Näin kerran unen:
Jääkiekkomatsi oli juuri alkamassa. Ihmiset huusivat: NEW YORK! NEW YORK! Kaikilla oli Rangersien tumman sininen pelipaita päällä.
Ihmiset huusivat ja meuhasivat.
Koko halli mylvi.
Aloituskiekko tippui ja yleisö jatkoi elämöintiään. Detroitin pelaaja sai kiekon ja luisteli Rangersien päätyyn, hyökkääjä syötti toiseen laitaan ja Coffey iski suoraan syötöstä taalan maaliin. Se oli kuin pommi katsomoon, koko halli vaikeni. Madison Square gardenista tuli kirkko. Paul Coffey luisteli vaihtoaitioon ja istahti penkille. - Mitä oikein tapahtui, ottelua selostanut reportteri kysyi? -No, me vaan päätettiin, että pistetään heti aloituksen jälkeen kiekko häkkiin, Paul sanoi rauhallisesti.
Seuraavaksi näin itseni, minulla oli päällä Rangers paita ja kävelin pukukopista kentälle. Olin kentän laidalla, - No, niin laita peli tasoihin, valmentaja sanoi.
Seuraavaksi alkoi suuri helvetillinen sekavuus, tuskin pysyin pystyssä, olin ihan jäässä, mutta jollakin ihmeen tavalla sain kiekon maaliin, sinne se vain meni.
www.ruisleipaa.blogspot.com/
Rangersien völjys...
York
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944