Paavo Väyrysen vaalitilaisuus on aiheuttanut yleisöryntäyksen ja sekaannusta Tampereella. Kaikki kiinnostuneet eivät mahtuneet sisään Aamulehden ja Ylen Tampereen Radion järjestämään tilaisuuteen.
Tampere-talon pienessä salissa järjestettävään tilaisuuteen jaossa ollet 500 lippua olivat loppuneet kesken jo pari tuntia ennen tilaisuutta. Puoli tuntia ennen tilaisuutta talon aulaan oli saapunut kuitenkin kymmeniä ihmisiä, joita ei päästetty enää sisää saliin. . Monet olivat erittäin pettyneitä ja antoivat kipakkaa palautetta tilaisuuden järjestelyistä. (ST)
Väyrynen aiheutti ryntäyksen Tampereella
17
106
Vastaukset
- Väyrynen kansan suosikki
Organisaattorit olivat hämillään. Ne eivät voineet uskoa, että Väyrynen on kansansuosikki jo Hämeesäkin, Aamulehden levikkialueella, missä lehti on tehnyt 24 tuntia töitä vuorokaudessa että Väyrynen ei olisi kansan suosikki vaan Niinistö.
- Tampere vapautettu!
Väyrysen joukot marssivat Tampereelle. Tamperelaiset hurrasivat ja iloitsivat.
- Hip hip hurraa...!
Tampere vapautettu! kirjoitti:
Väyrysen joukot marssivat Tampereelle. Tamperelaiset hurrasivat ja iloitsivat.
Väyrynen otettiin vastaan kuin uskonnollinen johtaja. Sitä Väyrynen tavallaan onkin - Väyrynen uskoo Suomeen. Ja usko leviää.
- ..
Hip hip hurraa...! kirjoitti:
Väyrynen otettiin vastaan kuin uskonnollinen johtaja. Sitä Väyrynen tavallaan onkin - Väyrynen uskoo Suomeen. Ja usko leviää.
..
- Väyrynen on paras
Mansessakin tiedetään että Paavo Väyrynen on ammattitaitoisin ehdokkaista. Tampereellakin halutaan paras ehdokas presidentiksi, Paavo Väyrynen.
- Nyt on henki päällä!
Väyrynen on joka suhteessa ylivoimaisen hyvä ehdokas. Kyllä kansa sen näkee. Etelän median ote ihmisten tajunnasta kirpoaa, kun Väyrynen kiertää maakuntia, julistaa sanomaansa ja nostattaa henkeä. Vyöry on lähtenyt liikkeelle ja ilmassa on jo suuren juhlan tuntua.
- Väyrynen jyrääääääää
Nyt on henki päällä! kirjoitti:
Väyrynen on joka suhteessa ylivoimaisen hyvä ehdokas. Kyllä kansa sen näkee. Etelän median ote ihmisten tajunnasta kirpoaa, kun Väyrynen kiertää maakuntia, julistaa sanomaansa ja nostattaa henkeä. Vyöry on lähtenyt liikkeelle ja ilmassa on jo suuren juhlan tuntua.
Väyrynen on mobilisoinut maakunnat. Henki on päällä kuin lähetyskokouksissa. Kokonainen kansanliike tukee Väyrystä. Ja nyt alkaa suurissa kaupungeissakin Väyrys-kuume. Helsinkiläisetkin tajuavat, ettei ole mitään syytä jättää äänestämättä parasta ja pätevintä ehdokasta, koko kansan Väyrystä.
- Toverin puolesta
Väyrynen jyrääääääää kirjoitti:
Väyrynen on mobilisoinut maakunnat. Henki on päällä kuin lähetyskokouksissa. Kokonainen kansanliike tukee Väyrystä. Ja nyt alkaa suurissa kaupungeissakin Väyrys-kuume. Helsinkiläisetkin tajuavat, ettei ole mitään syytä jättää äänestämättä parasta ja pätevintä ehdokasta, koko kansan Väyrystä.
"Väyrynen on mobilisoinut maakunnat."
Onko viides kolonna liikkeellä?
- Pohjanmaalla
mainostettiin että pahvisauli paikalla vaalitilaisuudessa jussipaita päällä,,ei tiennyt itkeä vai nauraa.
- Pahvi mikä pahvi
Eilen ruottalaasten tv-tentissä Sauli meinas jo itkua tuhertaa, kun vertailtiin ehdokkaiden ulkopoliittista kokemusta. Sitäkään ei Saulilla ole, nin sano suu mutrussa olevansa muiden maalitauluna;DDDD
- cc
Väyrynen Väyrynen Väyrynen
- jo vain
Väyrynen ymmärtää parhaiten kansaa ja tekee myös sen eteen työtä.
Niinistöön en ole koskaan luottanut ja Lipponen on liian särmikäs presidentin tehtävään.
Muut ehdokkaat ovat statisteja jotka ovat oman tai puolueensa imangon vuoksi asettuneet ehdokkaaksi.- Ylivoimainen Väykky
Väyrynen saa elävän yhteyden kansaan. Soini on sen jotenkin kadottanut kampanjassaan. Niinistö on persoonaton pahvihahmo, Haavisto median luoma kupla. Lipposen toivottaisiin jo lähtevän maanpakoon.
- jalasmökki-paavo
minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä
- Myös Helsingissä
kova tungos Väyrysen vaalitilaisuudessa - lupaavalta näyttää:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/polopoly_fs/1.9810.1326361955!/image/image.jpg - &&
Väyrynen ymmärtää parhaiten kansaa ja tekee myös sen eteen työtä.
Niinistöön en ole koskaan luottanut ja Lipponen on liian särmikäs presidentin tehtävään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875