oikeasta jos pidät usein demareita äänestäneenä Niinistön näkemyksiä oikeina. Sen miehen ajatukset eivät ole kenenkään eduksi, varsinkaan kun puolueena on puolue joka on huolellisesti sanellut niin poliitikkojaan kuin äänestäjiäänkin uskomaan vain yhteen totuuteen ja noudattamaan sitä kaiken uhalla. Kokoomuksessa on omien ja muiden mielipiteiden julkituonti kiellettyä.

• perustellinen PS

Ei kokoomus kertonut verojen korotuksista vaali puheissaan. Suomessa on monet kunnat konkursin partaalla ja veloissa. Katainen tähyilee vain eurooppaan ja euron pelastukseen Kääntää selkänsä suomelle ja Lipponen on samaaa kastia kataisen kanssa.
      Nyt puhun 18 vuoden ajalta. Ekonomistien talousopit on purreet kaikkiin politikoihin. Viinanen aloitti rahaministerinä säästötalkoot ja oli niinkuin ennenvanhaat porvarit oli. Suoraselkäinen kainalot ketunhännistä tyhjinä.
      Sen jälkeen iski huijariporvarit hanska mainoksineen ja työväenaatteineen ja se upposi hölmöön kansaan lopuksi Niinistö kehui - Voinhan minäkin puntolla töihin ajaa.
      .Nyt Niinistö väittää keksineensä neuvolapakkauksen kun se pyörii kokkareiden mainoksissa. On todella HÄRSKIÄ MEININKIÄ PORVARIEN LEIRISSÄ.
      Miksi eivät mainosta 83 miljardin velkaa , jonka ovat tehneet.

Ainut vaihtoehto on PerusSuomi niinkuin puolueen nimikin sen sanoo.

• Harkintaa

Miksi minun pitäisi antaa ääneni jollekin Niinistölle, joka on laittamassa kirjastot ja kunnalliset urheilu- ja vapaa-ajan harrastamiseen liittyvät asiat maksullisiksi? Miksi me sitten maksamme veroja, jos emme saa vastinetta. Onko kirjastotkin tarkoitettu vain rikkaille?

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9712/971205/9712050156.html

En tosiaan ensimmäisenä ole karkaamassa Niinistön perässä.

• järjen käyttöä

Joo ja Soini kieltää abortit ja Haavisto tekee Suomesta håkaneiden paratiisin. Käytä järkeäs.

• tunt. potilaalle

En tiedä löytyykö sulle sopivaa ehdokasta. Ehkä sun on paras piirrellä niitä numeroita hoitolaitoksen tätien antamiin lappuihin jatkossakin. Siellä sulle pystytään tarjoamaan turvalliset puitteet ja pehmeät seinät, jotta et pysty vahingoittamaan toisia ihmisiä taikka eläimiä. Mutta muista kuitenkin ottaa ne lääkkeet tai hoitolaitoksen tädit antaa ne.

• parempi tulevaisuus

Olet tullut järkiisi. Vielä kun lopetat noiden demareiden äänestämisen myös eduskuntavaaleissa ja kuntavaaleissa, kannat sinäkin kortesi kekoon paremman tulevaisuuden puolesta.

• bemaridemari

Tänään Riihimäellä nähtyä: eräs paikallinen demari oli kovasti tulossa Niinistön tilaisuuteen. Vahinko vaan, että tilaisuus oli jo melkein lopuillaan.

• oikea päätös

Hienoa. Olet kävellyt pimeydestä valoon. Jatka samalla linjalla.

• saletisti natsaa

MInäkin kävin eilen antamassa yhden ennakkoäänenen Niinistölle. Toivotaan, että tulee valituksi jo ensimmäisellä kierroksella.

• x-x-x-x-x-x-x

Et sinä demari ole.

Tällä hetkellä demari viettää unettomia öitä peläten joutuvansa valitsemaan NATO-Niinistön ja natsi-Soinin väliltä.

Haavisto paras vaihtoehto haastaa Soini.

Muuten demarien alennustila on täydellinen.

• yhtä saletisti

Samma här. Tänään ääni Niinistölle ja hiljaista oli äänestyspaikalla...

• 1918 kummitukset

Mitä tapahtui vuonna 1918, "perusdemari"?

Itse äänestän Haavistoa. Äänestinkin jo.

• outolintu 99

Mitä mieltä olet siitä, että Haavisto haki tiedottajaa töihin nälkäpalkalla. Lupasi maksaa 800 euroa oikeasta päivätyöstä. Kun ei ollut oikein minkään statuuttien mukaista muutti työn talkootyöksi. Aikamoista riistämistä. Sopivan hullua demarille äänestää jotain Haavistoa.

• gsggfhh

Yleinen tieto paljastaa, että ne, jotka eivät tunne Niinistöä, äänestävät häntä.
      Eli suomeksi: Ne, jotka tuntevat hänet hyvin, eivät häntä äänestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe