Ateistin kuoleman kokemukset.

Margaret Downeyn tarina miten hän koki kuoleman. Oman kertomuksensa mukaan. Hän koki -Ei mitään. Ei kokenut tai näkenyt Jumalaa, enkeleitä eikä tuomioita tai helvettejä. Vain harhoja joita hänen omat aivonsa teettivät.

http://www.youtube.com/watch?v=wt0w7KF9eT0&feature=related

Hän on myös formerly Freethought Society of Greater Philadelphia järjestön puheenjohtaja. Sekä mukana osallisena monessa muussa. Sekulaarisessa toiminnassa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Downey

Hänen kokemuksensa vahvistavat käsitykstä. Että kuoleman kokemukset olisivat kytköksissä yksilön kulttuuriin ja uskomuksiin.

0

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
        Ikävä
        150
        2465
      2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
        Tornio ja Haaparanta
        5
        1770
      3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
        NATO
        273
        1515
      4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
        Ikävä
        31
        1346
      5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
        Ikävä
        62
        1094
      6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
        Oulainen
        17
        1038
      7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
        Ikävä
        60
        1002
      8. 318
        966
      9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
        Ikävä
        40
        822
      10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
        Ikävä
        44
        788
      Aihe