Näin kerran unen:
Jääkiekkomatsi oli juuri alkamassa. Ihmiset huusivat: NEW YORK! NEW YORK! Kaikilla oli Rangersien tumman sininen pelipaita päällä.
Ihmiset huusivat ja meuhasivat.
Koko halli mylvi.
Aloituskiekko tippui ja yleisö jatkoi elämöintiään. Detroitin pelaaja sai kiekon ja luisteli Rangersien päätyyn, hyökkääjä syötti toiseen laitaan ja Coffey iski suoraan syötöstä taalan maaliin. Se oli kuin pommi katsomoon, koko halli vaikeni. Madison Square gardenista tuli kirkko. Paul Coffey luisteli vaihtoaitioon ja istahti penkille. - Mitä oikein tapahtui, ottelua selostanut reportteri kysyi? -No, me vaan päätettiin, että pistetään heti aloituksen jälkeen kiekko häkkiin, Paul sanoi rauhallisesti.
Seuraavaksi näin itseni, minulla oli päällä Rangers paita ja kävelin pukukopista kentälle. Olin kentän laidalla, - No, niin laita peli tasoihin, valmentaja sanoi.
Seuraavaksi alkoi suuri helvetillinen sekavuus, tuskin pysyin pystyssä, olin ihan jäässä, mutta jollakin ihmeen tavalla sain kiekon maaliin, sinne se vain meni.
www.ruisleipaa.blogspot.com/
Rangersien völjys...
York
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440