Olen uskossa Jeesukseen oleva mies ja vaikka en oiskaan nii kyl oisin sitä mieltä että homoseksuaalisuus on kuvottavaa ja luonnotonta. Toki jokaisen henk.koht asia. Eihän varmasti homotkaan tykkää siitä että oon kova piereskelijä. Se varmasti vastaavasti kuvottaa heitäkin (toisaalta en ihmettele jos onki päinvastoin) siitä huolimatta molemmat osapuolet voivat kunnioittaa toisiaan. Kuten Teuvo Hakkarainenkin sanoi Pekka Haavistosta. "en ole Haaviston Vapahtaja".
Homoseksuaalisuus
9
81
Vastaukset
- bnointedyeah!!
Olen uskossa Ristoon oleva mies ja vaikka en oiskaan nii kyl oisin sitä mieltä että vasenkätisyys on kuvottavaa ja luonnotonta. Toki jokaisen henk.koht asia. Eihän varmasti vasenkätisetkään tykkää siitä että oon kova piereskelijä. Se varmasti vastaavasti kuvottaa heitäkin (toisaalta en ihmettele jos onki päinvastoin) siitä huolimatta molemmat osapuolet voivat kunnioittaa toisiaan. Kuten Teuvo Hakkarainenkin sanoi Pekka Haavistosta. "en ole Haaviston Vapahtaja".
- rupsu-iita
Minun mielestäni homoseksuaalisuutta ei voi verrata piereskelyyn. Homoseksuaalisuus on poikkeama, piereskely ei! Se, että jos pitää molempia asioita (sekä homoseksuaalisuutta että piereskelyä) kuvottavana, niin ei tee niistä kuitenkaan yhdenveroisia. Piereskely ei liity seksuaalisuuteen mitenkään, ei ainakaan sinun aloituksessasi. Et esimerkiksi puhunut piereskelystä fetissinä, seksuaalisena asiana, vaan arkipäivän huvina.
- §&§
Maailmanlaajuisesti on uutisoitu uskovaisten harjoittamasta pedofiliasta.
Aikuisten "suhteet" joihin ei liity rikosta,on yksityisasia.
Uskovaiset ovat erityisen kiinnostuneita ihmisten alapäähän liittyvistä asioista.
Uskontokunnissa on kaikenlaisia rikollisia,jopa pappeina/saarnaajina.
Siivotkaa omat seurakuntanne rötösherroista,poliisi ja oikeuslaitos kyllä valvoo
serakuntanne ulkopuoliset, ei siihen hihhuleita tarvita. - ksduhufhiufh
Kyllähän homoseksuaalisuutta voi verrata piereskelyyn koska molemmissa ollaan tekemisissä b-rapun kanssa. Tosin piereskelyssä vaan ulospäin.
- Homoko?
ksduhufhiufh kirjoitti:
Kyllähän homoseksuaalisuutta voi verrata piereskelyyn koska molemmissa ollaan tekemisissä b-rapun kanssa. Tosin piereskelyssä vaan ulospäin.
Kokemuksesta tiedät ilmeisesti?
- ksduhufhiufh
Homoko? kirjoitti:
Kyllähän sen tietää, joka kerta ku kaasut haluaa päästää pihalle, tai jos haluaa pieruhuumoria ettei mahaan koske....etkö oo vielä oivaltanu tätä elämänfaktaa eli pierua ystävä kallis rakas...
- b-rappupuppelipoika
Homoko? kirjoitti:
mää ainakiin tiiierän...oon lihava ja karvanen hieltä haiseva homppeli...viittisiks tulla pökittää...ootan täällä innolla läskipersaus pystyssä pyllistellen...kamoon kamoon.....
- paukku pirkko
Joka pidättelee pieruaan niin siinä ihmisessä on muutakin vilppiä
Jos joku valittaa hajuhaitoista voi todeta,miksi sinä vedät niitä kaasuja sisääsi kun minä en pidä niitä edes takapuolessani.Ei hierrä eikä kierrä niin on helppo pierrä ja lopuksi istun taikka kävelen niin peffa antaa sävelen yksin taikka seurassa niin passa haisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078